איזה יופי: מארזים מיוחדים לראש השנה!. ADOBESTOCK

איזה יופי: מארזים מיוחדים לראש השנה!

מתארחים בחג? לא לשכוח להביא מתנה • קרמים לגוף, מסכות לפנים או אפילו סדרת טיפוח לשיער, מארזים שכולם אוהבים

מארז ריחני לחג

רשת הקוסמטיקה SACARA משיקה שני מארזי חג חדשים ומהודרים, האחד מארז ורוד הכולל ארבעה מוצרי טיפוח מפנקים והשני מארז תכלת הכולל 6 מוצרי אווירה לבית.
המארז הורוד, הכולל מוצרי טיפוח, מתאים לצעירות ולנשים ומכיל: קרם גוף, בודי מיסט, שמן גוף וסבון פילינג לגוף במחיר מיוחד: 69 שח בלבד. המארז התכלת, הכולל מוצרים לאווירה בבית מכיל: בושם לבית, 2 מפיצי ריח, פתיתי סבון, נרריחני ומסכת בד זהב. מחיר המארז 89 שח בלבד.

© באדיבות יחסי ציבור

מארז מפנק וטבעי

המותג לבידו משיק לראש השנה וחגי תשרי, מארז טיפוח, מתנה לחג עם מוצרים אהובים, ריחניים על בסיס שמנים טבעיים בעלי סגולות ארומתרפיות. המארז כולל פילינג ארומתרפי, קרם ידיים ארומתרפי, סבון גוף ארומתרפי, קרם רגליים טיפולי ומסכת פיליניג לפנים. המארז יושק לחג במחיר מיוחד: 104.9 ₪ בלבד, במקום 167.5 ₪

© רונן מנגן

מארז מסכות לטיפוח פנים לחג

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח הפנים, הגוף והשיער,
מציע, לקראת חג ראש השנה – מארז מפנק ובו 3 מסכות: מסכת אבוקדו , מסיכת חימר
ומסכת כורכום, המותאמות לגברים ולנשים. המארז כולל את שלושת מסכות הטיפוח המובילות של המותג: מסכת אבוקדו, מסכת חימר לבן, מסכת כורכום חמוציות.

© באדיבות יחסי ציבור

מארז קרמים לעור נקי וזוהר

לרגל החגים, מותג הטיפוח ליראק פריז משיק מארזי פרימיום הכוללים קרם פנים וקרם
עיניים ב- 37% הנחה! המבצע כולל את המארזים: מארז משי אנטיאייג'ינג ומארז לחות וולפטאוס לעור בוגר.

© אסף לוי

לבית ריחני ונקי לחג

ללין משיקה ניחוח חדש, COTTON CLOUD לקראת השנה החדשה. הניחוח
משלב רכות נפלאה של הפרחים, לצד שאיפה להשתרשות באדמת השדה
הפתוח והניחוח העל זמני משלב מרחבים של שדות כותנה צחורים לצד
אלגנטיות. התוצאה מעניקה יוקרה לצד רעננות וניקיון, כמו ענן ציורי. תווי הניחוח של הקולקציה: Sandalwood, Amber, Fig. עוד משיקה הרשת קולקציית מוצרי אוירה ואקססוריז המתאימים לשילוב בשולחן החג ביניהם: פמוטים, מבשמי אווירה, נרות, צעיפים ועוד.

© באדיבות יחסי ציבור

בטעם תפוח ובדבש

רשת Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים, מעניקה מענה ישיר לטרנדים בעולם הטיפוח והאיפור. עם בוא השנה החדשה, ביוטיקייר מציגה מוצרי טיפוח המבוססים על טעמי החג המסורתיים: תפוח, דבש ורימון. גם בעיצומו של גל עליות מחירים בארץ ובעולם, ביוטיקייר שוב מוכיחה כי מוצרי קוסמטיקה וביוטי איכותיים ואטרקטיביים במחיר נוח. המוצרים הם תחליב גוף ארומטי – פריחת התפוח, תרחיץ פנים צמחי טיפולי – נוסחת אל סבון עם ויטמין E ודבש, סבון רימונים קוסמטי מינרלי לגוף ולפנים

© באדיבות יחסי ציבור

סדרת טיפוח לשיער יבש

KÉRASTASE, מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי, משיק לקראת חג ראש
השנה, מארז יוקרתי מסדרת נוטריטיב לטיפוח שיער יבש עד יבש מאוד.
המארז המהודר כולל 3 מוצרים בגודל מלא: אמבט חפיפה (שמפו) 250 מ"ל,
מסכה אינטנסיבית 200 מ"ל ומוצר להגנה על השיער מפני חום בגודל 150
מ"ל. המארז מסדרת נוטריטיב מיועד לשיער יבש עד יבש מאוד. מוצרי הסדרה מעניקים הזנה עמוקה לשיער חסר ברק, לשיער יבש, שנשבר בקלות וקשה להתיר בו קשרים.

 

© באדיבות יחסי ציבור

לניקוי עמוק של הפנים

מותג הטיפוח האורגני ecoLove מציע  לחורף 2023 קולקצייה של מוצרי ניקוי לפנים העשוייה מתמציות אורגניות מאושרות של אלוורה, מלפפון וקמומיל וכוללת 3 מוצרים איכותיים ואפקטיבים המיועדים לניקיון יסודי של עור הפנים ותחושת רעננות טבעית: ג'ל ניקוי פנים, מיסלר מי ניקוי והסרת איפור, מסכת בוץ מינרלי.

© תמר גרין

מעשה טוב ואופנתי לחג

אתר האופנה X TERMINAL יצר שיתוף פעולה עם TIKI - מותג אופנה עם ערך מוסף המבקש לבטא את הכאב בהתמודדות עם מחלת הסרטן בסטייל. הפריטים של TIKI מעוצבים על ידי חולים ומחלימים מסרטן כאשר לכל פריט עיצוב ייחודי עם מסר משלו. במסגרת שיתוף הפעולה עיצבו X TERMINAL ו -TIKI ,יחד עם נשים מעוררות השראה, הושקו חולצות עם הכיתוב - ״?I’m a superhero - What’s your super power״ המתאר את העוצמות הנדרשות בהתמודדות עם הסרטן . טווח המידות של החולצות הינו L-S ומחירן הוא 99.99 ש"ח.

© באדיבות יחסי ציבור TERMINAL X

ג׳ינסים לחגים?

אמריקן איגל מחדשת את קולקציית הג'ינסים ושמה דגש על טכנולוגיה חדשנית וייחודית על-ידי שימוש בחומרים וסיבים אלסטיים המקנים נוחות בעת הלבישה, מאפשרים טווח תנועה מלא ופונקציונאליות מרבית. כחלק מהאג'נדה לשמירה על הסביבה, המותג עובד על מאמצי חסכון בשימוש במים במהלך הייצור. קולקציית הג'ינסים מסומנת בחנויות תחת הסלוגן "REAL GOOD". קולקציית הג'ינסים של אמריקן איגל כוללת 25 גזרות שונות, מעל 100 שטיפות וטווח מידות רחב: נשים החל ממידה 32 ועד מידה 56 וגברים החל ממידה 34 ועד מידה 46 (מידות אירופאית). העונה ניתן למצוא מנעד רחב ביותר של גזרות שונות ומגוונות, אשר יתאימו לכל מבנה הגוף, נשי וגבר כאחד. מחיר: כל הג'ינסים ב - 199.90 ₪ (בתוקף עד 30.09.22)

 

תגובות