איזה יופי: כשאהבה וטיפוח נפגשים . adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: כשאהבה וטיפוח נפגשים

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? קרמים מיוחדים להרגשה יומיומית של ספא, הדרך הבטוחה לשמור על השפתיים במזג האוויר של הקיץ, בושם מיוחד בדרך לחו"ל, טיפוח שכבר מטיס אתכם ישר לאיטליה ומה קורה כשאהבה וטיפוח נפגשים?

 

:עוד בערוץ הסטייל של פרוגי

 

ספא יומיומי

FOREVER ISRAEL מרחיבה את ליין מוצריה ומשיקה את Aloe Body Wash (תחליב רחצה) ואת Aloe Body Lotion (קרם גוף) המיועדים לשימוש יומי ובעלי נוסחה מתקדמת המבוססת על ג'ל אלוורה טהור ומיוצב. תחליב הרחצה מזין את העור בלחות ומרגיע עור מגורה, מסייע בשמירה על גמישותו ובריאותו, מכיל ויטמינים A, C ו-E ותמצית פרחי ארניקה ואסטרי חוחובה שעברו הידרוליזה להרגעת עור רגיש ומגורה. קרם הגוף נספג בקלות וביעילות ומותיר את עור הגוף נעים, ללא תחושת כבדות ושמנוניות. מכיל בנוסף שמנים טבעיים ורכיבים צמחיים עוצמתיים המסייעים לשיקום העור, מכיל שמן ארגן המועשר בוויטמין E, חומצות שומן ואסטרי חוחובה שעברו הידרוליזה ותורמים למראה עור מוצק וחלק. Aloe Body Wash לתכולתה של 236 מ"ל / מחיר לצרכן: 124₪. Aloe Body Lotion  לתכולה של 236 מ"ל /מחיר לצרכן: 125₪. 

© צילום: יחסי ציבור

שפתיים קייציות

רשת SACARA משיקה לקיץ 2022: LIP MASK- מסכת הזנה לריכוך שפתיים יבשות וסדוקות בשלושה גוונים שונים: אדום, ורדרד והמראה הטבעי. המסכה עשירה בחומרי טיפוח המשמשים לרוקחות הטבעית, מזינים ומגנים על השפתיים לאורך כל שעות היום ומעניקים לשפתיים מראה בריא ומלא ברק. בנוסף לריכוך המיידי של השפתיים בשימוש קבוע ולאורך זמן, המסכה תשפר את מרקם ונראות השפתיים. מסיכת השפתיים של סאקרה מכילה: שמן שקדים מתוקים הידוע כשמן הנספג היטב, מעניק ברק ומסייע לריפוי עור יבש וסדוק כמו כן מכיל גם וויטמין E אשר מגן מפני רדיקלים חופשיים ואחוזים גבוהים של חומצה "אולאית" המעניקים לשפתיים לחות טבעית, ריכוך וחידוש. חמאת שיאה- הנחשבת כ"אנטי אייג'ינג" טבעי, עוזרת למנוע היווצרות של קמטים מסביב לשפתיים ובשפתיים עצמן על ידי שיפור הגמישות הכללית של העור. החמאה נספגת בקלות ומעניקה לחות והגנה מיובש לאורך זמן. שעוות דבורים - בעלת תכונות מופלאות של שמירה על לחות וטיפוח. שעוות הדבורים משמשת רבות ברוקחות הטבעית. מחיר לצרכן: 15₪ / כמות: 15 מ''ל.

© צילום: קית גלקסמן

אהבה אופנתית

מותג הקלין ביוטי לבידו, המתמחה במוצרי טיפוח על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים בשיתוף מותג התכשיטים דנון, הידוע בעיצוב תכשיטי אופנה, משיקים לרגל טו" באב, חג אהבה, מארז מתנה לצעירות ולנשים. המארז יכלול 4 מוצרים, ויימכר במחיר אטרקטיבי במיוחד 299₪ במקום 519₪. המארז לרגל טו באב של דנון ולבידו כלול: קרם יום עם מקדם הגנה 15 SPf לעור רגיל-יבש, קרם גוף ארומתרפי פטשולי וניל, טבעת פלרמו- מצופה זהב 24K ועגילי מאולה- עגילי חישוק המעוצבים בדוגמת חוליות גורמט, מצופים זהב 24K.

© צילום: רני לוריא

בושם של סלב 

הבושם החדש לאישה מבית paco rabanne הוא בושם חדש לצעירות בבקבוק שכולו הצעה לנשים האייקוניות המזוהות עם שמלות המתכת של המותג. ניחוח הבושם מיוצר מחומרים טבעיים של יסמין ווניל ממדגסקר הנקטפים על ידי החקלאים באופן ידני. את קמפיין הפרסום מובילה השחקנית אל פאנינג. ניתן להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. במחיר של 96$ לתכולת: 80 מ"ל.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

טיפוח בניחוח של חו"ל

מותג הטיפוח "ביו אקטיב קר" חוזר עם המוצר האהוב בפורמולה מחודשת היישר מאיטליה: קפסולות טיפוליות חדשניות הנספגות במהירות ומעניקות לעורך איזון מושלם. הקפסולות של ביו אקטיב קר מכילות נוסחה אנטי-אייג'ינג מתקדמת ומרוכזת המשפרת באופן פעיל את פני העור. הפורמולה מכילה שמנים המעודדים והמסייעים את ריכוך ומיצוק העור. מחיר צרכן מלא: 119₪. 

© צילום: יחסי ציבור
תגיות
תגובות