איזה יופי: סתיו בטעם טוב. AdobeStock

איזה יופי: סתיו בטעם טוב

הסתיו כבר כאן והחורף מתקרב בצעדי ענק ולכן הגיע הזמן שנתכונן אליהם כמו שצריך! אז מה חדש בגזרת מוצרי הטיפוח והביוטי? שפתונים חדשים שישמרו עליכם מיובש בשפתיים ויתנו לעונה טעם טוב, ג'ל שישמור על העור שלכם רענן, כוכב חודש על המדף שיעזור לכם להיראות זוהרים מתמיד ושפתונים שייתנו את הטאצ' האחרון למראה זוהר

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

שפתונים פירותיים

מותג נטורליפ משיק סדרת שפתוני לחות היפואלרגנים, המבוססים על רכיבים טבעיים בטעמי פירות: אבטיח, דובדבן ותות. השפתונים משמשים לטיפוח, לטיפול ולהגנה מלאה מפני שפתיים יבשות וסדוקות. השפתונים מגיעים במארז שלישייה או כבודדים. מחיר לשפתון בודד: 10₪, מחיר לשלישיית שפתונים: 24.80₪. ניתן להשיג ברשתות הפארם בדלפק בית המרקחת ובבתי המרקחת של קופות החולים מכבי, כללית ומאוחדת. 

© צילום: טל אזולאי

הכוכב החדש של האנטיאייג'ינג

רטינול- ויטמין A וחלק ממשפחת המרכיבים הנקראים רטינואידים הוא החזק ביותר בתחום האנטיאייג'ינג וחידוש תאי העור! ניתן להשיג אותו ללא מרשם והוא מוכח מבחינה רפואית ומדעית להאצת מחזור חיי תאי העור. מדובר על אחד המרכיבים הבודדים בשוק, שמציע סגולות ופתרונות מוכחים. הוא מעודד קילוף והשלה של תאים מתים, מזרז את קצב ההתחדשות של תאים חדשים ובריאים, מסייע להיפר-פיגמנטציה, מצמצם נקבוביות ועוזר בטיפול באקנה ובצלקות. זהו אנטי אוקסינדט מושלם לעור. המלצות לשימוש: שימוש במהלך הלילה, יש להימנע מלערבב אותו עם מרכיבי טיפוח אחרים לעור הפנים. יש להקפיד על הוראות השימוש וזאת מפני ששימוש יתר ברטינול יכול לגרום לאודם בעור, רגישות וקילוף. בנוסף חשוב לזכור שבכל שימוש במוצר המכיל רטינול יש להקפיד על שימוש מקביל במקדם הגנה מהשמש.

© באדיבות: יחסי ציבור

ג'ל תפוח 

 

מותג הטיפוח BALLOONS (בלונס) מציע לחורף 2022 ג'ל ניקוי פנים על בסיס מים מסילריים, המעושר בתוספת ויטמינים ומיועד לניקוי עור הפנים, להסרת האיפור ולתחושת רעננות. הג'ל מתאים לעור רגיל ויבש. מחיר לצרכן: 34.90₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

© צילום: אסף לוי

מוצרי איפור לשפתיים

קרליין משיקה שפתון גלוס מבריק במיוחד, מועשר במרכיבי טיפוח וגוונים טרנדיים למראה שפתיים מלאות. הגלוס מגיע בשישה גוונים ורוד בייבי, ניוד טבעי, סגול עדין, חום מוקה, בורדו עמוק ואדום נקי. השפתונים מעניקים ברק לשפתיים ונמרחים בקלות. אם כי מומלץ לשים את השפתון מעל אודם כדי להעניק מראה זוהר שישאר לאורך זמן. מחיר: 39.90₪, לתכולת: 7 מ"ל. לצד שפתון הגלוס קרליין משיקה Lip & Cheek Tint בשני גוונים דובדבן וברונזר הנמרחים בקלות על השפתיים והלחיים ומותירים גוון קורן וטבעי המשתלב עם כל גווני העור. אם כי יש לשים מהם מעט בכל פעם וזאת מפני שמעניקים צבע לעור גם בנגיעה קטנה ומומלץ להשתמש בנייר כדי שלא יכתים את הידיים. מחיר: 39.90₪, לתכולת: 10 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ ובאתר קרליין www.careline.co.il

 

© צילום: טל אזולאי

 

 

 

תגובות