היוש או ביוש: תורג'י, הימלבלוי וציון נשיים מידי. צילום: ראובן שניידר, רפי דלויה

היוש או ביוש: תורג'י, הימלבלוי וציון נשיים מידי

השבוע בפינה - מי העיז במיוחד בלבוש? כמה פעמים ראינו את הג'ינס של עופר שכטר? מי חייב בדחיפות לשנות את התסרוקת שלו? הצביעו והשפיעו!

יובל שרף

שלום ראיין גוסלינג החתיך או שזאת בעצם יובל שרף ההריונית שהגיעה להקרנה של "נויורק"? שרף אנחנו אהבנו את התעוזה ללבוש חליפה כזו יחודית ומגניבה, ההתאמה לתיק והנעליים מושלמת, אפילו התסרוקות המתוחה לאחור שעושה את הלוק ולכן היא מקבלת מאיתנו היוש ענקי! אבל בנות זכרו שמה שיפה על שרף, לא בהכרח יפה על כולן.

© רפי דלויה
 

עדי הימלבלוי

עדי הימלבלוי  הגיעה להקרנת "איש חשוב מאוד" לבושה בשמלה מהממת. הגזרה מתאימה לגופה והנעליים והתיק  בהתאמה מושלמת לשמלה ולכן היא מקבלת היוש. אבל הימלבלוי, נמאס לנו לראות אותך בתדמית "הילדה הטובה" והגיע הזמן לנסות גם להתפרע בסטייל, אנחנו מחכים.

© ראובן שניידר
 

עופר שכטר

גם עופר שכטר הגיע להקרנה של "איש חשוב מאוד". אנחנו לא אהבנו את חוסר התאמת הצבעים, הבגדים שקטנים עליו במידה וקיפול החולצה הרשלני, אז ביוש. עופר אמר לנו בשבוע שעבר בראיון על הג'ינס "אני חורש עליו בהגזמה מטורפת, לבשתי אותו בערך ל-78,000 אירועים", אז הבטחנו שנעקוב אחריו ומצאנו.

© ראובן שניידר
 

דר זוזבסקי

דר זוזבסקי היפה הגיעה להקרנת "נויורק" והשיקה את החבר החדש, לי בירן. זוזבסקי הגיעה בגלבייה ועקבים מהממים ולכן קיבלה מאיתנו היוש, אבל לנו נמאס לראות את הגלביות החרושות האלה, והפוני של זוזבסקי, נוראי. 

© רפי דלויה
 

ציון ברוך ואיתי תורג'מן

שלום לכל הגברים, מתי תבינו שטוניקות זה המצאה של נשים שרוצות להסתיר את האחורה הענקי שלהן ואת קו התחתונים, והחוק של להסתיר למטה ואז לחשוף מעט במחשוף, גם שלנו. אז ציון ברוך ואיתי תורג'מן, מה יש לכם להסתיר למטה? ביוש.

© רפי דלויה, ראובן שניידר
 
תגובות