איזה יופי: כשטבע וטיפוח נפגשים . צילום: יחסי ציבור חו"ל

איזה יופי: כשטבע וטיפוח נפגשים

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? הבשמים ליפים והנכונים ושמפו ומרכך מהטבע

 עוד בערוץ הסטייל של פורגי:

בושם מהטבע

מותג המעצבים הבינלאומי Laurent Yves Saint מציג את הבושם החדש לגבר: L’HOMME EAU DE PARFUM. הבושם מיוצר משמן לימון וקורטוב תמצית תפוז. המרכיב המוחדש, מזוקק על ידי IFF-LMR Naturals, החברה המובילה בעולם לייצור מרכיבים טבעיים מובחרים ביותר, משבבי עץ שנופלים במהלך ייצורן של חביות עץ אלון עבור המשקאות על ידי חברת Seguin Moreau עוד מהמאה ה-19. הבקבוק נקי ומינימליסטי, הפקק המשושה המתכתי הגדול והמציג את לוגו YSL. מחיר מומלץ לצרכן: 349₪ לתכולת 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

בושם אינסופי

הבושם החדש לגבר מבית YVES SAINT LAURENT: Y EAU DE TOILETTE
ניחוח רענן ועוצמתי, עמיד לאורך כל היום, עם 12 שעות של אינטנסיביות יוצאות דופן בספריי. הבקבוק בצבע של קרירות. של לבנדר, של התחלות חדשות ואפשרויות אינסופיות. מחיר מומלץ לצרכן: 399₪ לתכולת 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

שמפו מהטבע

חדש מבית Forever Israel שמפו ומרכך אלו-חוחובה מבוססים על ג'ל אלוורה טהור בשילוב שמן חוחובה. ג'ל האלוורה המיוצב של Forever עוזר לשמור על הלחות של השיער ובעל רכיבים העוזרים לשמור על תחושת רעננות וברק לאורך זמן בעוד שמן החוחובה מסייע בשמירה על חוזק ועובי השערה. אלו-חוחובה מכיל מרכיבים פעילים נוספים מהטבע המחזקים את הפורמולה וביניהם שמן ארגן, ויטמין B5 ושמן ורד בר (רוז היפ). יחד, מרכיבים פעילים אלו מספקים חומרים מזינים, חומצות שומן בלתי רוויות ונוגדי חמצון התומכים בשיער בריא ורך. אלו-חוחובה מתאים לשימוש לכל המשפחה ולכל סוגי השיער, עדין לעור הקרקפת, אינו מכיל סולפטים ומשאיר שיער רך וקל לסידור. שמפו: תכולה: 296 מ"ל, מחיר לצרכן: 119₪. מרכך: 296 מ"ל, מחיר לצרכן: 128₪. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט של Forever Israel. 

© צילום: יחסי ציבור
תגובות