תמיד רציתם לעשות קעקוע אבל פחדתם? הנה הפתרון. צילום: dixit

תמיד רציתם לעשות קעקוע אבל פחדתם? הנה הפתרון

רוצים לעשות קעקוע אבל מפחדים ממחטים? החלטתם על סקיצה, אבל אתם לא בטוחים וחוששים שתתחרטו? בואו להכיר את הטרנד שיפתור לכם את הבעיה

בזמן האחרון החל להופיע טרנד חדש – תכשיטי הגוף והקעקועיים הזמניים. הם נשארים על הגוף כשבוע ימים, ומגיעים בכל הגדלים והצורות. יש קעקועים מטאליים, זהובים, כסופים, שחורים וצבעוניים. ניפגשו עם הילה נחום, שהקימה את האתר dixit יחד עם בעלה, אתר שמוכר קעקועים זמניים ותכשיטי גוף "זה תופס תאוצה במהירות, לא תיארנו לעצמנו" סיפרה לנו הילה. 

"הפחד מהכאב ומהמחט עצר אותי" © DIxit

"אף פעם לא רציתי לעשות כי פחדתי להתחרט"

הילה מספרת שכל הרעיון התחיל לאחר שהיא ובעלה ראו ברחוב בחורה מאוד יפה שהייתה מקועקעת, לה ולבעלה אין קעקועים, אז בעלה שאל אותה אם היא הייתה מוכנה שהם יעשו קעקוע ביחד. על אף שהיא מאוד אוהבת קעקועים, זה תמיד הרתיע אותה"אף פעם לא רציתי לעשות כי פחדתי להתחרט" היא סיפרה לנו. אחרי שהרעיון עלה, הילה התחילה לבדוק אופציות חלופיות לקעקוע קבוע, ויחד הם הגיעו לרעיון הקעקועים הזמניים ותכשיטי הגוף. הם יצרו קשר עם ספקים, מצאו מעצבים, וככה הכל נולד.

"אחרי שהוא הציע לי לעשות קעקוע, התחלתי לבדוק אופציות חלופיות והגענו לדבר הזה" © Dixit

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

"זה תופס תאוצה במהירות, לא תיארנו לעצמנו שזה מה שיקרה!"

אם עדיין לא יצא לכם לראות את הטרנד ברחובות, בקרוב זה ישתנה. הטרנד תופס תאוצה בצורה מהירה מאוד, הרבה יותר מהירה ממה שכולם ציפו. "יש לנו קהל לקוחות קבועים שמבצעים רכישות באופן קבוע באתר. אנחנו גם מקבלים המון בקשות שנפתח חנויות ונצא מגבולות האינטרנט, הרבה שואלים על סניפים, וזה פשוט כיף גדול".

מהו טווח המחירים של הקעקועים?

"יש שני מחירים קבועים באתר, לא סיבכנו את זה יותר מדי. מחיר לזוג קעקועים זהים הוא 25 שקלים והמחיר לסטים שמכילים עד 22 קעקועים הוא 59 שקלים. בחרנו במחירים נגישים כדי שאנשים יוכלו להנות מזה".

"מבחינת מפורסמים אנחנו בחיתולים וזה לגמרי יגיע" © Dixit

האם יש מפורסמים שכבר הספיקו לקנות אצלכם?

"האמת שאחת העובדות דיווחה לי לפני משהו כמו שלושה שבועות שהיא ראתה הזמנה שנכנסה תחת נינט טייב, אבל אני לא יודעת אם זה באמת היה לנינט. לא ראיתי תמונות אז אני לא בטוחה. אנחנו רק חודשיים בתחום והדבר הזה מתוכנן כבר המון זמן, אני מאמינה שמבחינת מפורסמים אנחנו בחיתולים וזה לגמרי יגיע".

מה היית מתאימה אל הקעקועים?

"מה שיפה אצלנו זה שיש לנו היום למעלה מ-150 עיצובים שונים של קעקועים. אני אישית חושבת שכל קעקוע אפשר להתאים לאאוטפיד מסוים. הקעקועים שלנו מגוונים ופונים לכל הגילאים".

 

 
תגובות