אלעד זר בטור ניו יורקי: "ביבר וקרדשיאן, כולם היו שם". צילום: אלעד זר

אלעד זר בטור ניו יורקי: "ביבר וקרדשיאן, כולם היו שם"

תמיד חלמתם לטוס לשבוע האופנה בניו יורק? אלעד זר, סטייליסט ישראלי ופאשניסט אמיתי, עושה את זה בפעם השנייה • יומן המסע מ-NYFW של אלעד • איזה תצוגה הכי מרשימה? • מי הדוגמנית שהולכת לכבוש אותנו? • ולא תאמינו את מי אלעד פגש במהלך שבוע האופנה

החוויה האדירה שעברתי במהלך השבוע האופנה בניו יורק הקודם לא עזבה אותי וליוותה אותי בחודשים האחרונים, לכן לא יכולתי לוותר על הרפתקה נוספת בשבוע הכי נוצץ בשנה, בעיר הכי מטורפת בעולם. אז לקחתי הפסקה מפרויקט אופנה שאני מקדם בחודשים האחרונים במקסיקו, ארזתי תיק קטן, או יותר נכון מזוודה ענקית מפוצצת בבגדים ונחתתי בתפוח הגדול.
הפעם, האתגר היה קשה יותר. כידוע שבועות האופנה החשובים בערים המרכזיות ברחבי העולם מתקיימים פעמיים בשנה - חורף וקיץ. נסו רק לתאר לעצמכם לצאת מהבית כשבחוץ משתוללת סופת שלגים והטמפרטורה צונחת לסביבות -15 מעלות. אבל גם בקור, אין מצב שהייתי מוותר על זה, אז הנה הסיכום שלי ל-7 וחצי ימים של שכרון חושים.
 
בהחלט מאוהב בעיר
בהחלט מאוהב בעיר © אלעד זר
הקור לא יעצור אף פאשניסט!
הקור לא יעצור אף פאשניסט! © אלעד זר

התצוגה המרשימה: TOMMY HILFIGER

בקטגוריה הזו אין שום ספק. טומי הילפיגר חגג 30 שנים בטופ של עולם האופנה, בתצוגה הכי גרנדיוזית ומרשימה שאי פעם נכחתי בה. האולם התחפש למגרש פוטבול ענקי, ברקע התנגנו להיטים נוסטלגיים מקפיצים והדוגמניות יצאו אחת אחרי השנייה לרקע קריאות הקהל.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<< 

הבגדים, הם הבגדים המאפיינים של הילפיגר. הטרנד הספורטיבי ממש לא חדש, גזרות האובר-סייז, הצבעים הבוהקים, הדפסי מספרים ושמות על גבי החולצות, הכל כאן. ובינינו לא נראה שהטרנד הזה הולך להיעלם בקרוב, להיפך, ניתן לומר שהשילוב בין אופנה לספורט נמצא בשיאו. ראו לדוגמא את ההופעות הכה המדוברות בהפסקת הסופרבול בשנים האחרונות של מדונה, ביונסה וקייטי פרי, שהפכו בן רגע לאירועים אופנתיים שכולם דיברו עליהם. 
 
שלום לך הילפיגר. את אלעד כבר פגשת?
שלום לך הילפיגר. את אלעד כבר פגשת?
 

התצוגה המפתיעה: CUSTO BARCELONA

סימן ההיכר של בית האופנה "קוסטו ברצלונה" הוא שילוב של הדפסים, טקסטורות וצבעים. שילוב שלעיתים נראה לא קשור אחד לשני, לכן פעמים רבים המותג הצטייר בעיניי כמקושקש ומצועצע מדי. אך העונה, הקולקציה יפיפייה בגלל שילוב הסטיילינג המדוייק ובחירת הדוגמנים המעניינת שיצרו תצוגה מקסימה ומרתקת.
 
"תצוגה מקסימה ומרתקת"
 

@custobarcelona #fashionshow finale 👏 #NYFW #MBFW #CustoBarcelona

A video posted by Elad Zer Style (@elad_zer) on

 
 

הקולקציה שהכי אהבתי: LACOSTE

אם לומר את האמת אני לא חסיד גדול של בית האופנה "לקוסט" והתנין המפורסם שלהם. אך, הקולקציה הנוכחית "RENE DID IT FIRST" כל כך שובבה, מגניבה וצבעונית שהיה בלתי אפשרי להישאר אדיש אליה. תענוג היה לצפות בדוגמנים על המסלול מציגים קולקציה המשלבת אופנה והומור, שילוב כל כך הכרחי שקצת נעלם עם השנים, ואנחנו מקבלים אותו חזרה בזרועות פתוחות עם הקולקציות האחרונות של ג'רמי סקוט למוסקינו וכאמור הקולקציה הזו של לקוסט.
 
