היוש וביוש: מי המפורסמות שהתאימו בבגדים?. רפי דלויה

היוש וביוש: מי המפורסמות שהתאימו בבגדים?

השבוע ב"היוש או ביוש"- מיהן המפורסמות שהתאימו בבגדים? מי אכזב אותנו השבוע? ומי התלבש הכי בסטייל השבוע? הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!


עוד בערוץ הסטייל בפרוגי
:

דנה פרידר

ביום ראשון נערכה מסיבת פתיחת הצילומים של סדרת סיטקום חדשה בערוץ הילדים בשם "הגרעינים". בין המשתתפים בסדרה היא דנה פרידר שהגיעה לבושה למסיבה בלוק אופנתי במיוחד. המגפיים השחורות הארוכות השתלבו יפה עם החולצה המכופתרת הלבנה והסוודר האפור שמעליה. בקיצור דנה את מקבלת מאיתנו היוש השבוע.

דנה בלוק הורס
דנה בלוק הורס © רפי דלויה
 

אבישג נגר

ביום שני נערך אירוע השקת לוח השנה המפורסם והנחשק "בלייזר" אליו הגיעו סלבס רבים. אבישג נגר, אחת מחברות האיטגרלס גם נכחה באירוע. אבישג הגיעה לבושה בלוק טרנדי הורס. השילוב בין חולצת הפרווה לצד חצאית הזמש יצר לוק שיקי בהחלט שמעניק לה היוש מאיתנו השבוע. 

אבישג בלוק טרנדי ומהמם
אבישג בלוק טרנדי ומהמם © רפי דלויה
 

מור סילבר

גם מור סילבר נכחה ביחד עם הבעל הטרי באירוע והגיעה בלוק אופנתי במיוחד. השמלה השחורה לצד הנעליים השחורות יצרו לוק חמוד ופשוט אך מה שעשה את כל האאוטפיט והעניק לה היוש מאיתנו השבוע, הוא המעיל פרווה המהמם שבא לנו גם אחד כזה בארון עכשיו.

גם אנחנו רוצים מעיל כזה
גם אנחנו רוצים מעיל כזה © רפי דלויה.
 

טל מוסרי

ביום רביעי חגגה מפיקת מופעי הילדים, מעיין צלנר יום הולדת וכל כוכבי הילדים והנוער לא פספסו והגיעו לחגיגה. אחד מהמוזמנים היה טל מוסרי. טל הגיע לבוש בלוק פשוט אך מה שבאמת הרס אותו היה חוסר התאמת הצבעים. לכן טל אנחנו נאלצים לתת לך ביוש השבוע.

© רפי דלויה
 

ראש בראש: שיר מורנו vs אגם רודברג

גם שיר מורנו ואגם רודברג הגיעו לחגיגת יום ההולדת.שתיהן הגיעו לבושות בלוק דומה. לוק קליל ופשוט שאין כל כך משהו רע להגיד עליו. מעיל העור השחור לצד החולצה השחורה והג'ינס עשה אצל שתיהן את העבודה. לכן שתיכן מקבלות מאיתנו היוש השבוע.

תיאמתם בבגדים?
תיאמתם בבגדים? © רפי דלויה
 

גפן ברקאי

ואיך אפשר בלי להזכיר את הסילבסטר? ביום חמישי חגג גפן בקאי את הסילבסטר יחד עם בת זוגתו עמית פרקש. גפן הגיע בלוק פשוט ומרושל למדי. הדבר היחיד שאהבנו בכל הלוק היה הג'קט, אך למרות זאת אנחנו נאלצים לתת לך ביוש השבוע.
 
© רפי דלויה
 



 

תגובות