היוש או ביוש: דר ועדי נוצצות במיוחד. אור גפן, ענת מוסברג

היוש או ביוש: דר ועדי נוצצות במיוחד

השבוע ב"היוש או ביוש" - מי התלבשו הכי בסטייל השבוע? מיהם כוכבי הילדים שאכזבו אותנו השבוע? ומי נצצו במיוחד השבוע? הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

דר זוזובסקי

ביום שני בערב התקיים אירוע השקת העונה החדשה של סדרת המתח המצליחה של HOT פצועים בראש. הראשונה להגיע הייתה דר זוזובסקי לצד בן זוגה לי בירן שמצטרף גם הוא לעונה החדשה. זו כבר פעם שנייה שדר ולי עובדים ביחד, אך הפעם בניגוד לסדרת הנוער המצליחה, החממה לא הולכות להיות להם סצנות משותפות. דר הגיעה לבושה בנעליים ושמלה כסופים לצד מעיל עור שחור שהתחבר יפה לכוכבים השחורים שעל השמלה. אנחנו אהבנו את הלוק המנצנץ של דר ולכן את מקבלת מאיתנו היוש השבוע.

דר נוצצת כמו תמיד
דר נוצצת כמו תמיד © אור גפן
 

תובל שפיר

גם תובל שפיר, משתתף ותיק בסדרה הגיע לאירוע בליווי צמוד של החברה, דור קדוש. תובל הגיע לבוש בלוק פשוט ומרושל. המכנס הכהה לצד המעיל הכהה לא התחברו לנעליים החומות ולצבע הירוק בסוודר. לכן תובל אנחנו נאלצים לתת לך ביוש השבוע.

לא אהבנו את השילוב של הצבעים
לא אהבנו את השילוב של הצבעים © אור גפן
 

עדי הימלבלוי

אירוע נוסף שהתרחש ביום שני היה האירוע השנתי של עמותת גדולים מהחיים. בין הנוכחים הייתה עדי הימלבלוי שהשאירה את ליאו הקטן בבית עם בייביסיטר והגיעה עם הבעל, נדב פלד. עדי הלכה על הטרנד הנוצץ, כמו דר והגיעה בשמלה כסופה. המעיל השחור ביחד עם הגרביון והמגפונים השחורים עידנו את הלוק והפכו אותו למנצח. לכן עדי אנחנו חייבים לתת לך היוש השבוע.

מי שומר על ליאו?
מי שומר על ליאו? © אביב חופי
 

דניאל גד

ביום שלישי נערכה השקת סדרת הנוער החדשה, סוסי פרא, שלאחר עיקובים רבים סוף סוף נוכל לראות אותה על המסך מיום שני הקרוב בערוץ zoom לצופי HOT בלבד. דניאל גד הגיע להשקה בלוק מאכזב במיוחד. הג'ינס המשופשף, לצד החולצה החנוקה יצרו מראה חנוק ופשוט למדי. לכן דניאל אנחנו נאלצים לתת לך ביוש השבוע.

יותר מדי חנוק
יותר מדי חנוק © ענת מוסברג
 

שירה לוי vs ניב סולטן

להשקת הסדרה סוסי פרא, הגיעה גם שתי כוכבות צעירות חדשות בלוק שחור. שירה לוי הגיעה לבושה בחולצה שחורה, לצד מעיל עור שחור ומגפונים שחורים. מה שהרס לנו את הלוק היה הג'ינס השחור האובר קרוע. שירה היינו ממליצים לך ללכת על לוק יותר רגוע ולהחליף את הג'ינס הקרוע בג'ינס שחור רגיל. לכן אנחנו נאלצים לתת לך ביוש השבוע, אבל אל דאגה זוהי רק ההתחלה, אנחנו בטוחים שעוד תקבלי אצלנו היוש.

לעומתה, ניב סולטן הלכה על לוק מיוחד. המעיל והמכנס השחור הקצר יצרו לוק שמשך לנו את העין שהיינו חייבים לתת לך היוש עליו.

אנחנו עוד נשמע על שתיכן הרבה
אנחנו עוד נשמע על שתיכן הרבה © ענת מוסברג
 
תגובות