איזה יופי: יוצאים לטייל בארץ באווירה של חו"ל. ADOBESTOCK

איזה יופי: יוצאים לטייל בארץ באווירה של חו"ל

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? קארדי בי חוזרת לשתף פעולה עם REEBOK, טיול בארץ באווירה של חו"ל, קרם מדויק לשמש, בשמים בעיצוב וריחות מפתיעים, קרם לעור זוהר וחיטוי שיקי ביותר

  עוד בערוץ הסטייל של פורגי:

שיתוף הפעולה חוזר

לאחר שנחטפה מהמדפים תוך יממה בלבד, קולקציית הביגוד של reebok וקארדי בי חוזרת. הקולקציה מעוצבת בהשראת הביטוי YOLO והיא קוראת לכל הנשים באשר הן לחיות את החיים בווליום הכי גבוה שאפשר. להבדיל מקולקציות קודמות, בקולקציה הזו ניתן למצוא צבעים חדשים כמו ורוד, תכלת, ירוק ומגוון צבעי פסטל. הקולקציה מתאפיינת בגזרות כמו, ז׳קטים, מחוכים ומגוון פריטים המדגישים את הקימורים הנשיים. כל זאת, תוך שימוש בבדים כמו לטקס, עור וקורדורוי. טווח המידות בקולקציה הינו רחב, והוא נע בין מידה XS ועד למידה 4XL. בנוסף, בקולקציה הנוכחית של reebok וקארדי בי נעלי הספורט האייקונית REEBOK CARDI B SHOES חוזרות, והפעם בצבעים נועזים, לכל הגילים, החל מילדים ועד למבוגרים.

© באדיבות REEBOK ישראל

 

 

 

יוצאים לטייל בארץ באווירה של חו"ל

תשכחו מהזמנות ברשתות וזכרו את השם Trek Market- "טרק מרקט", הרשת המייבאת מגוון רחב של מותגים בין-לאומיים, במחירים שאפשר למצוא רק בחו"ל.  שבתאי קמחי, מייסד "טרק מרקט": הקמנו עד כה 6 סניפים ונגיע ל-10 סניפים עד סוף 2022 בהשקעה של 20 מיליון₪". באירוע השקה חגיגי שנערך בקניון כפר סבא הירוקה, השיק שבתאי קמחי מייסד Trek Market טרק מרקט את הסניף השישי של הרשת שתחולל מהפך בעולם הרשתות למטיילים. הרשת מביאה עמה בשורה צרכנית של ממש בזכות מודל השיווק הישיר לצרכן של מותגים בינלאומיים במחירים שפויים לכל קשת חובבי הטיולים- החל מתלמיד היסודי שיוצא לטיול שנתי וצריך תיק, הזוג הצעיר שיוצא לקמפינג בכינרת ועד למטיילת הקשוחה שיוצאת לטרק כדי לכבוש פסגה במזרח הרחוק. זוהי רשת ייחודית, שונה מכל מהשהכרנו עד היום, שמטרתה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מרעננת וחדשנית לצד חווית מחיר משתלמת. כל פרט בחנויות הרשת חושב ועוצב מן היסוד: צורת הצגת המוצרים, סדר וארגון החנות בהתאם להגיון אסתטי מרהיב עין, יוצרים חווית נראות אחרת, משולבת במסכי וידאו ענקיים המקרינים מסלולי טיולים ואקסטרים מרחבי העולם, ובמוסיקה עכשווית מדליקה. כל המרכיבים הללו מעניקים למבקר בחנות הרגשה שהוא נמצא בחנות בינלאומית מדליקה. הרשת מייבאת את מרבית המוצרים הנמכרים בה ביבוא ישיר ובלעדי היישר מטובי היצרנים בעולם ומעלימה לחלוטין את פער התיווך. את החיסכון בעלויות מעבירה הרשת ללקוח. בדרך זו מצליחה הרשת לשווק מוצרי איכות במחירים שפויים, נגישים וזולים משמעותית מהמקובל בשוק. עד כדי כך, שהמחירים בטרק מארקט דומים מאוד למחירי אתרי הקניות הגדולים בחו"ל.

© צילום: פז פטל, מיכל פרייב

חכמים בשמש

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק קרם הגנה מהשמש: SUNISSIME בגוון מוזהב בעל אפקט גלואו ברמת הגנה +50SPF המשלב בין הגנה מלאה ואופטימלית מהשמש ועם זאת מאפשר להנות מיתרונות השמש: ויטמין D ושיזוף. כמו כן, מעניק טיפול אנטיאייגינג, הכולל זריקת לחות ואנרגיה, מניעת פיגמנטציה, מניעת קמטים והענקת מראה עור חלק ורענן. קרם ההגנה עם גון לפנים בעל מרקם קליל, אינו דביק, אינו לבן ואינו שומני, בעל ריח נעים, מעניק לעור מראה מאט, זוהר ובריא באופן מיידי ועוזר להסתיר פגמי עור. מכיל בין היתר: מרכיבים פעילים אורגניים הפועלים בסינרגיה לחסום את כל ספקטרום השמש: קרינת infra red light +Invisible light+ UVA + UVB , חומצה היאלורונית Hyalu-3 (פטנט רשום) להחלקת העור, רכיבים המחזקים את העור בזמן חשיפה לשמש ואף מעודדים את התחדשותו, פפטיד ייחודי המגביר את ייצור המלנין בעור לשיזוף אחיד ובריא ופרוטורין רכיב פעיל שמנטרל רדיקלים חופשיים. תכולה: 40 מ"ל, מחיר לצרכן: 170₪

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

בושם או אוכל?

LANCÔME משיקה את Idôle Eau de Parfum Nectar בושם חדש לאישה בניחוח מפתיע עם אקורד פופקורן ייחודי. החמימות של ההדגשים המקורמלים חובקת בעדינות חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר, בעוד השפעות הדגנים שלו מוסיפות ניואנס לעומק העצי, האינטנסיבי של פצ'ולי אינדונזי. הבושם מונע על ידי החזון של עונג ריחני חדש, אידול או דה פרפיום נקטר מרחיב את מגוון האפשרויות הריחניות על מנת לעורר את הגוף והנפש. בושם בהשראת העתיד, לכל הנשים המתוות מסלול חדש עבור המחר. מחיר מומלץ לצרכן: 309₪ לתכולה: 50 מ"ל, 479₪, לתכולה: 100 מ"ל. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

בושם איטלקי

בית האופנה היוקרתי VALENTINO משיק את הבשמים החדשים לאישה ולגבר:
BORN IN ROMA CORAL FANTASY. BORN IN ROMA - CORAL FANTASY DONNA בושם לאישה כדי לתרגם את האנרגיה של הסיפור הצבעוני לניחוח, ולנטינו פנה אל הבַּשָּׂמים Nadège Le Garlantezec ו- Jacques Huclier. הם התחילו את המסע הריחני שלהם בשעת הזהב של רומא, ויצרו שובל ריח פרחוני פירותי שנולד בזוהר כתום-אלמוג ייחודי, ומטייל דרך שלישיית ההשראות של VALENTINO: Couture, Cool, Color. כדי לתאר את הרגע בו השמים מתמלאים לראשונה באור הכתום-אלמוג, תמצית תפוז ממריאה ברעננות בהירה, מלאת חיים ומעוררת את החושים. האנרגיה של אקורד קיווי מעצימה את תווי התפוז העסיסיים עם צבע ואור זוהר, פתיחה רעננה המסמלת פוטנציאל של עולם המתמלא שמחה קורנת כשהערב יורד על רומא. BORN IN ROMA - CORAL FANTASY UOMO - בושם לגבר על מנת לפרש את עוצמת הצבע לבושם, ולנטינו פנה אל הבַּשָּׂמים וNicolas Beaulieu ו-Jean Christophe Hérault. בהשראת הניגודיות בין אור לחשיכה המאפיינת את שעת הזהב, צמד הבַּשָּׂמים חיבר סיפור בניחוח פירותי אוריינטאלי, עם שובל ריח עצי, כשגם הוא עובר דרך כל אחד מהפרקים של VALENTINO, Couture, Cool, Color. כדי לתאר את הרגע בו השמים מתמלאים לראשונה באור הכתום-אלמוג, תמצית תפוז ממריאה ברעננות בהירה, מלאת חיים ומעוררת את החושים. האנרגיה של אקורד קיווי מעצימה את תווי התפוז העסיסיים עם צבע ואור זוהר, פתיחה רעננה המסמלת פוטנציאל של עולם המתמלא שמחה קורנת כשהערב יורד על רומא. עיצוב הבקבוקים, נולדו בתבניות שנחצבו בעבודות האבן בארמונות הרומיים, ובמקור עיטרו מוצרי עור, הניטים הם היום הקוד האיקוני של בית VALENTINO. מנצנצים על תפריו של תיק, על דש הצווארון של חולצה או על אבזם של סנדל, האדג'יות הפאנקיסטית של הניטים היא סימן ההיכר של VALENTINO. מחיר מומלץ לצרכן: 499₪ לתכולת 100 מ"ל לבושם לאישה, 450₪ לתכולת 100 מ"ל לבושם לגבר. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

