תיק מסודר: 7 מוצרים שחשוב שיהיה לך בתיק בית הספר.

תיק מסודר: 7 מוצרים שחשוב שיהיה לך בתיק בית הספר

נכנסו לתחילת שנת הלימודים בכל הכוח ועכשיו הגיע הזמן להיות מסודרות גם בתיק של בית הספר שלכן. אספנו לכן 7 מוצרים שאתן חייבות שיהיה לכן בתיק ליום הלימודים שלכן

1. כלי כתיבה

קודם כל, זה לימודים, ובלימודים כמו בלימודים צריך גם לכתוב, אז חשוב שתמיד יהיו לפחות כמה עטים זרוקים בתיק. אל תפסלו סעיף זה גם אם אתן לומדות עם מחשב נייד, אתן לא יודעות מתי תצטרכו לרשום משהו ועט יהיה שם להצילכן. 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

2. מראה

לא בכל בית ספר ישנן מראות בהן תוכלי להסתדר במהלך היום, גם אם כן יש, לפעמים את צריכה כמה סידורים קטנים במהלך השיעור שמראה יכולה לעזור לך. בנוסף, בעזרת מראה תוכלי לצפות בחתיך של הכיתה שיושב מאחורייך. 

© צילום מסך מהטמבלר

3. איפור חירום

אמצע היום, את רחוקה מלהגיע כלל הביתה ופתאום יצא לך חצ'קון - בגלל זה טוב שיש לך איפור בתיק. שימי בתיק כמה מוצרי איפור בסיסים כמו מייק-אפ ומסקרה. בנוסף, הכניסי אל התיק את האיפור ששמת הבוקר למקרה שמשהו יתקלקל.  

4. נשנושים

בנוסף לארוחת ה-10 שלך, תמיד טוב שיהיה לך בתיק פרי או חטיף אנרגייה שיעבירו את הרעב במהלך היום עד שתגיעי הביתה, או אפילו סתם שוקולד שיכניס אותך לריכוז בזמן השיעור השנוא עלייך. 

© צילום מסך מהטמבלר

5. מוצרי הגיינה

תמיד חשוב שיהיה לך טמפון בתיק למקרה והוסת תחליט להפתיע אותך באמצע יום הלימודים או שזה יקרה לאחת החברות שלך ואת תמיד תהיי שם לעזרה. בנוסף, חשוב שיהיה לך מוצרי הגיינה נוספים כמו מגבונים וטישו שתמיד יכלו להציל אותך. 

6. אל תשכחי את הריח

בחודשי הקיץ החמים והכיתות הצפופות להישאר רעננה זאת משימה קשה במיוחד לכן תוודאי שתמיד יש לך בתיק דאודורנט/בושם/תרסיס גוף כדי שהריח שלך תמיד ישאר נקי. בנוסף, לא בכל בית ספר יש מלתחות לאחר שיעור ספורט, ואף אחת לא יכולה להיות בריח וורדים לאחר ריצה ארוכה. 

© shutterstock

7. הסמארטפון הוא החבר הכי טוב שלך

כולנו הולכים עם הטלפון שלנו כל הזמן במהלך יום הלימודים, לכן חשוב שתביאי כמה דברים גם בשבילו - מטען אם תגמר הבטרייה, אוזניות שתוכלי לשמוע מוזיקה בשיעורי חלון או סתם בדרך לבית הספר, וכמובן כל מיני גאג'דטים שיעשו לכם את היום ליותר כיף כמו מקל סלפי או רמקולים. 

© צילום מסך מהפייסבוק
תגובות