פעם VS. היום: איך עולם הדוגמנות של פעם משפיע על היום?. צילום מסך מהטמבלר

פעם VS. היום: איך עולם הדוגמנות של פעם משפיע על היום?

פעם היתה לנו לינדה אוונג'ליסטה - דוגמנית העל ו-10,000 הדולרים ליום צילום, עם הזמן על השערים של ענקיות האופנה, התחלפו הדוגמניות בשחקניות - ולנו נותר רק לתהות מתי הן סוף סוף יחזרו, תודה לך 2015 שהגעת עם הדור הבא של דוגמניות העל

בעבר היו דוגמניות העל נחשבות לאלילות והרוויחו אלפיי דולרים רק על זה שטרחו לצאת מהבית, הן פרסמו חברות, מותגים, מסעדות וכיכבו בשערים הכי גדולים. אז מי הן היו בעבר ומי הן דוגמניות העל החדשות שמתגבשות לנו מול העיינים? הנה 5 דוגמניות שפרצו לחיינו בשנים האחרונות ויש בינהן דמיון רב לאלילות של פעם.

דוגמניות העל המקוריות
דוגמניות העל המקוריות © צילום מסך מתוך טמבלר
שנות ה-80 הגדולות
שנות ה-80 הגדולות © צילום מסך מטמבלר
שלטו בעולם
שלטו בעולם © צילום מסך מטמבלר

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

היכולה להרשות לעצמה

לינדה אוונג׳ליסטה, האישה הראשונה שאמרה כי לא תצא מהמיטה בעבור פחות מ-10,000 דולרים, בעצם הציבה את הרף עבור שאר דוגמניות העל, שלפתע לא יכלו להרשות לעצמן להצטלם עבור פחות. במי הוחלפה? במלכה ג׳יזל - אומנם התמסדה והקימה בית לתפארת, אבל עדיין גם היום נחשבת ג׳יזל לדוגמנית המרוויחה ביותר, העשירה ביותר והנחשקת ביותר על ידי כל מעצב אופנה איכותי. כיאה לדוגמנית על גם היא לא תתחיל יום עבודה עבור פחות מ10,000 דולר.
דרשה 10,000 ליום צילום
דרשה 10,000 ליום צילום © צילום מסך מתוך טמבלר
הדוגמנית הכי עשירה בעולם
הדוגמנית הכי עשירה בעולם © צילום מסך מתוך טמבלר

על תקן העצבנית

נעמי קמפבל, דוגמנית על בריטית פורצת דרך, שלמרות צבע עורה שבזמנה היה פחות פופולרי / הייתה בשיא הקריירה שלה בשנות ה/90 והפכה מהר מאוד ליקירת אופנה עבור כל מעצבי העל. אז למי מהדוגמניות העולות יש מזג חם? לקנדל ג'נר - הצעירה הקרדשינאית, שהתפרסמה בתוכנית ריאלטי כבר בגיל 9, לא זרה לשמועות שמופצות על משפחתה המפורסמת ולכך שהיא קורבן תקשורתי מוכר, אבל אנחנו מצידנו, לא יכולים להיות בטוחים שהיא באמת לא זרקה כסף על מלצרית שרדפה אחריה ואחר חברתה היילי בולדווין ברחוב כאשר לא שילמו את מלוא הסכום מאחר וסירבו למכור להם אלכוהול, נעמי - מאחורייך.
 
אתם לא יכולים לשבת איתן
אתם לא יכולים לשבת איתן © צילום מסך מטמבלר
תחייכי קצת ג'נר
תחייכי קצת ג'נר © צילום מסך מטמבלר

"הגוף"

אל מקפירסון נחשבת כבר שנים לבעלת הגוף הנחשק ביותר בעולם, הגברת הראשונה שהוכרזה כ"גוף" הוחלפה לאחר שנים מספר בהיידי קלום, דוגמנית חדשה שהגיעה לזירה ואיימה לחטוף את אור הזרקורים, בימינו מתפתחת גם דוגמנית חדשה בזירה העולמית, שיכולה להתאים במשבצת הזאת והיא - ג'יג'י חדיד שכבשה את שבוע האופנה האחרון בניו יורק.

היא בת 50!!
היא בת 50!! © צילום מסך מטמבלר
© צילום מסך מטמבלר

המיוחדת

סינדי קרופורד ידועה בזכות נקודת חן על אחת הלחיים שלה, נקודת חן שייחדה אותה והפרידה משאר דוגמניות העל בזמנה, כמו סינדי, גם קארה מתהדרת בזוג גבות ייחודיות רק לה - גבות שצועקות "קארה דאלווין" - הגבות של קארה הן ייחודיות רק לה ומקנות לה מראה קשוח ודרמטי, מצליחות לבודד אותה משאר הדוגמניות בתעשייה ומבליטות אותה בין היפות בעולם.
 
סינדי בשיאה
סינדי בשיאה © צילום מסך מטמבלר
דאלווין בולטת
דאלווין בולטת © צילום מסך מטמבלר
תגובות