מאז ועד היום: חוזרים לסטייל של שנות הארבעים. ADOBESTOCK

מאז ועד היום: חוזרים לסטייל של שנות הארבעים

כל תקופה מאופיינת בסטייל שונה לחלוטין, משמלות פרחוניות, כובעים צרפתיים, אקססוריז מוגזמים ועד מכנסי פדלפון • עד היום אפשר היה לזהות רק לפי הלבוש באיזו תקופה מדובר, אבל כבר אי אפשר להתעלם בשנים האחרונות אנחנו חוזרים אחורה, היישר לתוך הארון של ההורים והבגדים הישנים-חדשים?!

משנות הארבעים ועד היום. הסטייל שלנו הוא חלק לא קטן בחיים שלנו, הוא מייצג אותנו, את הרושם הראשוני שלנו, ובכללי את איך שאנחנו נראים. אולי עוד תופתעו לגלות שחלק מהבגדים הטרנדיים בימנו, חזרו לאופנה עוד משנות השבעים והשמונים. 

עוד בערוץ הסטייל של פורגי: 

שנות הארבעים:

בשנות הארבעים סגנון הלבוש היה חולצה וחצאית חלקות וארוכות, או שמלה פרחונית, צבעונית או חלקה. סגנון צנוע בשילוב של תיק מרובע קטן, נעלי עקב, שיער לא ארוך מידי עם כובע צרפתי.

 

שנות החמישים:


שנות החמישים היו שנים בסגנון דומה לשנות הארבעים, רק שבעשור הזה החצאיות עם החולצות הפכו לשמלות קצת יותר חשופות (או עם של על השמלה), על השיער הוחלף הכובע הצרפתי בסרט קשירה, עם שיער קצת יותר מתולתל וצמידים גדולים.

שנות השישים:

הסטייל בסיקסטיז היה יותר מגוון מבעשורים הקודמים, השמלות נהיו צבעוניות הרבה יותר, יותר פרחוניות או מקושקשות, בסגנון פסים או עם צורות גיאומטריות, והיו גם שמלות חלקות או אפודות. מה שברור זה שהשמלות היו שיא הסטייל!

 

 

שנות השבעים:

בשנות השבעים, סגנון הסטייל היה יותר בכיוון של שמלות ג'ינס, בשילוב חגורה (חגורת גומי או עור), יחד עם נעלי סניקרס (בסגנון האולסטארס), על השיער הנשים היו שמות מטפחות וכל הלוק הזה בשילוב תיק צד. אחד הפריטים שהיה מאוד טרנדי בתקופה ההיא הוא מכנס פדלפון, אתם בטח מכירים כי הוא לגמרי חזר לאופנה גם היום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by K [DESIGN] (@kdesignfashion)

 

 

שנות השמונים:

באייטיז הסטייל היה שונה לגמרי מהסטייל בעשורים הקודמים, הנשים שמו שמלות יותר מגוונות, עם פרח בקצה או סגנון שמלת מעטפת, יחד עם איפור כהה, שיער מאוד נפוח, גם מתולתל וגם חלק, לצד תכשיטים גדולים וכבדים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Blythe Marks (@blythemarks)

 

 

שנות התשעים:

הסטייל בניינטיז המשיך בכיוון האייטיז, בכיוון השחור – גרביונים שחורים, חצאיות שחורות, חולצות שחורות וכן גם האיפור היה שחור. היו כאלה שאהבו לשלב את הגרביון השחור יחד עם שמלה פרחונית וסרט קשירה שחור על השיער, והיו כאלה שאהבו יותר חצאית שחורה עם חגורה תואמת וחולצה צבעונית יחד עם קולר שחור. מה שכן – שחור היה הכי סטייל!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ? (@ninetiesprincesss)

שנות האלפיים:

הפריט הכי סטייל שהיה בשנות האלפיים – ג'ינס מתרחב (פדלפון) בגזרה נמוכה. היום הסטייל הזה כבר לגמרי חזר לאופנה. בשנות האלפיים הג'ינס היה משולב יחד עם חולצה צמודה, חלקה, מקושקשת או עם כיתוב עליה. לרוב אז היו משודרות סדרות כמו זואי 101, האנה מונטנה, כמעט מלאכים ועוד, והודפסו חולצות עם תמונות של הדמויות עליהן. הג'ינס והחולצה האלה היו שיא הסטייל באותה תקופה!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hilary Duff 00s (@sohilaryduff)

שנות 2010 עד היום:

בשנים האחרונות, אין סגנון סטייל קבוע כמו שהיו בעשורים הקודמים. היום כל תקופה מסוימת הסטייל מתחלף ומשתנה. יש פריטים שחזרו לסגנון הלבוש היום שהיו באופנה בעבר כמו ג'ינס פדלפון, ג'ינס בגזרה נמוכה, שמלות פרחוניות, הייתה תקופה שהקולר לצוואר חזר לאופנה ועוד עוד ועוד... השאלה הגדולה, איזה פריט ישן יחזור בקרוב לאופנה? מקווים שיש לכם גישה לארון בגדים של ההורים!

תגובות