היוש או ביוש: גל גדות לא מאכזבת וטיילור מלכוב בוגרת . צילום: שוקה כהן, חן ושגל Getty Images

היוש או ביוש: גל גדות לא מאכזבת וטיילור מלכוב בוגרת

השבוע בהיוש או ביוש- אורחת הכבוד בלוק קלאסי מנצח, השחקנית ההוליוודית מפשלת ואיזה לוק פרחוני זכה בהיוש?

בשבוע עתיר באירועים ובתצוגות אופנתיים, הכוכבות הוציאו את האאוטפיטים החגיגיים שלהן מהארון. אז מי הצליחה בגדול ומי לא צלחה את המשימה?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טיילור מלכוב

כוכבת הנוער והיוטיוב הגיעה להשקת הקולקציה החדשה של קסטרו בחליפה פרחונית  שכללה חולצה חושפת כתף ומכנסי פדלפון מבד שקוף עם עיטורי פרחים ונעלי עקב בצבע שחור. הלוק של מלכוב נראה מידי בוגר לגילה ולא מחמיא בשום צורה ולכן השבוע זה יהיה ביוש.

© שוקה כהן

אלכסה דול

הדוגמנית נכחה בהשקת הקולקציה של קסטרו כשלבשה חליפה מחוייטת בצבע אדום נועז, חולצה לבנה מכופתרת ונעלי עקב לבנות. את הלוק השלימה עם לק בגוון טורקיז ותיק יד מטאלי, שאף שפחות התכתב עם הלוק, לא הפריע לדול להיראות הכי שיקית שיש ולקבל מאיתנו היוש.

© שוקה כהן

עדן שבתאי

שופטת "רק רוצים לרקוד" הגיעה גם היא להשקת הקולקציה של קסטרו בלוק שכלל מכנסי ג'ינס עם קרעים, חולצת בטן לבנה, ג'קט שחור ששרווליו מקופלים ונעלי עקב בצבע ניוד. ללוק הוסיפה שבתאי צמידים רחבים בשני הידיים ומספר שרשראות וטבעות. הלוק היה מוגזם ונראה מתאמץ, והאקססוריז גרמו ללוק להיראות עמוס ולכן אנחנו מצטערים, אבל הפעם זה יהיה ביוש.

© שוקה כהן

גל גדות

ה״וונדר וומן״ הבינלאומית שלנו הייתה אורחת הכבוד בתצוגת האופנה של "פקטורי 54", ולאירוע היא לבשה בשמלה שחורה ארוכה בסגנון אוף שולדרס בשילוב עם צאוורון גולף נמוך שלא חושף כתפיים עם פתחי בד שחור לבן בצדדים ונעלי עקב מעוטרות בצבע שחור. הלוק קלאסי עדין ומושקע והנעליים סופר מיוחדות, ולכן הכוכבת תקבל על כך היוש ענק!

© חן ושגל

אניה בוקשטיין

השחקנית והזמרת הגיעה לתצוגת האופנה של "פקטורי 54" בלוק ערב שכלל שמלת גולף ארוכה ששרווליה רחבים בצבע שחור, תיק עור נחש בצבע שחור ונעלי עקב גם הן בצבע שחור. הפריטים בלוק יפים אך הכל שחור מה שהצליח מעט לשעמם אותנו כאשר אין גוון של צבע שיוסיף ושידרג את הלוק ולכן הפעם בוקשטיין תקבל ביוש.

© רפי דלויה

 סופי מצ'טנר

הסופרמודל המתבגרת הפציעה לתצוגת האופנה של "פקטורי 54" אותה הובילה, בשמלת מיני פרחונית עם כתפיים מודגשות וצווארון קשירה שחור ביחד עם נעלי סניקרס לבנות. הלוק החמיא למצ'טנר הצעירה והשילוב בין שמלה מחוייטת לסניקרס היה מתוחכם ולכן השבוע זה יהיה היוש מאיתנו.

© אביב חופי

ג'ניפר לורנס

השחקנית האמריקאית הגיעה לפסטיבל הסרטים בוונציה בשמלת טול מנופחת חצי שקופה ועליה הדפס פרחים ונקודות. לורנס יכלה לעשות את זה טוב יותר, אך הפעם היא פישלה והלוק מבגר אותה ולא מתאים לה, מה שגורם לנו לתת לה השבוע ביוש.

© Getty Images

סטלה מקסוול

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט הגיעה לפסטיבל הסרטים בוונציה בשמלת סאטן ורודה בעלת שסע גבוה. השמלה הורדרדה בעיצוב מותג העל החמיאה במיוחד לדוגמנית ולכן מקסוול מקבלת מאיתנו היוש ענק.

© Getty Images

 

תגובות