בושם מהטבע

גירל, הוא הבושם הראשון בעולם שנוצר בכדי לגרום לנשים 100% של תחושה טובה ומרגיעה. הבושם עשוי מ- 90% מקורות טבעיים, בקבוק אקולוגי ואריזה חיצונית ידידותית לסביבה. שנה לאחר השקת הבושם רושס גירל, פותחים פרק חדש עם ניחוח חדש: GIRL BLOOMING, מהדורה מוגבלת שמציגה חוויה חדשה, הניחוח נפתח עם תווים פירותיים תוססים של ברגמוט טרי, מנדרינה עסיסית ודומדמניות שחורות. מלווים בצמד פרחים לבנים מיוחדים, נרולי ויסמין המעניקים רכות נוצצת. סיומת של ניחוחות עצים אציליים, אלמוג וארז בשילוב מאסק עם חתימת ניחוח חושנית וקרמית לאורך זמן.עיצוב מפואר כמו הטבע. הצבע הירוק הרך של האריזה והבקבוק פורח מלא בפרחים לבנים עדינים. מחיר מומלץ: 49₪ לאריזת 100 מ"ל. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

עור זוהר, מראה זוהר

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, מציעה סרום אנטיאייג'ינג מסדרת SKIN מרכך את העור ומעניק מראה זוהר, תורם לאלסטיות ולמוצקות העור. הסרום מיועד לנשים ולגברים, הוא עשוי ממרכיבים טבעיים להזנה מאוזנת ומכיל: ויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו-E, אלוורה, תמצית זרעי ערמונים ופפטידים. מתאים לכל סוגי העור, נבדק דרמטולוגית ואינו מכיל פרבנים, לא נוסה על בעלי חיים. תכולה: 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 336₪.

© צילום: סטודיו דיטיילס

ספריי שיקי

HAAN ממשיכה לגדול בסגמנט מוצרי הפרימיום להגיינה לידיים ומשיקה את קולקציית הריחות החדשה - Shake IT UP: קולקציה בהשראת קוקטיילים אייקוניים וריחות עם טוויסט פירותי אשר תושק לראשונה ברשת STORY: ניחוח מבוסס קוקטייל דובדבנים ושזיפים, ניחוח מבוסס קוקטייל פירות יער אדומים, ניחוח מבוסס קוקטייל הדרים מרוממים ומרעננים, ניחוח מבוסס נענע וליים מרעננים, ניחוח מבוסס ג׳ינג׳ר ונגיעות הל חריפים. HAAN Pockets הם מוצרי הכיס הקומפקטיים, אופנתיים, ניידים, המושלמים לשמירה על לחות וניקיון ידיים לאורך כל היום - HAAN Pockets ניתנים למחזור ב-100% ועם יכולת למילוי חוזר ע"י שקיות ה- Refill. שקיות המילוי של המותג מאריכות את חיי המוצרים שלהם תוך הפחתת 89% מהפלסטיק המשומש. כל שקית מילוי מוסיף מעל שלושה מילואים נוספים, תוך פעולה קצרה האורכת כ-שש שניות בלבד. מחיר ספריי הכיס (30 מ"ל) הינו 29.9 ש"ח כאשר המילוי החוזר מחירו 59.9 ש"ח – בכך בעצם הצרכן חוסך 33% ותורם להפחתת יצירת הפלסטיק בכ89%. מחיר אלכוהול ספריי 30₪ מחיר מילוי שמספיק לשלושה מילויים 60₪.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

 

תגובות