מה קארה: אליאנה תדהר, דמי לובאטו ורותם סלע בטרנד. צילום: אור גפן

מה קארה: אליאנה תדהר, דמי לובאטו ורותם סלע בטרנד

כל המפורסמות הכי גדולות עוברות לטרנד החדש שסוחף אותנו, הקארה. צפו ברשימה

דמי לובאטו

כוכבת דיסני הצעירה, דמי לובאטו ידועה במעברי הצבע המהירים שלה, מגווני הצבע חום ובלונד רגועים, אל צבעי ניאון כחולים, ורודים ואדומים אך חוץ מגאלח בצד ראשה לא התעסקה הרבה באורך שיערה. ממש לפני מספר ימים הפתיעה אותנו לובאטו בקארה מפתיע בגוונים סגלגלים בקצוות. 

© tumblr @ flyfordemi
ככה השיער נראה היום
ככה השיער נראה היום © אינסטגרם

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

לאלי אספוסיטו

לאלי אספוסיטו הארגנטינאית הלוהטת שמוכרת לנו יותר כ"מרינאלה'' מהסדרה כמעט מלאכים שכיום היא מנהלת קריירה מצליחה בארגנטינה כזמרת. עם השינוים באופי של אוספוסיטו הגיעו גם השינוים במראה החיצוני. בהתחלה היה לה במשך שנים שיער שחור ארוך, לאחר מכן קיצצה את השיער, עשתה פוני והחלקה. לאחרונה, צבעה לבלונד, עשתה קארה וכיום השיער גדל לה והיא בלונדית.

© אינסטגרם
רגע לפני המעבר לבלונד
 
קטנטונת
 

אליאנה תדהר

אליאנה תדהר כוכבת הילדים והנוער הכי גדולה בארץ עברה את כל גווני הבלונד האפשריים. בהתחלה תדהר שיחקה עם גווני הבלונד מכהה לבהיר. לאחר מכן עשתה שינוי משמעותי וצבעה לחום אבל כנראה הרגישה שהוא לא מתאים לה. אליאנה הבהירה את שיערה וקיצצה את שיערה לקארה.

הקארה שלה כיום
 
בשיא הבלונד
 

רותם סלע

רותם סלע שלא רגילה לשינוים עשתה גם היא קארה בשבוע שעבר. שיערה של סלע מעולם לא השתנה מדי, רק לפעמים ראינו אותה מפתיעה בפוני חדש או כמו עכשיו, הקארה.

הבלונדית הכי שווה
 
יפה לך להתחדש!
יפה לך להתחדש! © ענת מוסבורג

נטלי דדון

נטלי דדון הכוכבות שסחפה את הישראליות עם טרנד הקצוץ. דדון הייתה רוב חייה עם שיער חום ארוך ואז ביום אחד החליטה שהיא מקצצת את השיער וצובעת לבלונד. היום כבר נמאס לדדון מהתסרוקות שלה, לכן החליטה להצמיד לראשה תוספות שיער, להוריד את צבע הבלונד וקבלה קארה.

מדברת על השינוים בשיער
 
תוספות שיער גרועות. הקארה
תוספות שיער גרועות. הקארה © אביב חופי
תגובות