איזה יופי: בסימן בינלאומי ובקפיצה קטנה לחו"ל . AdobeStock

איזה יופי: בסימן בינלאומי ובקפיצה קטנה לחו"ל

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? מותגר מוכר ואהוב שמגיע לארץ, מסקרה לגימור אלגנטי, דאורדורנט שמזכיר לנשום, בושם שמתאים לכל כיס תרתי משמע והדרך להגיע לשיניים בריאות

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

מראה של חו"ל

מותגי האיפור והטיפוח 'Kylie Cosmetics' ו- 'Kylie Skin' של קיילי ג'נר נוחתים בישראל בסניפי סופר-פארם. בעוד כחודשיים יושקו לראשונה בישראל מותגי האיפור והטיפוח של ויימכרו בשלושים וארבעה סניפים נבחרים ובאתר סופר-פארם אונליין.

© צילום: יחסי ציבור

שחור זה השחור החדש

מסקרה חדשה מבית מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT המעניקה נפח מיידי עצום לריסים ומוסיפה עד 200% יותר נפח בחמש משיחות בלבד. הגימור יוקרתי מרהיב ושחור ובעלת פורמולה עמידה למשך 24 שעות. היא מעוצבת עם המברשת הגדולה ביותר אי פעם עבור רושם קיצוני ביותר משורשי הריסים ועד קצותיהם. את הקמפיין מובילה שגרירת המותג קאיה גרבר. מחיר מומלץ לצרכן: 160₪. המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

זוכרים לנשום 

המותג נושם של קרליין, מתרחב ומביא את הטרנד הירוק לקטגוריה עם סדרה חדשה: נושם BIO. מועשרת באלוורה להרגעת העור, מועשרת במרכיבים ממקור צמחי, מעניקה הגנה של 48 שעות, מתאימה לעור רגיש, היפוארלגני ודרמטולוגית. הסדרה תושק בשלושה ניחוחות, כאשר כל אחד מהניחוחות יימכר גם כרול און (75 מ"ל) וגם כספריי (150 מ"ל): Citrus Blossoms- ניחוח פריחת הדרים מרענן, Velvet Rose- ניחוח וורדים מרענן, Secret Garden- ניחוח פרחוני של גן קסום. מחיר דאודורנט רול און: 12.90₪, לתכולת: 75 מ"ל, מחיר דאודורנט ספריי: 12.90₪, לתכולת: 150 מ"ל. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והמזון.

 

© צילום: טל אזולאי

גבר קומפקטי

מותג הטיפוח המוביל לגברים בישראל, משיק: בושם כיס. הסדרה החדשה - "אקס טיקט", קטנה וקומפקטית, כך שנועדה לנשיאה בכל מקום: אם אתה בדרך לדייט, לעבודה, חדר כושר או סתם ישיבה עם חברים. הסדרה כוללת 3 מוצרים בניחוחות האהובים של אקס: אפקט מרענן של שוקולד, בלאק ואפולו, אשר מתאימים במיוחד בשילוב עם הבודי ספריי והדיאודורנטים המוכרים של אקס. כעת, הוצבה בקניון עזריאלי מכונת מיוחדת של חברת NOKKU המכונה מחלקת בושם כיס של "אקס" בחינם לכל מי שימלא מספר פרטים (שם, טלפון והעדפות טיפוח).

© צילום: יחסי ציבור

שיניים בריאות

הימאליה, מותג הקוסמטיקה והפרסונל קייר גאה להשיק: BOTANIQUE- סדרת משחות שיניים המבוססות צמחי מרפא ומרכיבים אורגניים לתחושת רעננות, מסייעת בהפחתת ריח רע מהפה ושומרת על בריאות החניכיים והשיניים. סדרת משחות השיינים הבוטנית של הימאליה כוללת: משחת שיניים בוטנית קינמון, פורמולה חדשנית בשילוב נים, רימון וקינמון לתחושת רעננות נעימה המסייעת בהסרת פלאק מהשיניים, ובשמירה על מראה חניכיים בריא. משחת שייניים מלבינה המבוססת על חומרים איכותיים מהטבע ללא פלואוריד, ללא SLS וללא גלוטן. מחיר: 35₪ לתכולה 150 מ"ל. משחת שיניים בוטנית מנטה, פורמולה חדשנית בשילוב נים, רימון ומנטה לתחושת רעננות נעימה המסייעת בהסרת פלאק מהשיניים, ובשמירה על מראה חניכיים בריא. משחת שייניים מלבינה המבוססת על חומרים איכותיים מהטבע ללא פלואוריד, ללא SLS וללא גלוטן. מחיר: 35₪ לתכולה של 150 מ"ל. משחת שיניים לילדים בטעם מסטיק, משחת שיניים עדינה ואיכותית המיועדת לגילאים 2-6 המסייעת במניעת חורים ועששת, מגנה על אמייל השן מפני התקפי חומצה ותומכת בהיגיינת הפה. מסייעת בהפחתת ריח פה, בעלת קצף וטעם עדין, טבעונית, ללא פלואוריד וחומרי טעם מלאכותיים. מחיר: 20₪ לתכולה של 80 מ"ל. משחת שיניים לילדים בטעם מנטה, משחת שיניים עדינה ואיכותית המיועדת לגילאים 2-6 מסייעת במניעת חורים ועששת ,מגנה על אמייל השן מפני התקפי חומצה ותומכת בהיגיינת הפה. מסייעת בהפחת ריח פה בעלת קצף וטעם עדין, טבעונית, ללא פלואוריד וחומרי טעם מלאכותיים. מחיר: 20₪ לתכולה של 80 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר HIMALAYAIL.COM.

© צילום: יחסי ציבור
תגיות
תגובות