איזה יופי: הכוכבים החדשים של עולם הביוטי . צילום: הדר כהן, עדי אדרי, יחסי ציבור קאבר מי

איזה יופי: הכוכבים החדשים של עולם הביוטי

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? קרם שיזוף שמתאים במיוחד לכאלו שחכמים בשמש, בושם מיוחד בהשראת רומא, משקפיים שישדרגו כל לוק בקיץ והשדרך הנכונה לשמור על העור והשיער

 

שיזוף של חכמים בשמש

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק תחליב הגנה מהשמש 30SPF המעניק הגנה מלאה מהשמש ומאפשר שיזוף קל אחיד. כמו כן, מונע פיגמנטציה ומעניק לעור מראה מתוח וזוהר גם במקומות הכי עדינים כמו צוואר ואזור המחשוף. התחליב מגן על העור מכל סוגי קרני השמש uva ,uvb, infra red והאור הבלתי נראה. מכיל בנוסף: קומפלקס עשיר של רכיבי אנטי-אייג'ינג פעילים היוצרים שכבת הגנה מיידית, 3 סוגי חומצות היאלורוניות- להענקת לחות ולהחייאת העור ומסייעים להחייאת עור הגוף למראה זוהר ומלא אנרגיה, פלבנואידים- נוגדי חמצון, מלאנין – לספיגת הקרינה המזיקה ולהגנה על העור. פרו-טאורין- לנטרול רדיקלים חופשיים ולחידוש העור ופפטידים פעילים – ליצירת סינטזת מלאנין למראה גוון עור שזוף. מחיר לצרכן: 199₪ לתכולה: 100 מ"ל.

© צילום: אסף לוי

בושם בנינוח של רומא

בית האופנה VALENTINO משיק את הבשמים החדשים לאישה ולגבר: BORN IN ROMA CORAL FANTASY. עיצוב הבקבוקים: נולדו בתבניות שנחצבו בעבודות האבן בארמונות הרומיים, ובמקור עיטרו מוצרי עור, הניטים הם היום הקוד האיקוני של בית VALENTINO. מנצנצים על תפריו של תיק, על דש הצווארון של חולצה או על אבזם של סנדל, האדג'יות הפאנקיסטית של הניטים היא סימן ההיכר של VALENTINO. הניטים הסמליים מעניקים את עיצובם לקימורים ולקווים של בקבוקי הבושם לאישה ולגבר, תוך שהם נצבעים מחדש באור כתום-אלמוג של שעת הזהב של רומא. פריזמות האור מפיצות את הניואנסים בכתום-אלמוג של שני הבשמים האלה על מנת לשקף את הזוהר הייחודי של השמיים, התייחסות ויזואלית לרגע הזה והזמנה ללכוד אותו. מחיר מומלץ לצרכן: 499₪ / לתכולת 100 מ"ל לבושם לאישה. 450₪ / לתכולת 100 מ"ל לבושם לגבר. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

כוכבות לא חד פעמיות

SCHICK (שיק) סכיני גילוח יוצאים בקמפיין חדש לרגל השקת המותג לנשים ולצעירות: INTUITION. הקמפיין בכיכובן של: מאיה קיי, עדן סבן, שי זנקו, רומי פרנקל, ג'וליה שחר, וקורל מיכאלי. הקמפיין יחשוף את יתרונותיו של המותג ובידולו מהקיים בשוק: מגוון רחב של סכיני גילוח חד פעמיים ורב פעמיים לנשים המייעלים את תוצאות הגילוח. הקמפיין יחזק את המסרים הנוגעים באינטואיציה אישית של כל אחת: 'תהיי בטוחה בבחירות שלך', 'סמכי על האינטואיציה' ו'תרגישי טוב עם עצמך'. INTUITION מציע מגוון רחב לבחירה של סכיני גילוח לגוף ולפנים (רב פעמיים וחד פעמיים) המוצרים מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי על מנת להפוך את הסרת השיער לפנים ולגוף לקלה ונעימה תוך טיפוח עדין. החלקה והזנה של העור, ללא תחושת גירוי.

