טרנד הקארה של היילי: כל מה שאתן צריכות לדעת על התספורת. (gettyimages.IL/Frazer Harrison (Staff

טרנד הקארה של היילי: כל מה שאתן צריכות לדעת על התספורת

היילי ביבר היא לגמרי פאשניסטה בנשמה שמצליחה להכתיב טרנדים ברחבי העולם, אבל האם תספורת הקארה שחשפה בחודש האחרון הוא טרנד שמתאים לכולנו? אז זהו שהתשובה תלויה בנו • אספנו לכם טיפים איך להסתפר נכון ובריא

מתפקידיה של פאשניסטה בנשמה הוא להכתיב טרנדים, דבר שהיילי ביבר לגמרי מצטיינת בו. אם זה בשנה שעברה, כשאלפי בנות נהרו ברחבי העולם אל המניקוריסטית כדי לאמץ את לק הפנינה ששיתפה הסופר מודל או לפני חודש כשחשפה מראה חדש בצורת תספורת קארה בוב. הרשת מיהרה לקרוא לבנות המילניום "עכשיו אין ילדה בעולם שלא שוקלת להסתפר כמו היילי ביבר", "כל הבנות בעולם בימים אלה" לצד תמונה של ביבר, היו חלק מהתגובות. אבל רגע לפני שמאמצים את הטרנד, חשוב לחשוב גם לדעת לשמור על צורה יפה וחיוניות לאורך היום, הרי אף אחת לא רוצה לבכות לתוך הכרית כשהיא יוצאת ממעצב השיער שלה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

תסרוקות בוב עשויות להיות מפחידות, אבל הדבר היפה בהן הוא שמעצב השיער יכול להתאים את האורך והגזרה כך שיתאימו לצורת הפנים ולסוג השיער של כל אחת. עם זאת, התספורת דורשת תחזוקה, והיא דיי קפדנית. פנינו לשמוליק טל, מעצב השיער ושגריר מון פלטין פרופשיונל כדי להבין איך מטפחים את הטרנד הבא בגזרת השיער:

צורת הפנים – הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון. כל צורות הפנים יכולות להתאים לתספורת בוב, המפתח להצלחה הוא קו השיער בתספורת. קו הסיום של התספורת מדגיש תכונות ונקודות מתאימות בפנים. כך שיכול להית שתרצו אורך מסוים, אבל מעצב השיער יסב את תשומת לבכן דווקא לאורך אחר שיכול להחמיא יותר. שלוש גזירות נפוצות בתספורת קארה בוב:

  1. מעוגל – מתאים לבעלות פנים ארוכות ומעניק מראה עדין.
  2. אלכסוני – מתאים לפנים עגולות כיוון שנותן אשליה של פנים ארוכות יותר.
  3. מרובע – מתאים להדגשת עצמות לחיים.

מרקם השיער - כאמור יש מספר דרכים לאמץ את התספורת הפופולרית. מרקם השיער הוא פרמטר לא פחות חשוב כשמחליטים איזה סוג בוב לעשות. מומלץ להתייעץ עם מעצב השיער על מרקם השיער והציפיות מהתספורת, לשתף אותו ברצונות ולשמוע את דעתו בנוגע לצורתה בהתאם לצורת הפנים, תחזוקה ועיצוב. לבעלות שיער טבעי או מתולתל ההמלצה היא ללכת על בוב מעט קצר יותר מאחור ואורך יותר מלפנים, מה שמעניק עוצמה לשיער ומונע ממנו להפוך לעגול מדיי.

תספורת - באופן כללי, יש להקפיד להסתפר באופן קבוע כדי לשמור על הצורה והסטייל. לפי שמוליק טל, פרק הזמן האידיאלי הוא חודש וחצי, "הכל תלוי בהעדפה האישית, אבל השיער צומח בממוצע של חצי סנטימטר לחודש, אז כדי לשמור על קארה בוב מושלם, מומלץ להסתפר כל שישה שבועות לכל היותר, ויש גם כאלה שיעדיפו כל שלושה שבועות – חודש.

חפיפה - זה תלוי לחלוטין במרקם השיער, אבל גם קשור לאורך. שיער קצר נוטה יותר מהר לשמנוניות מאשר שיער ארוך. לכן ההמלצה לבעלי שיער קצר עד בינוני להשתמש בשמפו מדיי יום ומקסימום יומיים. מומלץ להשתמש בתכשירים עשירי לחות כמו שמפו ומסכה המבוססים על חומצה היאלורונית.

הברשה וסירוק – אין צורך להבריש שיער קצר באותה תדירות כמו שיער ארוך. "יש סיכוי קטן יותר להסתבכות של שיער קצר מאשר שיער ארוך. לכן ניתן להבריש את השיער בעזרת האצבעות כדי לעצוב אותו בצורה שבה רוצים ולהעניק נפח לשיער. אופציה נוספת היא להשתמש במברשת סיבים שתהיה גם אידאלית לעיצוב.

נפח – הנפח מאוד תלוי בגזירת השיער. גזירות קצרות יותר ממקסמות את הנפח הטבעי, ולכן המפתח הוא למצוא מוצרים להוספת מרקם והחזקה. שמירה על טקסטורת השיער היא חיונית באמצעות תכשירי עיצוב כדוגמת קלין קאט ופאשן אדישן של מון פלטין פרופשיונל.

קרקפת – יש להתייחס לקרקפת כאילו הייתה עור הפנים. לכלוך ונזקי האוויר עלולים להצטבר על הקרקפת, כך שאם לא חופפים ושוטפים אותם החוצה ביסודיות – זה עלול לעורר יובש וגירוי בקרקפת.

שטיפה במים קרים – טריק מהיר ופשוט להוספת וחיזוק ברק בשיער. בסוף כל מקלחת מומלץ לשטוף את השיער עם מים קרים. זה ירגיע את נזקי החום שנגרמו לשיער במהלך מקלחת.

עיצוב התסרוקת – לפני שמחליטים איזה סוג בוב עושים, תחילה יש לחשוב מה עיצוב השיער הרצוי ולשים דגש על חוזקן של התכונות האישיות. למרות שהתסרוקת לא משדרת את זה, רוב תספורות הבוב דורשות כמה עזרי עיצוב בין אם זה כלים חמים או ערבוב של מוצרים.

  • לקבלת טקסטורת תלתלים טבעית – מומלץ להשתמש בדיפיוזר.
  • לקבלת בוב חלק – מומלץ להבריש את השיער לאחורה ולקדימה, גם בעת ייבוש, לגימור נינוח ומשוחרר.
  • לקבלת בוב ביץ' וויבס – מומלץ להשתמש במסלסל ובספריי מייצב.
תגובות