היי סקול ישראלי: מאמצים סטייל מימי בית הספר . צילום מסך אינסטגרם

היי סקול ישראלי: מאמצים סטייל מימי בית הספר

קאמבק מימי בית הספר! הצווארונים הגיעו אל חורף 2016 מעניינים, חדשים ואופנתיים יותר. איך תשלבו אותם בלוק, ומי מהסלבס כבר הספיק לאמץ אותם?

בשונה מהעבר, בתי הספר של היום דורשים מהתלמידים ברוב הפעמים להגיע בחולצת טישרט פשוטה כאשר מוטבע עליה סמל בית הספר. הפשרה על הלבוש הפשוט והרגיל אמנם מקנה נוחות לתלמידים, אבל לא משמר את המשמעת החיצונית ואת האופנה הטובה מפעם. אך לא ניתן למצוא בדבר כמשנה, כאשר הטרנדים הרצויים מפעם חוזרים. אמנם לא לבית הספר, אך לחיי היום יום, אחר הצהריים תוכלו לפגוש בנות רבות מסתובבות להן עם חולצת הצווארון והסריג מעל של פעם. אכן ראיתם ולא טעיתם, גם אופנת בתי הספר מהעבר חזרו לעולם האופנה ובצורה טובה יותר. נועה בני, אנה אהרונוב, מור סילבר, דנה זרמון ואדל בספלוב הספיקו לאמץ את הטרנד ועשו את זה כמו שרק הן יודעות. 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

חולצת הצווארון והסריג שמעל בהחלט מאפשרים להעביר יום חורפי בכיף. הם מחמיאים לגוף, מחממים ונראים מכובדים. תמיד ניתן למחזר אותם וללבוש אותם שוב בלוק אחר. השילוב בין החולצה המכופתרת לסריג שמעל יוצרים לבוש מעניין שברוב הפעמים מומלץ לשלבו עם ג'ינס. החולצות המשולבות מאפשרות טלייה יפה לאקססוריז, כאשר יש רווח בין הצווארון של החולצה לסריג שמונח מעל. בנוסף, אלה יכולות להתאים גם לערב וגם ליום יום, כאשר נעשה שילוב נכון בצבעי החולצות.

 

Twin moment 👭 @natalysaban #נשבעותשלאתכננואתזה

A photo posted by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on

 

Shabbat shalom from NY 🙏

A photo posted by noabeny (@noabeny) on

 טעם של פעם חדש

אנחנו מכירים את החולצה המשולבת כאשר אנחנו עושים את החיבור בין שתי החולצות וגם כאשר החוק לשילוב הוא סריג וחולצה מכופתרת. אך, האופנה של העבר תמיד חייבת להגיע אל ההווה עם טוויסט בעלילה. הפעם, תוכלו למצוא את חולצות התיכוניסטיות באות בשילוב מוכן, כאשר ברוב השילובים תמצאו בנייה של שתי חולצות שבונות חולצת טישרט פשוטה ופחות חמימה בניגוד לסריג. בנוסף, תוכלו למצוא גם שמלות רבות המשלבות צווארונים שונים. שמלות אלה בהחלט מרשימות ונותנות ללוק להראות בסטייל. 

 

The School (COOL) Girl | @tntfashion.il look • #uryourinsta • 👔

A photo posted by Dana Zarmon (@danazarmon) on

 

יום מושלם 🌺 @itgirls.il

A photo posted by אדל בספלוב (@adelbespalov) on  T

 איך תשלבו? 

1. אם החולצה המשולבת מורכבת מסריג בצבע ומחולצה לבנה, רצוי לשלבה עם ג'ינס. וזאת, מהסיבה שהחולצה מכילה בתוכה אלמנטים של צבע ושל גזרה שונה ומיוחדת. לכן, יש צורך שהחלק התחתון יהיה רגוע ויאפשר לחולצה להיות הבולטת בהופעה. בלוק כזה, נמליץ להוסיף תיק גב ומגפיים קצרים ובכך להשלים אותו בצורה אופנתית. 

2. אם החולצה המשולבת מורכבת מצבעים שחור ולבן, ניתן לשלבה עם חצאית בגזרת A על מנת לגרום ללוק להראות ערב. בנוסף, נמליץ להוסיף ללוק מגפיים עד הברך, כובע ותיק גב. כך הלוק יראה עשיר ומושקע יותר. 

3. אם מדובר בשמלת צווארון שמתאימה ליום יום, רצוי לשלב איתה נעלי סניקרס מתאימות ותיק צד. כך תגרמו ללוק להראות לא מתאמץ אך אופנתי וטרנדי. 

4. אם מדובר בשמלה משולבת שמתאימה לערב, רצוי לשלבה עם נעלי עקב מתאימות, תיק מעטפה, כובע ושרשרת כסופה. כך תגרמי ללוק להראות נוצץ.  

 

יום מושלם 🌺 @itgirls.il

A photo posted by אדל בספלוב (@adelbespalov) on

 

תגובות