היוש או ביוש: אלין בשילוב אמיץ וארונוב כושלת בבחירה. צילום: שוקה כהן ואביב חופי

היוש או ביוש: אלין בשילוב אמיץ וארונוב כושלת בבחירה

השבוע בהיוש או ביוש: ירדן הראל מוכיחה שיש לה סטייל, טל מוסרי בלוק מאכזב וקסניה טרנטול בלוק לבן רגע לפני החתונה. צפו בלוקים שעשו את השבוע

גם השבוע התקיימו שלל אירועים שמשכו אליהם את הסלבס בלוקים נוצצים. אז מי זכה השבוע ב"היוש" ולמי נאלצנו לחלק הפעם "ביוש"?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

האירוע הראשון השבוע היה הפרימיירה למחזמר היירספריי, אשר אליה הגיעו נעמה סופר על, דניאל מורשת, יובל המבולבל וכוכבים אחרים.

דין מירושניקוב

השחקן והדוגמן ההורס הגיע לפרימיירת המחזמר "היירספריי" במכנס ג'ינס משופשף בצבע דנים, טי-שירט בצבע כחול כהה ונעלי סניקרס תואמות. הלוק הכולל החמיא במיוחד לדין ולכן הוא מקבל היוש גדול מאיתנו.

© אביב חופי

טל מוסרי

השחקן הגיע לפרימיירת המחזמר "היירספריי" בתל אביב בלוק שכלל ברמודת ג'ינס, חולצת טי-שירט ירוקה ונעלי סניקרס אפורות. הצבעים היו מבולגנים, הגזרה של המכנס לא החמיאה והחולצה לא התאימה לכלום בלוק. הפעם זה יהיה ביוש אחד ענק.

© אביב חופי

ירדן הראל

מגישת הטלוויזיה והפאשניסטה המצטיינת הגיעה גם היא לאירוע השקת קולקציית סתיו/חורף 2017-2018 של מותג האופנה גולף בלוק מושקע, אך יחד עם זאת קליל ולא כבד מדי. הוא כלל שמלת תחרה ארוכה בגזרת אוף שולדרס עם כתפיות דקות בצבע ורוד עתיק, נעלי עקב שקופות סופר שיקיות וטרנדיות ותיק מטאלי חמוד בצורת שפתיים.הלוק מהמם, השיער אסוף והתכשיטים העדינים שהוסיפה נותנים את הטאץ הסופי המושלם ועל כך מגיע לה היוש בענק.

© שוקה כהן

אנה ארונוב

השופטת והרקדנית הגיעה לאירוע השקת קולקציית סתיו/חורף 2017-2018 של מותג האופנה גולף בלוק קייצי שכלל חולצת אוף שולדרס שחורה, חצאית לבנה ועליה פרחים וכפכפים בצבע ניוד. הלוק כלל פריטים טרנדיים שביחד פשוט לא התאימו זה לזה ומשקפי הוינטג שהוסיפה רק הרסו. השבוע ארונוב תקבל מאיתנו ביוש, סורי.

© שוקה כהן

קסניה טרנטול

יוצאת "האח הגדול" הגיעה להשקת הקולקציה של גולף באוברול לבן, תיק צד מטאלי, עקבים בצבע ורוד בייבי ומשקפי שמש בגוון אפרסק. הפריטים בלוק לא התחברו ומלבד המשקפיים, הלוק התאים יותר לערב. קסניה, את מסוגלת ליותר, הפעם זה יהיה ביוש.

© שוקה כהן

אלין כהן

כוכבת היוטיוב הצעירה הגיעה להשקה שלה יחד עם מותג האיפור מאק בלוק קלאסי, מיוחד ונועז שעליו אחראי הסטייליסט המצליח, גילי אלגבי. כהן לבשה שמלה ניודית קצרה עם פפיון קטן, נעלי עקב בצבע ירוק זוהר ותיק קטן תואם. הלוק ייחודי ושילוב הצבעים אמיץ ונכון, ולכן היוטברית המצליחה תקבל השבוע היוש.

© שוקה כהן

שירה מרגלית

הזמרת וכוכבת הרשת הגיעה אף היא לאירוע של אלין כהן. היא לבשה חולצת אוף שולדר לבנה חושפת בטן, חצאית מקסי משורטטת ותיק בצבע ניוד. הלוק לא החמיא במיוחד לזמרת והתיק לא תאם ללוק בכלל ולכן הפעם היא תאלץ להסתפק בביוש.

© שוקה כהן

רומי אברג'יל

כוכבת "הבנים והבנות" הגיעה לאירוע של אלין כהן בשורט פסים שחור לבן בגזרה גבוהה, גופיית אוף-שולדרס שחורה עם כתפיות ונעלי עקב תואמות. הלוק היה מדויק, קיצי וצעיר, או במילים אחרות - גורם לנו לתת לה הפעם היוש.

© שוקה כהן
תגובות