היוש או ביוש: איזו אקסית של ג'סטין ביבר קיבלה היוש השבוע?. gettyimages, אור גפן

היוש או ביוש: איזו אקסית של ג'סטין ביבר קיבלה היוש השבוע?

השבוע ב״היוש או ביוש״ - ג'סטין ביבר מאכזב, מי המאורסת הטרייה שקיבלה היוש השבוע ומיהו כוכב הנוער שקיבל ביוש? הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

דין מירושניקוב

השבוע התקיים אירוע סיום הסדרה ״פולמון״ מבית HOT. דין מירושניקוב, כוכב הסדרה, הגיע לבוש בחולצת פולו בצבע חרדל, מעיל עור שחור, ג׳ינס שחור שהיה בעל ריצ׳רצ׳ים באיזור הבירכיים שאנחנו פחות אהבנו אותם, וסניקרס אפורות עם פסים לבנים שלא השתלבו כלל עם הלוק. לכן דין השבוע זה יהיה ביוש.
 
© אור גפן

סיוון מסט

סיוון מסט הגיעה לאירוע סיום העונה של פולמון לבושה בשמלה בעלת פסים ורודים ולבנים לה היא ציוותה זוג ערבים לבנים. הלוק היה קליל פשוט וחמוד ואין כל כך מה עוד להוסיף עליו, ולכן סיוון השבוע זה יהיה היוש.
 
© אור גפן

עופר חיון

גם השחקן עופר חיון הגיע לאירוע סיום הסדרה פולמון. חיון הגיע לבוש בג׳ינס שחור משופשף לו הוא הוסיף טי שירט אפורה וסניקרס לבנות. הלוק היה חמוד וצעיר והוא החמיא מאוד לעופר ולכן עופר השבוע זה יהיה היוש.
 
© אור גפן

היילי בולדווין

הסופרמודל והאקסית של ג'סטין הפגינה נוכחות בנשף המט גאלה היוקרתי שנערך השבוע. בולדווין הצליחה להשאיר אותנו פעורי פה כשהגיעה בחצאית שכבות לבנה וקצפתית בשילבו עם טופ קצר ותכשיט פנים מיוחד, שהעניקו לה מראה של ספק נסיכה ספק כלה. אנחנו אהבנו את הלוק שגם החמיא מאוד לדוגמנית, כך שהיא השבוע מקבלת היוש מאיתנו.

© gettyimages

ג'סטין ביבר

הזמר כבש את הבמה בפארק הירקון והשבוע ונתן הופעה בלתי נשכחת, אם כי את הלוק שלו היינו מעדיפים לשכוח. ביבר עלה לבמה בשילוב מוזר של סווטשירט אפור ומעליו חולצת טי-שירט קצרה יחד עם מכנסיים ירוקים בלוק שיותר מתאים למסיבת פיג'מות מאשר להופעה מול אלפי אנשים. אנחנו ציפנו ליותר מהכוכב ולכן הביבס מקבל ביוש

© ירון ברנר

חן אמסלם

השחקנית באה להרים ביום ההולדת של טום באום כאשר הגיעה לבושה בבגד גוף עם פרינט רוקיסטי וחצאית מיני לבנה להם היא ציוותה ג'קט ג'ינס מחמיא. בגזרת האביזרים אמסלם הפתיעה לטובה עם סניקרס לבנות ומשקפי שמש כמצופה בימים חמים שכאלה. האאוטפיט שלבשה הכוכבת הוא טרנדי ומחמיא, ולכן המאורסת הטרייה מקבלת השבוע היוש מאיתנו.

 

© יח"צ

לי בירן

לי בירן הגיע למסיבת יום ההולדת לבוש בג׳ינס קרעים שחור ומרושל שהרחיב ולא החמיא ללי, אליו הוסיף טי שירט לבנה, ג׳קט ג׳ינס ונעלי ספורט כחולות שלא התכתבו עם הלוק. אנחנו פחות אהבנו את הלוק ולכן לי השבוע זה יהיה ביוש.
 
© יח"צ

לירן כוהנר

ביום העצמאות נערכה מסיבה של קבוצת קנדה בישראל. לירן כוהנר הגיעה למסיבה לבושה בשמלת תחרה לבנה שהחמיאה לה מאוד, לה כוהנר הוסיפה זוג עקבים בצבע נחושת. הלוק היה קלאסי, נקי והוא החמיא מאוד לכוהנר שמקבלת מאיתנו היוש עליו השבוע.
 
© יח"צ
 

 

 
תגובות