איזה יופי: צבע שיער וירטואלי . צילום: fotolia

איזה יופי: צבע שיער וירטואלי

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? שייקים למקלחת, מסיכת חימר במיוחד לקיץ, צבע שיער בקליק, מוצרי הגיינה מהטבע, והדרך להיות יפים ונכונים בקיץ

 

עוד בערוץ הסטייל של פורגי:

 

שייקים למקלחת

סדרת SHAKE YOUR BODY מתרחבת ויוצאת עם שני ניחוחות חדשים באווירת הקיץ בניחוחות שייקים מפנקים ומרעננים, שייק תפוז, בננה ואפרסק ושייק קיווי, פסיפלורה ואשכולית אדומה. 

© צילום: יחסי ציבור פינוק

פני חימר

חברת הרבלייף מציעה מסכת חימר מרגיעה בניחוח מנטה לניקוי הנקבוביות ולחידוש מרקם העור HERBALIFE SKIN. בקיץ העור נוטה להזיע ולהתלכלך ולכן חשוב להקפיד על ניקיון והיגיינה. המסכה היא חלק מסדרת ה-SKIN. מחיר לצרכן: 97.5₪ / תכולה:120 מ"ל.

© צילום: דן פרץ

היגיינה של הטבע

חברת אורגניקזון משיקה סדרת מוצרי היגיינה לנשים של המותג הבינלאומי Organ(y)c. שטיפה אינטימית עם קמומיל: מכילה קמומיל, תמציות ושמנים חיוניים. עשירה בתמציות של אלוורה ודרדר כחול הידועות באפקט הקירור ותמציות צמחים ממקור אורגני. לשימוש יומיומי. מחיר לצרכן: 49.90₪ / תכולה: 250 מ"ל.מגבונים לחים אינטימים: לעור עדין ורגיש, מועשר באלוורה, קמומיל וקלנדולה אורגניים. מחיר לצרכן: 26.90₪ / כמות: 20 יחידות מגבונים. מגן תחתון באריזת חיסכון: יעיל במניעת גירויים, מתאים לעור רגיש, היפואלרגני נבדק דרמטולוגית, נושם, בעל PH ניטרלי ומספק נוחות ובטיחות מרביים. ללא מרכיבי ספיגה פטרוכימיים, נטול בושם, ללא לטקס או פלסטיק, ללא כלור. כמות: 48 יחידות / מחיר לצרכן: 35.90₪.

 

© צילום: דנה פרידלנדר

לראשונה: שינוי צבע שיער בקליק אחד!

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיק כלי טכנולוגי חדשני: התנסות וירטואלית בצבעי השיער. VIRTUAL TRY ON - מראה וירטואלית ברמת דיוק גבוהה ביותר המבוססת על טכנולוגיה ייחודית המאפשרת התנסות בצבעי השיער ללא מגע, באמצעות אתר לוריאל פריז וצילום תמונת סלפי בלייב או העלאת תמונה אישית. איך זה עובד? נכנסים לאתר לוריאל פריז, מצלמים תמונת סלפי בלייב או מעלים תמונה אישית, בוחרים גוון שיער מבין עשרות הגוונים באתר וניתן לראות איך הצבע הנבחר נראה על הצרכנית. ממש כמו פילטר אבל בדיוק מושלם. חשוב לציין כי לאחר ההדמיה הוירטואלית המתקבלת, הכלי מנחה את הצרכנית - איזה גוון עליה לקנות כדי לקבל את התוצאה המיטבית, וכך פוחת הסיכוי ברכישת צבע שפחות מתאים לצרכנית.

© צילום: יחסי ציבור לוריאל פריז

חכם בשמש

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm מרחיב את סדרת ההגנה מהשמש ומשיק שני מוצרים חדשים: ספריי תחליב שקוף להגנה מהשמש 50 SPF וג'ל אלוורה 99% שני המוצרים החדשים מצטרפים לסדרת תכשירי הגנה מהשמש ומצריבת מדוזות. מחיר : 119.90₪ / תכולה: 150 מ"ל.

© צילום: יחסי ציבור SeboCalm

הצבעים של הקיץ

מותג הלקים הניו-יורקי essie משיק את קולקציית הלקים החדשה לקיץ 2022 'Hand Made With Love'. ארבעה גוונים קייצים. מחיר מומלץ לצרכן: 42 ש"ח ליחידה, 10 מ"ל. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

 

 

תגיות
תגובות