© צילום: עדי אדרי

משקפיים של משפיעים

מותג משקפי השמש הבינלאומי פולארויד משיק קולקצייה חדשה לקיץ 2022
שתושק לראשונה במגזין של דנית גרינברג, בשיתוף קאבר מי. הקולקציה כוללת דגמים עדכניים בגוונים שקופים בוהקים שהם הטרנד המוביל לקיץ 22, לצד שחור קלאסי. מסגרות חתוליות ומעוגלות, למראה יומיומי וקליל, בניחוח אירופאי והכל עם עדשות פולארויד מקוריות. עדשות פולארויד מונעות סנוור ומאפשרות התנהלות נוחה יותר הן ביומיום והן בתנאי שטח ומאפשרות לראות דרכם בצבעים חיים ו"אמתיים" (עדשה שלא מחשיכה) ולכן מתאימות מאוד לטיולים, לחופשת סקי ולנהיגה. לצד אופנתיות בלתי מתפשרת, המותג פולורויד, דוגל באג'נדה חברתית סביבתית מתקדמת - הקולקציה עשויה מפלסטיק מבוסס ביו, חומר המופק בחלקו ממשאבים מתחדשים, מתכת ממוחזרת, אריזות ממוחזרות ייעודית. טוח מחירים: 399-599₪. ניתן להשיג ברשת אירוקה. 

© צילום: יחסי ציבור קאבר מי

במיוחד לקיץ

מזג האוויר משתנה בהדרגה, הלחות עולה, החום עולה, ומשפיע על עורנו. עור הפנים והגוף זקוק לטיפול עדין יותר ותואם לקיץ. טיפול שמקלף ומחדש את המרקם אך איננו מתנגש עם השהות שלך בשמש. אל סבון Soapless soap 250 מ"ל, מכיל חומצות אלפא ובתא הידרוקסי ושמן עץ התה, מנקה ביסודות את העור ומותיר אותו רך וללא תחושת יובש. מחיר: 140₪. מקדם הגנה עם spf30 מקדם הגנה בטכנולוגיה מתקדמת שנועדה להגן על העור מנזקי השמש, מספק הגנה מרבית תוך כדי שמירה על בריאות העור ומניעת תגובות גירוי, עשיר בנוגדי חמצון ומרכיבי הרגעה. מחיר: 160₪ / תכולה: 100 מ"ל. 

© צילום: יחסי ציבור

הכיף שבאמבטיה

"כיף", משיק סדרת טיפוח חדשה: לחות מוגברת: PEACH & MURMURU BUTTER בנוסחה מתקדמת המועשרת במרכיבים ייחודיים: אפרסק וחמאת מורמורו. הסדרה כוללת: שמפו, מרכך ותחליב רחצה. שמפו/מרכך אפרסק וחמאת מורמורו לשיקום והזנה: שמפו ומרכך עשירים, המעניקים לשיער לחות, רכות והזנה. הנוסחה המתקדמת מועשרת במרכיבים פעילים: אפרסק - עשיר בביוטין, מינרלים, ויטמינים ואנטי-אוקסידנטים המזינים את השיער והקרקפת. תורם לחיזוק סיב השיערה ומעניק ברק ורכות. חמאת מורורמורו - מרכיב לחות עשיר בחומצות שומן חיוניות המעלות את רמת הלחות הטבעית, מרככות את סיב השערה ומסייעות במניעת יובש וחשמל סטאטי. מסייעת להזנה עמוקה בלי ליצור תחושה כבדה או שומנית. מעניקה לשיער ברק בריא, רכות וגמישות. חפיפה יומית בשמפו ומרכך כיף מאפשרת ליהנות משיער מושלם כל יום. שימוש קבוע מותיר את השיער, עשיר בלחות, חזק ומלא ברק. מחיר: 12.90₪ / לתכולת: 700 מ"ל. תחליב רחצה אפרסק וחמאת מורמורו מזין את העור ומסייע במניעת יובש: תחליב רחצה - מזין את העור ומסייע במניעת יובש: נוסחה עשירה ומפנקת לניקוי וטיפוח העור. תמצית אפרסק וחמאת מורומורו מעשירים את העור בלחות מידית וחומרי הזנה, מסייעים במניעת יובש ומתח ומותירים את הגוף בתחושת רכות מלטפת וניחוח משכר. מחיר: 12.90₪ / לתכולת: 700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ. 

© צילום: הדר כהן

 

תגיות
תגובות