איזה יופי: אופנה אמיתית מגיעה מהלב . adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: אופנה אמיתית מגיעה מהלב

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? אופנה שכל מטרתה תרומה לחברה, בושם בהשראת אישה מיוחדת, הדרך המיוחדת להגיע לפנים זוהרת ומוצר אחד שמכיל ארבעה שימושים שונים

 עוד בערוץ הסטייל של פורגי:

אופנה למען החברה

חנות המותגים של עמותת חום נפתחה בקניון שרונים בהוד השרון אשר כל ההכנסות ממכירות מותגי האופנה: תרומה למען ילדים במצוקה. החנות הוקמה ביוזמתה של איימי קורמן משעל, מייסדת עמותת חום וליהי סונק, מנכ"לית חברת Meex נדל"ן. טקס גזירת הסרט התקיים במעמד נשיאת העמותה ג'ודי שלום ניר מוזס, יו"ר העמותה ניסים משעל ויזם הנדל"ן, יוסי אברהמי שמהווה אחד מהתורמים הגדולים של העמותה. העמותה מסייעת ליותר מחמשת אלפים ילדים שחיים מתחת לקו העוני על ידי חלוקת מזון, ביגוד, תרופות, שיעורי עזר ועוד. החנות מוקמת ללא מטרות רווח, כאשר כל ההכנסות יתרמו למען המשך המאמץ של העמותה לקיים ואף להגדיל פעילותה. בחנות ימכרו מגוון של פריטים החל מביגוד ועד אקססוריז, פריטי אופנה של המותגים: קלווין קליין , הוגו בוס ועוד . טווחי המחירים: 100₪-500₪ (מדובר בעודפים).

© צילום: איציק בירן

 בושם יוקרתי

גאס בלה ויטה רוזה חוגג את הצד חסר הדאגות של אשת GUESS. שמחת החיים של אשת GUESS באה לידי ביטוי בלב הבושם: ניחוח פרחוני אקזוטי המורכב מיסמין, פריחת מגנוליה ושושנת העמקים בשילוב עם תווי עץ ברוש. הבקבוק והאריזה מעוטרים עם מדליון פריחת האדמונית של GUESS בגוון זהב ורוד. הזכוכית השקופה של בקבוק הבושם חושפת את הצבע הוורוד של הניחוח. חלקו העליון של פקק הבקבוק עשוי גם הוא זכוכית שקופה, המאפשרת לראות עיטור עדין ויוקרתי של פריחת האדמונית. תכולה: 100 מ''ל / מחיר לצרכן: 249₪.  ניתן להשיג ברשת סופר פארם, משביר ובי.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

פנים זוהרות

לוריאל פריז מרחיב את סדרת האנטי-אייג'ינג רויטליפט ומשיק סדרת ניקויים לעור הפנים, הכוללת טונר מי פנים וג'ל ניקוי עם אפקט פילינג עדין. הסדרה מועשרת בחומצה גליקולית- רכיב פילינג דרמטולוגי, המסייע בניקוי יסודי של העור ומעניק מראה עור חלק וזוהר יותר. טונר- מי פנים לאפקט פילינג לשימוש יום יומי, מתאים לכל סוגי העור. מכיל 5% חומצה גליקולית ותמצית אבטיח משולבת בפורמולה לטיפוח הפנים, בהשראת סטנדרט הזהב של רופאי העור לפילינג מקצועי. הוראות שימוש: לאחר ניקוי עור הפנים ולפני מריחת קרם טיפוח על עורך. יש לנער היטב לפני השימוש ולשים מהנוזל על פד צמר גפן .יש להשתמש בקרם המכיל 30 SPF לפחות בבוקר לאחר השימוש. יש להימנע מחשיפה לשמש גם אם נעשה שימוש בתכשיר הגנה. מחיר מומלץ לצרכן: 40₪. מחיר מבצע השקה: 29.90₪. ג'ל ניקוי לחידוש העור3.5% חומצה גליקולית, פילינג עדין המעניק מראה עור חלק ומראה גון עור אחיד- מתאים לכל סוגי העור. הוראות שימוש: באופן מיידי: העור בעל תחושה רכה יותר ובעל מראה חלק ומואר יותר. יום אחר יום: מסיר תאי עור מתים, העור נראה חלק ומראה גון עור אחיד יותר. לשימוש כל בוקר וערב, מרחי כמות קטנה על עור לח ועשי את החומר בתנועות סיבוביות. שטפי היטב עם מים. מחיר מומלץ לצרכן: 40₪. מחיר מבצע השקה: 29.90₪. ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

ידיים 100% טבעיות

מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו), המתמחה במוצרי טיפוח על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים, משיק מוצר חדש המצטרף לסידרה הטיפולית Greenaid: קרם ידיים טיפולי, המיועד לטיפול SOS אינטנסיבי בכפות ידיים יבשות וסדוקות. הקרם החדשני המכיל רכיב פרה- ביוטי פעיל מתמצית שורש העולש, הנותנן הגנה מירבית לעור הידיים, מסייע בהרגעה ובשיקום ותומך במקרוביוטיקה הטבעית של העור. הקרם העשיר מבוסס על רכיבים טבעיים פעילים ואנטי-אוקסידנטיים: שמן פרחי קלנדולה מסייע בהרגעת גרד, אדמומיות וגירויים, שמן אבוקדו- עשיר בויטמין E התורם לעמידות של תאי העור, ומגן עליו מפני נזקים, שמן זית מזין, אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי ושמן חוחובה- מזין, מרכך ומסייע להתחדשות העור. מחיר לצרכן: 49.90₪ / תכולה: 70 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות המותג ובאתר www.lavido.co.il עם משלוח חינם עד הבית, ברשת חנויות לבידו ובאתר האון ליין של סופר-פארם.

© צילום: יחסי ציבור

אחד? פחות!

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק ממשיך להביא בשורות חדשות בביוטי: פריימר, פודרה, קונסילר וקרם BB במוצר אחד! מוצר אחד בעל ארבעה שימושים: מטשטש מראה נקבוביות, מסתיר של פגמי העור, מעניק גוון עור אחיד, גימור מאט מושלם והכל במריחה אחת. המרקם אוורירי ועדין המשווה מראה טבעי ונוח לטמפ' הגבוהות בקיץ הישראלי ומושק ב-3 גוונים: לייט, לייט מדיום ופייר לייט. הוראות שימוש: להוציא מהשפופרת כמות קטנה על אצבע כשל גרגר אפונה. ולמרוח בטפיחות קלות באזור שתחת העיינים. מחיר מומלץ לצרכן: 45₪ (מבצע לחודש השקה, חודש יולי: 40₪). את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל
תגובות