איזה יופי: הבשמים והמארזים המיוחדים לחג . צילום: fotolia

איזה יופי: הבשמים והמארזים המיוחדים לחג

לא שאנחנו מחפשים תירוץ כדי להתפנק ולפנק את האהובים שלנו, אבל אם אתם כן צריכים סיבה - הרי שחג, ובמיוחד ראש השנה, הוא הזדמנות נהדרת לפינוק. במיוחד לכבוד כך, אספנו לכם את כל מארזי החג והבשמים הכי שווים שיש על המדף

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מארזי ביוטי מפנקים של SACARA

לכבוד ראש השנה והחגים, רשת הקוסמטיקה SACARA משיקה מגוון מארזי ביוטי במהדורה מוגבלת, החל מ-39 שקלים בלבד (ואוי כמה שאנחנו אוהבים מארזים במחירים נוחים לכל כיס!). מדובר בארבעה מארזים שונים ייעודיים הנותנים מענה לכל צורך: מארז מתנה עם מוצרי טיפוח, מארז מתנה עם מוצרי איפור, מארז מתנה עם מוצרי בית ואווירה ומארז מיני טיפוח.

© יחסי ציבור, קית גלסמן

קולקציית "Diamond Radiance" של ללין

 הרשת לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לכבוד ראש השנה קולקציית חג במהדורה מוגבלת. הקולקציה המיוחדת מועשרת במינרלים מזינים מים המלח, בניחוח רענן ופרחוני בשילוב אבקת יהלומים למראה זוהר ומנצנץ. מעבר ליופי ולגלאם שאבקת היהלומים מעניקה, היא גם ידועה כמחזקת ומשמרת את הקולגן הטבעי של העור, משלימה את המינרלים הנדרשים לעורך, ממריצה את חילוף החומרים בתאי העור ומסייעת בהסרת תאים מתים. ניחוח הסדרה רענן ופרחוני,  מורכב מבלנד ניחוחות של פריחת תפוזים, יסמין ,פצ'ולי ומאסק. הסדרה כוללת שלל מוצרים, בניהם: קרם ידיים, קרם גוף, מי גוף, פילינג, קצף אמבטיה, מפיצי ריח, נרות ועוד!  כמובן שבנוסף למוצרים הבודדים, הרשת מציעה גם מארזים מוכנים למי שלא רוצה להרכיב לבד וצריך עזרה בבחירת השילובים הנכונים. 

© יחסי ציבור, videsing

מארזי החג של רשת story 

רשת סטורי משיקה לחג שלושה מארזים ייחודיים. גם פה המארזים מחולקים לפי נושאים: מארז דקורציה לבית (כולל מפיץ ריח, כוסות, אגרטל), מארז אמבטיה (סבון, שמפו, מרכך, סבון פנים) ומארז STUF COOL (מארז גרבי סושי, בקבוק, מחזיק מפתחות, כוסות קקטוס). מחירי המארזים אומנם מעט יקרים (בין 320 ל-450 שקלים), אבל המוצרים איכותיים ולכולנו מגיע להתפנק קצת בחגים...

© יחסי ציבור

ערכות הטיפוח של AHAVA

לכבוד החג, משיקה הרשת ערכות טיפוח מיוחדות תחת הקולקציה "The Power of Love", שמשלבות את מיטב מוצרי המותג. הקולקציה כוללת עשרה מארזים שונים, במחירים משתנים, כך שתוכלו לבחור את המארז שהכי מתאים לכם או למי שתרצו לפנק בחג הזה. בין המוצרים שיש במארזים תוכלו למצוא: קרם ידיים, מסכת בוץ מטרהת, קרם לחות לפנים, מסכות חד פעמיות לפנים ולעיניים ועוד. בנוסף, לכבוד החגים הרשת מציעה 30% הנחה על כל מארזי המתנה למזמינים אונליין באתר. בחנויות עצמן גם תזכו למבצע של 2+1 מתנה ו-40% הנחה על הפריט הרביעי ואילך.

© יחסי ציבור, טל אזולאי

ערכות טיפוח לחג של SeboCalm  

לקראת ראש השנה, מותג הדרמו-ביוטי משיק קולקציית ערכות טיפוח חגיגיות במהדורה מוגבלת. בנוסף, לקראת החג, מגוון ערכות המתנה באתר יוצעו בהנחה של עד 40%  הנחה. לכבוד החג תוכלו למצוא ערכת הזנה וניקוי העור וערכה להתחדשות העור. מדובר בערכות שכוללות מוצרי אנטי אייג'ינג ומיצוק העור, שמתאימים לנשים מעט יותר מבוגרות מגיל ההתבגרות. כך שאם אתם רוצים לפנק אחות גדולה, אמא או דודה שמארחות אתכם לחג או סתם כדי להגיד תודה ושנה טובה.

© יחסי ציבור, חן ברקוביץ

 מארזי מתנה לחגים של ליראק פריז

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק מגוון מארזי מתנה מפנקים ואיכותיים לטיפוח הפנים הכוללים שני מוצרי טיפוח: סרום וקרם ובנוסף תיק עור קטן מעוצב של רו דה פלור מונקו.  הסדרה כוללת ארבעה מארזים שונים, שכל אחד בעל ייעוד אחר ומתאים לעור אחר. עד ה-9.9 תוכלו ליהנות מ-40% הנחה על המארזים האלו. 

