איזה יופי: המסקרה שכבשה את הטיקטוק מגיעה לארץ. יחצ חול

איזה יופי: המסקרה שכבשה את הטיקטוק מגיעה לארץ

יובל שרף משיקה צמיד חדש למען מטרה טובה, ללין עם קולקצייה שעושה כיף לעור הפנים, המותגים הגדולים מוציאים בשמים חדשים לכבוד ט"ו באב והמסקרה שכבשה את הטיקטוק מגיעה סוף סוף לארץ!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קניוני עופר למען עמותת בית השנטי

קניוני עופר משיקים צמיד אופנתי ב-19 שקלים בלבד. הצמידים יימכרו בחנויות סטימצקי בקניונים - כל ההכנסות מהמכירות ייתרמו לטובת עמותת "בית השנטי". הצמיד ממש חמוד ועם נוכחות מלאה בסטייל, והוא יכול לשדרג לגמרי כל לוק שתבחרו - בין אום מדובר באאוטפיט של יומיום ובין אם מדובר עם לוק של ערב. בית השנטי הוא בית עבור נערים ונערות בסיכון ובסכנת חיים (גילאי 14-21), שמטרתו  השבת בני נוער בורח וחסר קורת גג למסלול חיים אופטימלי על ידי יצירת סביבה תומכת, מכוונת ומותאמת לצרכיו. את הצמיד תוכלו לרכוש עד סוף החודש (31.7)

© דור שרון

מארז החברות של WOW London 

ב-30 ביולי מציינים ברחבי העולם את יום החברות הבינלאומי וזה הזמן להתפנק עם הבסטי במגוון מוצרי איפור חדשים. לשם כך, מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי WOW London יצר מארז תחת הקונספט של "מוצר אחד לי – מוצר אחד לחברה שלי" בו ניתן ליהנות מזמן טיפוח משותף ומפנק. המארז כולל: שלישיית ליקוויד ליפסטיק בגוונים חמים קלאסיים, ליפגלוס למראה מנופח, קיט לגבות של סבון, מיסט ומסרק לגבות, מסכה מרעננת לעור ועוד מוצרים שווים ביותר במחירים הוגנים ושווים לכל כיס! אנחנו אהבנו... 

שלישיית ליקוויד
שלישיית ליקוויד © באדיבות יחסי ציבור

SKY HIGH של מייבילין ניו יורק

המסקרה חסרת התקדים שכבשה את הרשת עכשיו בישראל! הסנסציה הויראלית שהשתלטה על הטיקטוק עם סרטוני ביוטריות שסוגדות למסקרה החדשה, מוכיחה את הקסם המיוחד שלה: אורך ריסים פורץ גבולות! בהשראת גורדי השחקים של העיר ניו-יורק. למסקרה החדשה יש פורמולה ייחודית המכילה תמצית במבוק וסיבים המסייעים ביצירת מראה ריסים ארוכים וטבעיים. לנו היה ממש קל ונעים למרוח את המסקרה על הריסים, לא נשארו גושים וכן התקבל אפקט של ריסים יותר מלאים, מודגשים וארוכים (מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקלים). 

© באדיבות יח"צ חו"ל

סדרת מוצרי הטיפוח הבוטנית של Laline   

ללין משיקה את קולקציית Botanical Boost Skincare , המבוססת על שילוב של מרכיבים בוטניים ומעושרת בתמציות צמחים הידועות ביעילות מוכחת לעור בריא, קורן ונעים למגע ללא פרבאנים, SLS וסיליקונים. המוצרים בקולקציה כוללים שני רכיבים עיקריים: לוטוס שידוע בסגולות ההרגעה וההתחדשות שלו ומסייע לשיפור הלחות ותחושת הרכות; וורדים מאזור הפרובנס שמסייעים לעור להתחדש ולהבריא את עצמו למראה אחיד, זוהר ומלא חיים. הקולקציה החדשה, שמגיעה בבקבוקונים יפיפיים ומלאי סטייל, כוללת ג'ל לניקוי העור, מסיר איפור, פילינג, מי פני ארומטיים, בוסטרים שונים למראה זוהר ואחיד, קרמי לחות שונים ועוד. 

© ערן לוי

ספוג רחצה עם סבון של  BALOONS 

מותג הטיפוח BALOONS מציע לקיץ ספוג רחצה חדשני, המועשר בסבון  בריח וניל פצ'ולי. למעשה הסבון עצמו נמצא ממש בתוך הספוג כך שלא צריך להתאמץ יותר מדי. הספוג גם מכיל מינרלים שונים לעיסוי עדין של העור והוא מועשר בשמנים ארומטיים התורמים להסרה יעילה של לכלוך ושומן וללחות הטבעית של העור ומכיל  מרכיבים טבעיים בלבד, ללא SLS וללא פראבנים. וא מיועד לשימוש יומיומי  ול 20 + מקלחות מפנקות. קל ונוח לשימוש- רק להוציא מהקופסה ולהתפנק (מחיר מומלץ לצרכן: 25.90-29.90 שקלים).  

© יח"צ בלונס

 ניחוח חדש למכשיר הגילוח של Schick

לחברת הטיפוח Schick (שיק) יש סכין לגילוח הרגליים בשילוב סבון (ממש על הסכים עצמו) ועכשיו הם משיקים לכבוד קיץ 2021 ניחוח חדש לסבון המוצק - תמתית רימונים! המכשיר בעצם חוסך את מלאכת הסביון וההקצפה של העור ברגליים לפני הגילוח, הוא נעים, קל ונוח לשימוש. הרימון גם כמובן מוסיף, שכן הוא ידוע בסגולותיו האנטי בקטריאליות, וביכולת שלו לרכך את העור ולהעניק לו לחות (מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 שקלים). 

© באדיבות יחסי ציבור

בשמים חדשים לכבוד ט"ו באב

אברקומבי אנד פיץ' משיקים בושם חדש לאישה (299 שקלים ל-100 מ"ל). הניחוח נפתח בחיבוק שטוף שמש של מי קקטוסים, אגבה ופריחה חמימה. לב הניחוח מתבטא בתווים נדיבים של פריחת תפוז וחושניות נכנסת לבסיס הניחוח עם אלגום חם ווטיבר. לבקבוק יש קונספט מגניב עם מראה כדי שכל אישה שמשתמשת בבושם תוכל לראות את עצמה בדיוק כפי שהיא. אהבנו! 

© באדיבות יחסי ציבור

גם בית הבישום היוקרתי, דולצ'ה וגבאנה, משיק שני ניחוחות חדשים שלא ניתן לעמוד בפניהם – בשבילו ובשבילה. צמד הניחוחות החדש הם הפרפקט מאץ' ומשלימים את סיפור האהבה הנצחית. הגרסה הנשית (349 שקלים ל-100 מ"ל) היא ניחוח פרחוני-פירותי בעל תווים של פריחת התפוז ופרחים לבנים, המשתלבים עם נצנוץ הדרים ותפוח ירוק ושובל תווים עציים וממכרים; הגרסה הגברית (284 שקלים ל-100 מ"ל) בעלת תווים מרעננים של אשכולית וברגמוט עם שובל של פצ'ולי חושני. הבקבוקים החדשים שומרים על הצורה האייקונית של ליין לייט בלו אך עם גוונים חדשים של כחול אשר לוקחים השראה מהמים הנוצצים של הים התיכון. כל אחד מהבקבוקים מקושט בעיטורי זהב אשר מזכירים את קרני השמש. הקי קיצי שאפשר!

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגובות