ביבי? בוז'י? העיקר האוכל! מה אוכלים מול משדר הבחירות?. צילום: יחסי ציבור

ביבי? בוז'י? העיקר האוכל! מה אוכלים מול משדר הבחירות?

שעות אלו מול המסך ידועות כשעות בהם מתאספים כל החברים והמשפחה מול המסך במתח מטורף. הדרך היחידה והטבעית להפיג את המתח הזה היא באמצעות נשנוש ואוכל. אספנו לכם את 5 הנשנושים המומלצים והקלים להכנה מול משדר הבחירות

טורטיות עם מטבלי טורטייה

שלושה מטבלים עוקצים, שהולכים נפלא עם חטיפי טורטייה אייר פופס

מטבל אבוקדו

מועכים בעזרת מזלג אבוקדו שלם בצלחת. מוסיפים 2 כפות מיונז ופלפל אדום חתוך לקוביות. מתבלים במלח ומיץ מלימון שלם. מערבבים שוב ומעבירים לקערית הגשה.

מטבל אריסה וקוביות גבינה

מכניסים אל תוך מעבד מזון - כפית סחוג, 2 פלפלים מתוקים חתוכים לקוביות, 2 כפות שמן זית ושני שיני שום ומרסקים הכל ביחד בחמישה-שישה פולסים קצרים. מוציאים מהבלנדר, יוצקים על קוביות גבינה מלוחה ומעבירים לקערית הגשה.

מטבל גבינה לבנה מתובלת

כותשים 2 שיני שום, קוצצים בצל ירוק דק דק ומערבבים יחד עם 200 גרם גבינה לבנה (אפשר 5%) ומעבירים לקערית הגשה.

© יחסי ציבור
© יחסי ציבור

קצפת פירות 

מה צריך: קצפת מוכנה, כוס גדולה ועמוקה, כף, פירות יער, דובדבנים, תותים, סירופ (אנחנו ממליצים על פירות יער).

מה עושים: חותכים את התותים לרבעים. שמים שכבה ראשונה של קצפת ומפזרים את פירות היער/דודבנים, חוזרים על הפעולה שוב רק שהפעם מוסיפים גם תותים. חוזרים על הפעולה עד שהכוס מתמלאת ומלמעלה ניתן לשים סירופ.

© צילום מסך מיוטיוב
 

חטיפי אנרגיה

בשביל הנשנושים האלה אתם לא צריכים להוציא הרבה אנרגייה, אלא רק ללכת אל הסופר ולרכוש אותם. כיף לאכול אותם, וניתן למצוא אותם בכל הטעמים והקלוריות.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

חטיף
חטיף "סלים דליס" © אלית דורית
חטיף חלבה
חטיף חלבה © עדלי פרטנרס

מתוק ודביק

מה צריך: פופקורן למיקרו, סוכריות קרמל, ומכיל פופקורן מגניב

מה עושים: מבשלים את הפופקורן במיקרו, ולאחר שהוא מוכן מניחים אותו על תבנית. מחממים את הסוכריות מעט עד שהן נהיות לתערובת סמיכה, ואז מפזרים את התערובת על הפופקורן ומערבבים. לאחר מכן ממיסים עוד את הקרמל עד שמקבלים נוזל, ושופכים על הפופקורן. כל מה שנותר זה להעביר את זה למיכל. 

© צילום מסך מיוטיוב
 

מרשמלו טבול בשוקולד

מה צריך: חבילת מרשמלו, שיפודי עץ, הטעם האהוב עליכם של שוקולד, סוכריות (או כל תוספת מגניבה כמו קוקוס)

מה עושים: לוקחים חתיכות מרשמלו ותוקעים בהם שיפודים. לאחר מכן ממיסים אל תוך קערה שוקולד כדי שיהיה נוזלי, גם אם מדובר בממרח שוקולד ממולץ לחמם. לוקחים את המרשמלו וטובלים בצורה סיבוב על הקצה בתוך השוקולד, ואז מחכים חצי דקה שהשוקולד יתפס ומפזרים עליו את התוספת שבחרתם. כל מה שנותר זה להכניס את זה קצת למקרר ולתת לזה לתפוס צורה.

© צילום מסך מיוטיוב
 

 

 



תגובות