© יחסי ציבור, אסף לוי

וממארזים, נעבור לבשמים....

HERO לגבר של ברברי 

הבושם החדש לגבר של המותג,מגלם חופש, שינוי ואנרגיה גברית. הבושם Hero, המהווה פרשנות מודרנית לבושם ברברי של ריקרדו טיצי, כולל את ראשי התיבות TB המוטבעים בפעם הראשונה. עיצוב הבקבוק מודרני ורב עוצמה כבושם המצוי בתוכו.  צורתו הזוויתית הנה פרשנות מחודשת מופשטת של פרסת הסוס, החרוטה עם הסמליל המעוקל של ברברי. הבושם Hero, המהווה שילוב מרתק של כוח ורעננות, זוכה לזריקת מרץ של ברגמוט תוסס ומחוזק עם ערער ופלפל שחור. הניחוח התוסס זוכה לעומק נוסף עם לב של עץ ארז חם. מבחינתנו מדובר באחד מבשמי הגברים המוצלחים והטובים ביותר עם ניחוח עוצמתי אבל עדיין כזה שנעים מאוד להריח (מחיר מומלץ לצרכן : 429 שקלים).

© יחסי ציבור

AWAY לגברים ונשים של אברקרומבי & פיץ 

בשמי המותג כולם הם בשמים טבעוניים, ללא גלוטן, ללא סולפטים, פתלטים או פרבנים. ריח AWAY לגבר הוא ממשפחת ריחות פוג'רה-רענן ומזמין. ניחוח AWAY לאישה הוא ממשפחת ריחות פירותי-פרחוני. (מחיר 299 שקלים ל-100 מ"ל). 

 

© יחסי ציבור

THE NEW FRAGRANCE לגברים

בושם גברי חדש מבית טיטניום, בניחוח עתיר ניגודים של חושניות מסתורית העוטפת רעננות ירוקה. הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ענן רענן של תווי הדרים. שניות לאחר מכן הרעננות נעטפת בצמחי בישום תנכ"יים ירוקים. בתוך כמה דקות מתעורר רובד עמוק של ריח מסתורי בשילוב ממכר של רעננות קיצית ירוקה ויער סקנדינבי אפוף ערפל. (מחיר: 129.90 שקלים ל-100 מ"ל)

© יחסי ציבור

Dreams Sunset לאישה מבית COACH

ניחוח חדש בהשראת בהשראת שעות הזהב של השקיעה ומסעות ייחודיים עם חברים. COACH DREAMS SUNSET מעורר את החום של זיכרונות בהתהוות ואת הקסם של האפשרויות באופק. הבושם האוריינטלי והפרחוני, שנוצר על ידי הבשמית נטלי לורסון, נפתח עם תווים פירותיים של אגס וברגמוט, וחושף לב של פרחי יסמין לפני שהם מתייבשים לפולי טונקה ווניל. הריח הוא מתקתק וקליל וממש נעים ליומיום (מחיר: 249 שקלים ל-90 מ"ל). 

© יחסי ציבור

דה וואן גולד לאישה ולגבר של דולצ'ה וגבאנה

צמד הניחוחות החדש מבית Dolce & Gabbana, ממשיך את הליין האהוב "דה וואן" עם ריחות חדשים ומתוחכמים המשדרים זוהר וכריזמה שאי אפשר לעמוד בפניה. דה וואן גולד לאישה ( 505 שקלים ל-75 מ"ל) נוצר בהשראת האישה שמשדרת אלגנטיות בכל מה שהיא עושה. עצמאית וייחודית, השמחה והכריזמה שלה זורחות מבפנים והיא מפיצה אור על הסובבים אותה. הבושם החדש מייצג את הנשיות המודרנית והחזקה בעזרת ניחוח פרחוני-פירותי. דה וואן גולד לגבר (496 שקלים ל-100 מ"ל) נוצר בהשראת הגבר בעל הכריזמה שלא ניתן להתעלם ממנה. ג'נטלמן אמיתי, משדר ביטחון באלגנטיות ובסגנון הייחודי שלו. ניחוח עשיר בשילוב של הדרים עסיסיים, ג'ינג'ר פיקנטי ופצ'ולי. הבקבוקים שומרים על הקווים הגרפיים המזוהים והמוכרים של הליין האהוב "דה וואן", והפעם בצבע זהב בוהק המסמל יוקרה מעודנת. הבקבוק הזהוב מבריק ויוצר השתקפות של ההילה הכובשת של הנשים והגברים של דה וואן גולד. 

© יחסי ציבור

 JACQUELINE לאישה של GRITTI 

מותג הנישה האיטלקי והיוקרתי גריטי, משיק בושם חדש – ז'קלין, הבושם השביעי מהסדרה הלבנה.הניחוח של ג'קלין הוא נשי במיוחד, פרחוני פודרתי ואלגנטי. הניחוח נרקח בהשראת האביב, ארומה עוצמתית של הפריחה לצד שלווה ענוגה ורוגע המלווים אותה. הבושם על שם ובהשראת ג'קלין קנדי אונאסיס, האישה שתיארה את עצמה כ"נחש שמוריד עורות" ומי שגרמה לעולם לדבר על אלגנטיות איטלקית (מחיר: 669 שקלים). 

© יחסי ציבור

 





תגובות