היוש או ביוש: איזה צמד קיבל ביוש ומי הפתיעו בהיוש?. צילום: איציק בירן, נטלי ברקוביץ

היוש או ביוש: איזה צמד קיבל ביוש ומי הפתיעו בהיוש?

עוז זהבי חוזר לימי התנ"ך, עומר חזן קייצי וג'יג'י חדיד חוזרת לאייטיז. וגם- מיהו הצמד המוזיקלי שקיבל ביוש? דרגו את הלוקים שהכי היוש והכי ביוש!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עוז זהבי ואליאנה תדהר

צמד השחקנים הגיעו חגיגיים במיוחד לרגל פרימיירת המחזמר "פשוט לאהוב" בכיכובם. זהבי כנראה התרגש במיוחד ולרגל המעמד לבש חליפת פסים שקצת הקנתה לו מראה ספק חתן ספק הגרסא העכשווית של יוסף בכותנת הפסים. החליפה החמיאה לשחקן והנעליים הלבנות עם הדש בג'קט התאימו בול, כך שזהבי מקבל היוש

הכוכבת האהובה הגיעה באוברול בגזרה משוחררת עם קאט-אאוט בחזה באאוטפיט שיכל להיות מעט בעייתי, אלא שהחיתוכים היה במידה ולא חשפו יותר מידי. כמו שצריך. גם גזרת האוברסייז הייתה מסוכנת מכוון שהיא יכלה להנמיך את השחקנית, אלא שגם כן ההפך הוא הנכון והאוברול החמיא לתדהר כמו שצריך. הכי היוש.

© איציק בירן

דין מירושניקוב

כוכב "תאג"ד" ו"פולמון" הגע לפרימיירת המחזמר ״פשוט לאהוב״ בכיכובם של אליאנה ועוז. השחקן והדוגמן הגיע בחולצה מכופתרת פרחונית ,גינס לבן עם קרעים בברכיים, וסניקרס בצבע אפור. הצבעים מתואמים ומשתלבים יפה ביחד, אך החולצה הפרחונית לא מחמיאה ומתאימה יותר לחופשה בהוואי מאשר להצגה, כך שהפעם מירושניקוב מקבל ביוש.

© איציק בירן

עומר חזן ונאיה פדרמן

גם בני הזוג הצעירים והפוטוגנים באו לצפות בפרימיירת ״פשוט לאהוב״. חזן הגיע לפרימיירה בלוק מגניב, הוא לבש חולצה בצבע כחול בהיר שמתאימה לעונת הקיץ ומשתלבת נהדר עם הגינס הלבן. הסניקרס קצת הרסו את האאוטפיט, אבל בכל זאת מגיע לו היוש על שילוב הצבעים שהחמיא לו מאוד.

לעומתו של חזן, נאיה, בת זוגתו שממנה ציפנו לקצת יותר איכזבה בלוק קז'ואלי שלא התאים לאירוע החגיגי. אמנם הפריטים שלבשה יפים, אבל לא יפים ביחד. כך שהפעם פדרמן תקבל ביוש.

© איציק בירן

תובל שפיר

שותפה של תדהר ל"גאליס" הגיע גם הוא לפרגן לחברתו הקרובה בפרימיירת המחזמר. הוא הלך על לוק פשוט וקולע שבהחלט פשוט לאהוב אותו. הלוק היה מורכב מטי-שרט לבנה ומכנסיים שחורים אליהם הוסיף סניקרס בצבע ירוק זית. הלוק רגיל ולא מיוחד, אמנם לפעמים הכי פשוט זה הכי יפה, אז השחקן בהחלט יקבל השבוע היוש.

© איציק בירן

קטריקס ודורון ביטון

הצמד המוזיקלי השיק את הסינגל החדש שלהם "קרנבל בלב" באירוע עמוס בצווחות המעריצים. ביטון הלך על לוק בסגנון סטריט, כשהוסיף לאאוטפיט שלו ג'קט קשור מסביב למותניים, כובע בייסבול ושרשרת. משהו בחיבור בין צבע הפסטל של הג'קט לצבעי השחור-לבן של הלוק לא עבד, וזו הסיבה שדורון מקבל ביוש להפעם.