 

Walk! @Lacoste #NYFW #MBFW #Lacoste #NewYorkFashionWeek 🏃🏃👏

A video posted by Elad Zer Style (@elad_zer) on

 

הטרנד הבולט: שחור - תצוגת DIESEL BLACK GOLD

למרות העובדה שכולנו אוהבים לראות צבעים שובי עין, השחור הוא עדיין המלך הבלתי מעורער של עולם האופנה, בייחוד בקולקציות החורף. בכל התצוגות היו פריטים וטוטאל לוקים שחורים. כמובן היה את אלה שהגדילו לעשות יותר עם הטרנד, והם "דיזל בלאק גולד" שהציגו קולקציה שלמה על טהרת הצבע השחור. עובדה שגרמה לתצוגה להיות מצד אחד מונוכרומטית ומעט משעממת, אך מצד שני מרשימה וממוקדת בהעברת המסר שלהם לאיך יראה החורף הבא מהזווית שלהם.
שחור זה השחור החדש?
שחור זה השחור החדש?
 
© אלעד זר 

התופעה הבולטת: GIGI HADID

אם אתם עדיין מרימים גבה לנוכח השם הדי מוזר הזה, אתם ממש לא בעניינים. אם בשנים האחרונות דוגמניות כמו קארה דלווין וקנדל ג'נר משכו את עיקר תשומת הלב, שבוע האופנה הזה שייכת לגמרי לג'יג'י חדיד. האיט גירל בת ה-19 החדשה השתתפה בכל התצוגות המשמעותיות בשבוע האופנה בניו יורק, ובכלל נראה שזו תחילתה של קריירה מזהירה לילדה היפה הזו.
 
ככככככככככככככככ
עם ג'יג'י חדיד בתצוגה של "דיזל בלאק גולד" 
 
ג'יג'י הכובשת
ג'יג'י הכובשת © טמבלר
מאחורי הקלעים של תצוגת טומי הילפיגר
מאחורי הקלעים של תצוגת טומי הילפיגר

הפגישות המרגשות: ALEXANDER WANG & MARIANO DI VAIO

באירוע כ"כ יוקרתי כמו NYFW מתקבצים יחדיו אנשי תעשיית האופנה הבולטים בעולם וכל סלבס הכי גדולים מגיעים לכבד את המעצבים שמלבישים אותם ולשים את ידם על הפריטים הכי היסטריים מהתצוגות. ביונסה, ריהאנה, ניקי מינאז', ג'סטין ביבר וקים קרדישיאן, כולם היו שם. אני אישית שמחתי לפגוש שוב את ריטה אורה החמודה, הסופרמודל קוקו רושה ומיס יוניברס החדשה פאולינה וגה.
 
מיס
מיס יוניברס
© ריטה אורה 
 
אך הפגישות היותר משמעותיות בשבילי היו עם שני אושיות אופנה בכירות: הראשון, מעצב העל אלכסנדר וונג. פגשתי אותו באפטר/פארטי אחרי התצוגה שלו, והייתה לנו שיחה קצרה ומשעשעת על אופנה, ישראל והשילוב ביניהם. השני, הדוגמן ובלוגר האופנה החתיך, מריאנו די ואיו, אמור להיות לכם קצת יותר מוכר, בעיקר כי ככל הנראה אתם, כמו עוד 3 מיליון אנשים, עוקבים אחריו באדיקות באינסטגרם. האיטלקי הסופר-פופולרי מהווה עבורי דמות לחיקוי והשראה בכל הקשור לאופנת גברים. 
 
אלכסנדר וונג
אלכסנדר וונג
 
© מריאנו דה ויאו

הנקודה הישראלית: IDAN COHEM

אי אפשר לסיים בלי הנקודה הישראלית של שבוע האופנה בניו יורק. לאחר שאלון ליבנה ייצג אותנו בכבוד בזירה הזו בשנים האחרונות, השנה הציג לראשונה המעצב הצעיר, עידן כהן. ואפילו יצר היסטוריה קטנה שהפך לישראלי הראשון שמציג באולם המרכזי של שבוע האופנה בלינקולן סנטר. עידן שהתחתן על המסלול ממש מספר דקות לפני התצוגה, הציג קולקציה מקסימה ורומנטית של שמלות ערב, ולאור תשואות הקהל בסיום נראה שמדובר באהבה ממבט ראשון.
 
 
רוצים להמשיך לראות את חייו האופנתיים של אלעד? מוזמנים לעקוב באינסטגרם או לבקר בבלוג האופנה. 
 
תגובות