DIY: דרכים להתקרר ולשרוד את החום הקייצי                . צילום מסך מיוטיוב

DIY: דרכים להתקרר ולשרוד את החום הקייצי

כולנו מספיקים שהחום שתקף אותנו היום הוא בלתי נסבל, לכן אספנו לכם דרכי DIY שתוכלו להפיג את החום, לנצל את אמצעי הקיץ ופשוט להתקרר!

מיץ פירות קריר

מה צריך? לימונים, שזיף, פטל, עלי מנטה, סוכר, קרח וצנצנת.

איך עושים? חתכו לרצועות את הלימון והשזיף. לאחר מכן, קחו את הפטל, שימו בצנצנת ורסקו אותו - עשו ככה גם לנענע. הוסיפו את הלימון והשזיף ומחצו אותו יחד עם התערובות.  עכשיו קחו את הקרח שימו בצנצנת ומעליו פזרו סוכר. הוסיפו מים וקשית וזה מוכן. 

 

אבטיח ג'לי

מה צריך? אבטיח קטן, 3-5 חבילות אבקת ג'לי, 30 גרם של אבקת ג'לטין, ומים חמים.

מה עושים? קחו את האבטיח וחתכו אותו לחצי ואז הוציאו את כל המילוי שלו (החלק האדום) בעזרת סכין וכף של גלידה. לקחו מיכל מדידה או קערה ושימו את חבילות הג'לי, הג'לטין ומים חמים וערבבו הכל. כל מה שנשאר זה להוסיף את הכל אל חלק האבטיח הנותר ולהכניס לחצי שעה למקרר. 

 

מניפה לאוורור

מה צריך? דף עם פרינט מגניב, מספריים, מקלות שיפוד, ציוד קישוט (צבעים, סרט, מהדק וכדומה) ודבק.

מה עושים? קחו את הדף וגזרו אותו באמצע. הפכו את אחד החלקים לצד ללא הפרינט, קחו את הקצה וקפלו כלפיי פנימה ואז היפכו את הדף וחיזרו על פעולות אלה עד סוף הדף. קחו 2 מקלות שיפוד ועיטפו אותם בסרט קישוט בעזרת דבק ומצית/צבעו אותם לבחירתכם. עכשיו, בעזרת סרט הקישוט עטפו את אחד הקצוות הדף שקיפלתם/קחו מהדק והדקו את הקצה. קחו את שני הקצוות ובתוך "הגלים" שנוצרו לכם הדביקו את המקלות ואז חברו את המקלות יחדיו. 

 

ארטיקים קרירים 

מה צריך? אבטיח, בלנדר, כוסות פלסטיק, קיווי, שקיות פלסטיק.

מה עושים? חיתכו את האבטיח והכניסו לבלנדר. קחו כוסות פלסטיק ושיפכו את תערובת המלון אליהם. הוסיפו מעל קיווי חתוך לחתיכות קטנות. כדי שהתערובת והמקל לא יזוזו קחו שקית פלסטיק ועטפו את הכוס, לאחר מכן תקעו שיפוד קטן באמצע התערובת דרך שקית הפלסטיק. כל מה שנותר זה להכניס לפריזר ולחכות שזה יקפא. 

 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

 ל
תגובות