© רפי דלויה

בניגוד לחברו, קטריקס לבש באאוטפיט סופר אלגנטי, אך גם אותו מה שהפיל היה שילוב הצבעים. בלוק שכולו אפור ניסה החצי השני בצמד לגוון עם ג'קט בצבע ורוד עדין, אך השילוב בין הצבעים לא צלח, מה שגורם לנו להעניק לקטריקס ביוש.

דנה לב

כוכבת "כדברא" הגיעה להקרנת סוף העונה לבושה בטריק הכי עתיק בספר - שמלה קטנה ושחורה, שלגמרי עמדה במשימה. שמלת האוף-שולדרס בעלת הוולנים לא הייתה מוגזמת מידי והייתה בדיוק במידת האלגנטיות הנכונה. גם שרשרת הצ'וקר שלבשה השחקנית הוסיפה  לטובה, כך שלב מקבלת היוש השבוע. תמשיכי ככה.

© נטלי ברקוביץ

 דין גרבר וגילי איצקוביץ

הזוג על המסך ובחיים האמיתיים הגיע גם הוא להקרנת סיום העונה הראשונה של "כדברא". איצקוביץ לבשה לכבוד האירוע גופיה וחצאית שכבות שלא ממש החמיאה לה. המגפונים שלבשה גם לא ממש תרמו להצלחתו של הלוק מה שמאלץ אותנו לתת הפעם לשחקנית ביוש

גרבר הגיע לאירוע באאוטפיט אורבני ומגניב. אהבנו מאוד את הצבע המיוחד של החולצה. גם בגזרת האקססוריז השחקן לא אכזב עם כובע ושרשרת שקצת יותר ממזכירה לנו את הטבעת המפורסמת מהסדרה. הלוק החמיא לגרבר והוא מקבל מאיתנו היוש להפעם.

© נטלי ברקוביץ

דניאל מורשת

כוכב הנוער שנפצע בתאונת דרכים השבוע, הגיע גם הוא להקרנת הסיום של הסדרה בלוק אלגנטי וקליל. הוא לבש חולצה מכופתרת בצבע ירוק אפור עם מכנסי ג'ינס שחורים ונעליים אלגנטיות בצבע שחור. פתיחת החולצה לא עושה את הלוק ליותר מידי רשמי והפכה אותו לקליל, כך שהלוק שנוצר הוא קולי וצעיר. למורשת ללא ספק מגיע היוש ענק על הקלילות שבאה לנו לגמרי בטוב.  

© נטלי ברקוביץ'

 ג'יג'י חדיד

הסופרמודל השיקה את קולקציית משקפי השמש באירוע מיוחד אליו הגיעה בלוק שהשאיר אותנו פעורי פה. חדיד לבשה חליפת עור ורודה בסגנון המערב הפרוע, עם מכנסיים מתרחבים שנשלפו היישר משנות השמונים. משקפי השמש לא ממש מסייעים למצב, והדוגמנית נראת כאלו התחפשה לבוקרת ולא כמי שהגיעה לחגוג את הקולקציה בעיצובה, כך שהיא מקבלת ביוש ענקי להפעם.

© GettyImages

קייטי פרי

הזמרת הופיעה בפסטיבל המוזיקה גלסטונברי, שם הלכה על אוברול מבד ניוד שכולו מעוטר אבנים בצבע כסף. על האוברול יש את צורת העין שבימים אלו נכנסה חזק לאופנה ומופיעה כמעט על כל פריט אפשרי. הכוכבת צירפה ללוק כובע סגלגל עם ניטים שהתאים לתיק. אגב מי מופיע עם תיק על הגב? פרי הפעם איכזבת - הלוק יותר מידי צעקני וכולל יותר מידי ניטים. בהופעה צריך להיות יותר קלילה ולהרגיש בנוח, וההאוטפיט הנוכחי כבד מידי ופשוט לא מתאים, אז הפעם זה יהיה ביוש.
 
©GettyImages
 

 

 

 

תגובות