חמש: הצבעים שיכבשו אותנו בחורף הקרוב. צילום מסך מהאינסטגרם

חמש: הצבעים שיכבשו אותנו בחורף הקרוב

הצבע של הבגד הוא דבר סמלי ובעיקר אופנתי. הצבעים והבדים שמהם עשויים הבגדים, הם אלה שעושים את הבגד וגורמים לו להראות טרנדי ושיקי. הבאנו לכם 5 צבעים הכי טרנדיים לחורף שבתחילת דרכו

הגשם והרוחות החדשות שפקדו אותנו למפתיע בשבוע האחרון הציתו בנו את תחושת החורף מחדש וכמובן שאת האופנה החורפית. אז כן, החורף ממש בתחילת דרכו ועליכם להחליף  ולארגן את מלתחת הבגדים שלכם. אז רגע לפני שאתם שאתם הולכים לקנות כמה פריטים, חשוב שתשימו לב לדבר החשוב מכל- הצבע. על מנת שתוכלו להיות טרנדיים ולעמוד בסטנדרטים גם החורף הזה, הבאנו לכם את חמשת הצבעים הכי אופנתיים לחורף הקרוב, וכמובן כמה לוקים שימחישו לכם את הכל.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

חרדל

צבע חדש ולא צפוי שיופיע החורף הוא בהחלט החרדל. אם עד עכשיו חשבתם שהצבע הזה מעט קיצי ולא אופנתי טעיתם ובגדול! החורף, החרדל יהיה אחד הצבעים הכי נפוצים וסמליים. הוא יופיע בכל פרטי הלבוש ויהיה מודגש  בעיקר במעילים. בנוסף, חשוב לציין שהחרדל הוא צבע שמתאים לכל צבעי העור, הוא נותן תחושה של ברק וחיות ומחמיא לגוף. החרדל, אכן צבע טרנדי ולא שגרתי, ולכן חשוב שהוא יופיע במלתחה שלכם.

מאיה שניידמן במעיל חרדל
מאיה שניידמן במעיל חרדל © צילום מסך אינסטגרם
כובע חרדל בולט
כובע חרדל בולט © צילום מסך אינסטגרם
סוודר עשיר ומיוחד
סוודר עשיר ומיוחד © צילום מסך מהטמבלר

ג'ינס

גם בקיץ וגם בחורף צבע גינס הוא אחד הצבעים הכי שימושיים והכי יפים. הוא מתאים לכל צבע בלבוש ועוזר לנו לעשות בחירה נכונה ומהירה ללוק שלנו. הפעם, מעבר לנטרליות של הצבע ג'ינס ניתן למצוא בוא דברים נוספים. הוא יותר טרנדי מפעם, הוא מפתיעה אותנו עם ז'קטים מיוחדים, מעילים, מכנסיי בוייפרנד, חולצות, אוברולים וחצאיות מגניבות. בנוסף, הוא מצוי שעליו הדפסים שונים ומעט שפשופים, אשר גורמים לו להראות מעניין וטרנדי.

קיארה עם ז'קט ג'ינס בלוק מיוחד
קיארה עם ז'קט ג'ינס בלוק מיוחד © תמונת מסך אינסטגרם
קיארה עם אוברול מהמם בלוק עשיר
קיארה עם אוברול מהמם בלוק עשיר © תמונת מסך אינסטגרם
קיארה בג'ינס מנצנץ במיוחד
קיארה בג'ינס מנצנץ במיוחד © תמונת מסך אינסטגרם
קיארה בז'קט ג'ינס לא שגרתי
קיארה בז'קט ג'ינס לא שגרתי © תמונת מסך אינסטגרם

ירוק זית

ירוק זית הוא אחד הצבעים הכי טרנדיים שמובילים אותנו בחורף שנה שנייה ברציפות. אם בהתחלה הוא היה הצבע החדש והפרשי בצבעי החורף, כעת הוא יהיה צבע ותיק אך לא משעמם בכלל. החורף הוא יופיע בגוונים שונים ומעניינם במיוחד. הוא יוצג בז'קטים עם גזרות שונות ומיוחדות, במכנסיים, מעילים ואקססוריז שונים.

נטע אלחימיסטר בכובע ירוק זית מהמם
נטע אלחימיסטר בכובע ירוק זית מהמם © תמונת מסך אינסטגרם
קיארה בחצאית בגוון בהיר של ירוק זית
קיארה בחצאית בגוון בהיר של ירוק זית © תמונת מסך אינסטגרם
קיארה בחולצה מיוחדת
קיארה בחולצה מיוחדת © תמונת מסך אינסטגרם

חום  

חום בהיר הוא אמנם צבע לא שגרתי בבגדים אך הוא אופנתי מאוד. הוא הופיעה לאחרונה בעיקר בתיקים, ארנקים, כובעים ואקססוריז שונים. הפעם, הוא יופיע במעילים קצרים וארוכים, בבגדים המכילים פרנזים ועם חצאיות מעניינות וחורפיות. חשוב לציין, שלא מדובר בחום רגיל וסתמי. מדובר, בחום בהיר ומעט כתמתם, חום שמצוי בעיקר בעור הפוף, אך בהחלט חום מיוחד מאוד.

קיארה במעיל מיוחד וכובע מגניב בצבע חום
קיארה במעיל מיוחד וכובע מגניב בצבע חום © תמונת מסך אינסטגרם
איימי לבושה במעיל פרנזים מתנופף
איימי לבושה במעיל פרנזים מתנופף © תמונת מסך אינסטגרם
איימי עם תיק מיוחד עם פרנזים
איימי עם תיק מיוחד עם פרנזים © תמונת מסך אינסטגרם

שחור

כמו בכל שנה הצבע החורפי והשולט הוא השחור. זהו צבע שתמיד מחמיא לגוף, הוא תמיד נראה עשיר, והוא מתאים לכל דבר שתזרקו עליכם. החורף הוא שולט בבדי העור הפוך, העור הנוצץ ובכל פרטי הלבוש. השחור הוא אמנם צבע שנמצא בכל שנה, אך כל שנה הוא מראה צד אחר, אופנתי וחדש.

איימי עם חצאית ותיק עור מיוחדים
איימי עם חצאית ותיק עור מיוחדים © תמונת מסך אינסטגרם
קיארה ביאסי עם שמלת קטיפה מכופתרת ומרשימה
קיארה ביאסי עם שמלת קטיפה מכופתרת ומרשימה © תמונת מסך אינסטגרם
אבישג גם כובע שחור ומיוחד
אבישג עם כובע שחור ומיוחד © תמונת מסך אינסטגרם

 

תגובות