איזה יופי: המוצרים שיכינו אתכם לחורף הקרוב . adobestock

איזה יופי: המוצרים שיכינו אתכם לחורף הקרוב

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שיעזרו לכם לשמור על עור נקי מפצעונים, טיפוח גוף נוסטלגי, הדרך לשמור על העור שלאחר טיפול קוסמטי, ההגיינה השומרת על איכות הסביבה והדרך בה תכינו את עצמכם לעונת המעבר והחורף קרובים

עוד הערוץ הסטייל של פרוגי:

דוקטור עור בסדרה חדשה למראה עור חלק

המותג שפותח על ידי רופאי עור, משיק את סדרת OILY OR FORTE, עם רכיב ייחודי למראה עור חלק יותר מפצעונים. מוצרי הסדרה מכילים רכיב פטנט ייחודי המכיל חומצה ייחודית המסייעת לטיפול אפקטיבי בעור עם פצעונים ולמראה עור נקי וחלק יותר ושומר על הסביבה ההיגיינית של העור. ניתן לפגוש במוצרי הסדרה, ג'ל ניקוי טיפולי לעור שמן הנוטה לפצעונים. מחיר: 83.9₪, קרם לחות טיפולי לעור שמן הנוטה לפצעונים. מחיר: 99.9₪, תחליב גרגירים עדין לעור שמן הנוטה לפצעונים. מחיר: ₪79.9. את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

© באדיבות: יחסי ציבור דוקטור פישר

הוואי במהדורה נוסטלגית 

מותג טיפוח הגוף והשיער משיק מהדורה מוגבלת של השמפו והמרכך האייקונים של המותג לשיער רגיל, עם אלוורה ותה ירוק, בעיצוב נוסטלגי. בנוסף, משיק תחליב רחצה בעיצוב חדש, בניחוח יוגורט ווניל ודבש עם חלבון היוגורט המגן על העור ומזין אותו, המדגיש את הנראות הארצישראלית, והעובדה שמדובר במוצר המיוצר בישראל.
מחיר השמפו והמרכך: 11.90₪, תכולה: 700 מ"ל ומחיר תחליב הרחצה: 10.90₪, תכולה: 700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ. 

© באדיבות: יחסי ציבור הנקל

הקרם שלאחר הטיפול הקוסטי

ד"ר להבית אקרמן משיקה את סדרת הטיפוח שבבעלותה ומשיקה את הקרם הטיפולי 'דרמו -עור' תכשיר טיפולי, בעל רכיבים אקטיביים המזרזים את שיקום העור ומספקים לו לחות אופטימלית. הקרם מומלץ במיוחד לאחר טיפולים קוסמטיים ומיועד במיוחד לעור יבש. מחיר לצרכן: ₪350 במקום ₪400 לרגל ההשקה.

© צילום: טל טרי

סדרת מוצרי היגיינה נשית טבעית של אורגניקזון

סדרת המוצרים כוללת, מגני תחתון, תחבושות ספיגה ותחבושות עם כנפיים, טמפונים עם מוליך וללא מוליך, פדיות קוסמטיות וצמרונים לאזניים. כל המוצרים עשויים מ- 100% כותנה אורגנית טהורה, נקיים מכימיקלים מזיקים, כושר ספיגה גבוהה, יעיל במניעת גירויים, מתאימים לעור רגיש, היפואלרגני ונבדקו דרמטולוגית. המוצרים אינם נוסו על בעלי חיים והם מתכלים ביולוגית, המוצרים נושמים, בעלי PH נייטראלי ומספקים נוחות ובטיחות מירביים. בנוסף, במסגרת מחקר שנערך עולה כי מוצרי אורגניק נמצאו כטיפול משלים ומונע בקרב צעירות ונשים שסבלו מדלקת נרתיקית כרונית, זיהומים נרתיקיים ודלקות חיצוניות הנגרמות ממגע ואלרגיה. 99% מהנשים דיווחו על ירידה בגירויים לאחר מחזור. ישנם מחקרים שמוכיחים שהשימוש בתחבושות וטמפונים רגילים שכוללים פלסטיק, ניילון, חומרי הלבנה וכלור מזיק לבריאות וגורם לזיהומים ופטריות בנרתיק ולדלקות בדרכי השתן. מחירי מוצרי הסדרה: מגני תחתון החל מ 19.90₪, תחבושות החל מ-28.90₪, טמפונים החל מ- 26.90₪, פדיות החל מ-12.90₪. לרגל ההשקה 20% הנחה לצרכן על מגני תחתון ותחבושות עד ה30.10 וניתן להשיג: ברשתות הטבע, ברשת ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, שופרסל, סטופ מרקט, פוליצר,טיב טעם, בתי מרקחת נבחרים, אתרי פארם וטבע אונליין, אתר "בשבילנו" ובאתר סופר פארם.

© צילום: עדי גלעד

סבון הגוף של חברת הרבלייף התואם לעונת המעבר והחורף

סבון גוף מוצק טבעי מבוסס על אלוורה המזין את העור ואינו מייבש אותו. בעונת המעבר ובחורף עור גופנו נוטה להתייבש וסובל ממראה חסר חיות, קילופים ותחושה לא נעימה של יובש כללי. בפיתחה של העונה הקרה חברת הרבלייף מציעה: סבון טבעי מוצק לגוף, המבוסס על אלוורה מסדרת: HERBAL ALOE. הסבון מנקה בעדינות וביעילות, אינו מסיר את השמנים הטבעיים השומרים על העור ומזין אותו בויטמינים ומינרלים, בזכות האלוורה המצוי בו. הסבון מעניק לו לחות, חיוניות ומראה בריא ורענן. מתאים לשימוש יום-יומי לכל בני המשפחה ולכל גיל. מחיר: 47₪. 

© צילום: סטודיו דיטיילס

 

 

 

תגובות