היוש או ביוש: הורוד והשחור משתלטים על הסלבס. צילום: רפי דלויה, אלירן אביטל

היוש או ביוש: הורוד והשחור משתלטים על הסלבס

השבוע בפינה - מי חזרה לגיל ההתבגרות? איזה זוג הוא האקססוריז אחד של השנייה? ומי הפתיעה אותנו בלוק? הצביעו והשפיעו!

עדי הימלבלוי

עדי הימלבלוי, אנחנו לא יודעים למה שלב גיל ההתבגרות שלך הגיע רק עכשיו אבל נשמח אם תסתפקי בחבר חתיך או במקרה שלך בעלך נדב פלד ולא בשיער וורוד ומשוגע. כן אנחנו יודעים שהימלבלוי עשתה זאת בעקבות תפקיד חדש, אבל זאת לא סיבה לא לנצל את זה ולהתאים לזה את הלוק. אוקיי, אז נגיד ואנחנו סולחים על השיער הוורוד, זה עדיין לא נותן סיבה לשלב יחד עם שמלה כחולה ולא מחמיאה. ביוש. 

© רפי דלויה
 

גל גדות

גל גדות היפה רק נחתה וישר הגיעה להשקת הקולקציה של עברי לידר לקסטרו עם ניחוח הוליוודי והיוש מאיתנו.  גדות הגיעה בשמלה אדומה שיושבת עלייה בול. אנחנו אהבנו את גזרת הפדלפון הנמוכה שמתאימה לגוף הגבועלי של גדות וההתאמה לנעליים בצורה מושלמת. 

© אלירן אביטל 
 

רוסלנה רודינה

רוסלנה רודינה הגיעה להקרנת בכורה של סדרה מבית דיסני "מלחמת הכוכבים- המורדים" עם בטן הריון שרק חיכנו לראות כבר. אנחנו לא נהיה רעים רק בגלל שאנחנו מבינים שאת כבר בשלב שאין לך כוח לצאת מהבית ושום בגד כבר לא מתאים. אבל בכל זאת מישהו יכול להסביר לי למה בכלל נמצא בארון של רודינה חולצת משבצות מזעזעת ומגפי בוקרים לא אופנתיים? אנחנו יכולים לספק תשובה אחת - ביוש

© שוקה כהן
 

דר זוזבסקי ולי בירן

דר זוזבסקי ולי בירן הזוג הכי יפה בביצה וכך גם הסטייל שלהם. ליבי בלוק השחור הרוקסטי שאנו רגילים לראות עם הגופיות הארוכות השחורות והג'ינס האפור, אבל מה שמקפיץ לו את כל הלוק היא זוזבסקי שלובשת שמלה ורודה מדהימה ומגניבה בשילוב נעל ניוד אופנתית. אנחנו כבר מקדימים ונותנים היוש בתור מתנת חתונה.

© רפי דלויה
 

אליאנה תדהר 

הנה מישהי שהקשיבה לפינה שלנו בשבוע שעבר והפתיעה אותנו השבוע.  לאחר שאמרנו מספר פעמים שתדהר צריכה להתבגר בסטייל ולגוון, היא יישמה את הערות שלנו השבוע. תדהר הגיעה גם להשקת הקולקציה  לבושה בשמלה שחורה פשוטה עם שסע, עקב שחור וגיוונה עם קלאץ' ורוד. תדהר קבלי מאיתנו היוש אחד גדול. 

© אלירן אביטל
 
תגובות