מאכלים לוהטים: מאכלים חמים לימי החורף הקפואים. צילום: טמבלר

מאכלים לוהטים: מאכלים חמים לימי החורף הקפואים

החורף הגיע ואיתו גם אוכל הניחומים לסובלי הקור שביננו. הנה לכם מאכלי חובה להצטייד בהם לחורף הקרוב

מנות חמות

פתרון קל להכנה ויעיל ביותר, מנות חמות הן אוכל הנחמה המהיר ביותר להכנה ברשימה שלנו וזה הופך אותו למציל חייהם של אלפיי ילדיי מפתח רעבים בארץ ישראל בימי החורף הקרים.

 עוד במדור הסטייל בפרוגי:

מרקים חמים

המרקים החמים יכולים לבוא בשלל צורות, כתוספת לקוסקוס או כמרק עוף לחולים שביננו ואף כמרק נמס בכוס. מה שכן, בכל צורה שלא יבואו, מרקים חמים מוזמנים להיות אורחיי הכבוד ברשימה שלנו.

© GIPHY

 

קרמבו

כולנו יודעים כשמתקרב החורף, יש קרבואים, אין כמו שילוב הקציפה והעוגייה לתת לנו קצת מתוק בחורף, ואם אנחנו לא מתים על הקרמבו המקורי, עם השנים המציאו סוגים שונים ומגוונים ואפילו גלידה בטעם של קרמבו. 

שוקו חם עם מרשמלו

כי אין כיף יותר מלהתכרבל מול האח (שאין לנו בבית) לשתות שוקו חם ולהקשיב לשירי חורף בזמן שהרוח מצלצלת והגשמים מטפטפים על החלון.

 

© GIPHY

 

 

דייסה 

אוכל של משקיענים, או של כאלו שגרים עם סבתא שלהם והיא אוהבת אותם מספיק בשביל להכין להם דייסה בכל ערב, אין דבר יותר מספק מדייסה בחורף אחריי שחזרתם עייפים וקפואים מבית הספר וזה הוכח מדעית.

פאנקייקים 

לאחרונה גילו שפאנקייקים לארוחת בוקר יכולים לזרז את התחממות הגוף של אדם בעל משקל ממוצע של 60 ק''ג כאשר הפאנקייק נאכל בכמות המספיקה להתעכל על ידי גופו (סתם לא באמת), אבל זה טעים, אז תאכלו.

© GIPHY

עוגות חמות

עוגות שוקולד חמות שכל השוקולד מטפטף ונוזל מהן על פני הצלחת, אלו הן עוגות של החלומות הפרועים ביותר, אלו הן עוגות שצריך לאכול בחורף. אם אתם רוצים להיות ממש מטורפים, תוסיפו גלידה מעל(ואז תפעילו את המזגן על 25 מעלות).

טוסטים

גם בבית הספר צריך לאכול, אם כריכים רגילים קרים מידי עבורך בחורף, הכינו טוסטים, גם מעצם הכנתם תתחממו וגם מאכילתם, זה מצב מנצח לכאן או לכאן.

תגובות