בעקבות אתי רוטר: "כולנו שונים וזה מה שיפה בזה". צילום מסך מהפייסבוק

בעקבות אתי רוטר: "כולנו שונים וזה מה שיפה בזה"

פוסט של חברות הפייסבוק "אין לי מה ללבוש: מלכוד 42" עורר סערה אחרי פגישה עם מנכ"לית "קסטרו" - אתי רוטר שהוביל לחרם הרשת. לדעתה, נשים מעל מידה 44 "זה לא הטעם של קסטרו" ו"מכנסונים זה לא יפה מעל מידה 42". כתבתנו מחזקת את העמוד וחושבת שהחרם שהגיע בעקבותיו זהו צעד חכם ונכון. "לכל אחד יש מבנה גוף שונה ומידה שונה. זה מה שצריך להעצים בנו כבני אדם"

מאז שעלה הפוסט הזועם של חברות עמוד הפייסבוק "אין לי מה ללבוש: מלכוד 42" נשים רבות החלו לשתף את הפוסט שהתפרסם בסוף השבוע והחליטו לבצע חרם על רשת האופנה "קסטרו" בעקבות התבטאויותיה של מנכ"לית "קסטרו", אתי רוטר בשיחתה עם חברות העמוד. רוטר טוענת שאין מקום ב"קסטרו" לנשים מעל מידה 44 והיא לא תייצר בעתיד בגדים במידה שכזו כי "זה לא הטעם של קסטרו". עוד הוסיפה אש ואמרה ש"מכנסונים זה לא יפה מעל מידה 42" ו"השמלה הזו לא יפה במידה 44".

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

© צילום מסך מהפייסבוק

שמן מידי לקסטרו

חרם הפייסבוק הנשי שנוצר בתחילת השבוע מעודד שלא לקנות "קסטרו" אם היא לא מוכנה לקבל מגוון מידות נשיות. להחרים את רשת האופנה הזו זה אולי הצעד החכם ביותר לעשות עד ש"קסטרו" תחליט לשנות את מדיניותה למרות שלדעתי אחרי דברי רוטר זה כבר אבוד לגמרי גם אם היא תפרסם התנצלויות רבות. נשים החלו לבקר בחנויות "קסטרו" ולבחון את הבגדים השונים. ביניהן, בחורה אחת שהיא מידה 42 ניסתה סוגי מכנסיים שונים וגילתה שהם כלל לא תואמים למידתה. כלומר, יכול להיות שגם מידה 42 זה שמן מידי ל"קסטרו" ואולי בעוד כמה עונות גם 40 ו-38 יהיו שמנים מידי לחברה ואז יחליטו ליצר את מידה 34 עם תווית של 38. 

"מכנסונים זה לא יפה מעל מידה 42"

אני אולי לא מידה 42, 44 או 46 אבל לדעתי חברה כמו "קסטרו" שלפני כעשור שיווקה את בגדיה עד מידה 48 ועצם הידיעה הזו בנתה את הצלחתה בקרב קהל נשי נרחב של לקוחות פשוט מאבדת את עצמה עקב התבטאות נוראית, פרמיטיבית ואטומה שכזאת מצידה. אני מאוד רוצה לדעת איך רוטר מחליטה האם זה יפה או לא לנשים במידה 42 להתהלך בשורטים ומי היא שתחליט דבר שכזה?

© רפי דלויה

אני בעד שכל אישה תלבש מה שהיא רוצה בלי קשר למידה שלה ועל חברות האופנה להציג מגוון גדול של מידות שלא "יצטמקו" משנה לשנה כמו "קסטרו". אולי זו הסיבה שאני מעריצה חברות אירופאיות שונות שמגיעות לארץ. יש משהו באירופה שהוא יותר מקבל ופתוח בכל תחומי החיים. אם תבקרו באותם רשתות - בארץ או בחו"ל תתקלו במבחר בגדים מרשימים למידות גדולות.

נכון שיגידו שזכותה של הרשת היא לקבוע את מדיניותה אך בהתבטאויות אלה רוטר פסלה קהל לקוחות שלם ואהוב של המותג שככל הנראה יעבור לרשתות אירופאיות שיספקו לו את הקבלה שהוא צריך. אנחנו חיים בעולם מגוון וזה מה שיפה בו. כל אחד שונה מהשני. לכל אחד יש מבנה גוף שונה ומידה שונה. זה מה שצריך להעצים בנו כבני אדם. כולנו יפים בדרכנו שלנו וחבל לי שרוטר לא מבינה את זה.

 אתי רוטר נגד מידות גדולות © צילום מסך מהפייסבוק
תגובות