לבנות בלבד: כך תארגנו את מסיבת הפיג'מות המושלמת. צילום מסך מטויטר

לבנות בלבד: כך תארגנו את מסיבת הפיג'מות המושלמת

למסיבת פיג'מות אין גיל! יש לכן יום הולדת? ההורים יצאו מהבית? סתם בא לכן מפגש ספונטני עם החברות אבל קר מידי בחוץ? תארגנו מסיבת פיג'מות! 5 השלבים למסיבת הפיג'מות המושלמת

1. תארגנו פינוקים מתוקים

פינוקים מתוקים לא ישכיחו את עצם העובדה שאתן חבורת בנות שפשוט יושבות עכשיו בבית ולא עושות כלום, אבל הם כן יגרמו לכן להרגיש יותר טוב עם עצמכן לפחות לכמה דקות. פינוקים כמו קאפקייקס, פיצות, שוקולדים שונים ומגוונים וגלידות מדהימות ישבו לכן טוב לא רק על הלב, אלא גם על הבטן.

© טמבלר
© טמבלר

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

2. תלבשו פיג'מות נוחות ומגוכחות

למה? כי אתן יכולות. תראו בזה מחאה נגד כל האחרים שיוצאים לכבוש את העיר בבגדים המהודרים שלהם והאיפור הכבד שלהם והתסרוקות מלאות הג'ל בקור, בזמן שאתן לובשות וואנזי מגניב ונוח בחימום של הבית מוקפות בחברות הכי טובות שלכן.

© טמבלר
© טמבלר

3. תצפו בסרטים עם גיבורים חתיכים

אם לכן אין גיבור חתיך משלנו,  אז נסתפק בשל מישהו אחר, ואם יש תמיד כיף לפנטז - סרטים מומלצים: "טיטניק" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, "מועדון קרב" בכיכובו של בראד פיט או "שוב בן 17" בכיכובו של זאק אפרון.

© טמבלר
© טמבלר

4. תרכלו, תרכלו, תרכלו

לא תלך רכיל בעמך? במסיבת הפיג'מות הזאת, החוק הזה לא תקף. תעסיקו את עצמכן בחייהם של הסלבס הכי גדולים ותהנו דרכם, תדברו על הביצים של ג'סטין ביבר, או תהמרו על שמלת הכלה של ליידי גאגא בחתונה המתקרבת. רכילות צריכה גם לבוא מעצמך, תספרו אחת לשניה הכל על החיים, ועל כל הפאדיחות שקרו לכן השבוע.  זה יעביר לכן כמה שעות של כיף בלי שתשימו לב. 

5. תקשיבו למוזיקה דכאונית או להפך מקפיצה 

גולת הכותרת של כל מסיבת פיג'מות - מה יותר כיף מלרקוד עם חברים? אם המסיבה מבאסת אתכן תוכלו "to shake it off" לצלילי כמה שירי פרידה טובים של טיילור סוויפט, כי אין כמו להתמרמר ביחד, ואם אתן ממש קיצוניות / תקשיבו למצעד שירי הרווקות האולטימטייבים, הם יגרמו לכן למרר בבכי, בהבטחה.

© טמבלר
 

 

 

 

 

תגובות