חג לאילנות: הסגולות של הצימוקים. צילום מסך מאינסטגרם

חג לאילנות: הסגולות של הצימוקים

טו בשבט הגיע ויחד איתו הפירות היבשים. אחד הפירות היבשים אותו כולנו אוהבים הם הצימוקים, אך מסתבר שמעבר להיותו מאכל הוא בעל סגולות בריאותיות. אז מהם הסגולות הבריאותיות של הצימוקים? המשיכו לקרוא

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

מועילים לפעילות גופנית

הפירות היבשים מומלצים לאכילה לפני ואחרי ספורט. הם מלאים בגלוקוז ויש בהם המון אנרגיה המעולה לביצוע פעילות גופנית. הם מכילים גם חלבונים החיוניים לבניית שריר. כך שאם אתם הולכים לבצע או בצעתם פעילות גופנית כדאי לכם לאכול קצת פירות יבשים.

© shutterstock

רואים שש שש

נכון שתמיד אמרו לנו לאכול גזר וזה ישפר לנו את הראייה. אז מסתבר שגם צימוקים מעולים לשיפור הראייה. אם תוכלי פעם בשבוע חופן צימוקים אמורה להיות לכם ראייה שש שש.

© צילום מסך מאינסטגרם

הגיינת הפה

צימוקים מכילים חומצה המספקת הגנה מפני עששת וריקבון בשיניים ומונעת צמיחה של חיידקים מזיקים היכולים לגרום לדלקת ומחלות חניכיים אחרות. אז מהיום אכלו צימוקים וכך תוכלו למנוע לעצמכם את הביקור אצל רופא השיניים.

© צילום מסך מאינסטגרם

מונע סרטן

צימוקים מכילים נוגדי חמצון בדם המחסלים רדיקלים חופשיים ומגנים על מערכות האברים והתאים. כך שאם תוכלו צימוקים תוכלו לעכב ואפילו למנוע את הסיכון לחלות בסרטן.

סוכרת נעורים

צימוקים מווסתים את ספיגת הסוכר בגוף ועוזרים לאינסולין לתפקד טוב יותר. כך שלכל חולי הסוכרת היינו ממליצים לאכול צימוקים, כל עוד זה במידה הנכונה.

© צילום מסך מאינסטגרם

אנמיה

צימוקים מכילים כמות אדירה של ברזל אשר מסייעת באופן ישיר לטיפול באנמיה וויטמין B החיוני ליצירת דם חדש. כך שהם הפתרון המושלם לחולי האנמיה.

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות