איזה יופי: כך תשיגי מראה זוהר לחורף הקרוב. adobestock

איזה יופי: כך תשיגי מראה זוהר לחורף הקרוב

חודש נובמבר כבר כאן, החורף ממשיך בביקורים קטנים וזה אומר שהגיע הזמן להתכונן אליו! אז מה חדש על המדף בגזרת מוצרי הטיפוח והביוטי? האודם שייתן לך מראה זוהר לחורף בכמה שלבים פשוטים, הסבון שיציל אותך בעונת המעבר והמבצעים השווים במיוחד לחודש

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

שפתון החורף של מייבלין ניו-יורק

מותג האיפור הבינלאומי משיק במיוחד לחורף 2022 שפתון גלוס בגימור מבריק, המכיל חומצה היאלורונית להרמה ונפח של השפתיים, מעניק לחות לשפתיים ושומר עליהן חלקות ורכות. הקולקציה מורכבת מ-6 גווני שפתון אופנתיים ומבריקים: הגוונים על טהרת הורודים המעודנים החל מפנינה דרך ניודים ועד לורוד דובדבן. מחיר: 40₪ / תכולה: 5.4 מ"ל. את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם. 

© באדיבות: יחסי ציבור מייבלין ניו יורק

סבון הפנים של SeboCalm

מותג הדרמו-ביוטי משיק סבון פנים וצוואר עדין במיוחד לעור יבש מסדרת Innovation, סדרת האנטי-אייג'ינג של המותג, מבוסס על נוסחה חדשנית. הסבון מועשר בתמצית עלי סנטלה אסיאתית לריכוך ולשמירה על גמישות העור ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל המסייעת להרגעת העור ומנקה אותו ללא תחושת יובש או גירוי. הסבון מסיר לכלוך, שומני בוהק ואיפור. מחיר: 89.90₪, / תכולה: 200 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר-פארם. 

© צילום: אמיר מנחם

חגיגות נובמבר של וישי, לה רוש פוזה וסרווה

מותגי הדרמו קוסמטיקה חוגגים את חודש נובמבר עם 25% הנחה על כל מוצרי טיפוח. המבצע החל מה- 7.11.21 ועד ה- 13.11.21 ומה- 24.11.21 ועד ה- 30.11.21. את מוצרי סרווה, וישי ו- לה רוש פוזה ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים. 

© באדיבות: יחסי ציבור וישי סרווה לה רוש פוזה
תגובות