איזה יופי: מוצרי טיפוח דיגיטליים. adobestock

איזה יופי: מוצרי טיפוח דיגיטליים

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? גם עולם הטיפוח פונה לדיגיטל, גם דאורדורנטים יכולים לתרום לאיכות הסביבה והדרך בה מים בלבד יכולים לשמור על עור הפנים

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

טיפוח דיגיטלי מבית SACARA

רשת הקוסמטיקה SACARA משיקה כלי דיגיטלי חדשני באמצעותו יינתן שירות להתאמה אישית על מגוון סדרות הטיפוח לעור הפנים, אשר יבחן מהי סדרת הטיפוח המתאימה לעור הפנים של הלקוח/ה. הכלי מתאים לכל הגילאים ונותן מענה למגוון דאגות עור הפנים. על הלקוח/ה להיכנס לאתר הייעודי ולענות על מספר שאלות אישיות כמו: גיל, מין, סוג עור ועוד, כך תתקבל תשובה מאנשי המקצוע של רשת SACARA המתאימים את מוצרי הסדרה הנכונה לו/לה ביותר על פי תשובותיו מתוך 8 סדרות, סדרת 24/7 "הקרם הראשון שלך", סדרת ההיפואלרגנית allergy tested, סדרת ים המלח מועשרת במינרליים מים המלח , הסדרה השחורה- חומצה היאלורונית וקוויאר שחור, סדרת - Diamonds מועשרת בתמצית יהלומים, סדרת השמנים הטבעיים טהורים, סדרת HEMP - מועשרת בשמן המפ, וסדרה טיפולית לעור שמן הסובל מפצעוניםclean & pure.

© צילום: קית גלסמן

סדרת דאודורנטים ללא אלומיניום של מותג הטיפוח SHAVIT

SHAVIT, מותג הטיפוח הישראלי המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי טיפוח המבוססים על רכיבים טבעיים בשילוב מדע וטכנולגייה מתקדמים, מציע לחורף 2022 סדרת דאודורנטים ללא אלומיניום, בפורמולות מתקדמות ויעילות בשילוב תמציות ושמנים צמחיים. הסדרה כוללת 4 דאודורנטים רול-און בריחות שונים המתאימים לעור רגיש ולמניעת ריחות לא נעימים: דאודורנט עץ התה, דאודורנט אובליפיחה, דאודורנט כותנה נורדית ודאודורנט קליפת ארז. הדאודורנטים ידידותיים לעור ולסביבה, לא נוסו על בעלי-חיים, ללא אלומיניום, ללא פרבנים, ללא שמנים מינרלים, ללא צבעים מלאכותיים וללא SLS. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90₪ ניתן להשיג במחלקת הטבע של רשתות הפארם, בבתי טבע נבחרים ובבתי מרקחת של קופות החולים מכבי ומאוחדת. 

© באדיבות: יחסי ציבור SHAVIT

מים מיסילריים לניקוי הפנים ואזור העיניים של מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז

המים מתאימים לכל סוגי העור, מנקים את העור מתאים מתים ואינם מייבשים את העור. ברובד החיצוני - מנקים את העור מלכלוך ושאריות איפור ומזהמים סביבתיים וברובד הפנימי - מסלקים ביעילות שאריות שומן ותאים מתים. המים מכילים רכיבים פעילים של חומצה היאלורונית - להענקת לחות והעשרת העור, תחליב אנזימטי פעיל נגד מזהמים.
תכולה: 400 מ"ל/ מחיר: 179₪.

© באדיבות: יחסי ציבור ליראק פריז

 

 

 

תגובות