היוש או ביוש: סטטיק ובן אל צבעוניים, אבל רק אחד ניצח. צילום: ניר פקין, Getty Images

היוש או ביוש: סטטיק ובן אל צבעוניים, אבל רק אחד ניצח

השבוע בהיוש או ביוש- כוכבת ההוליוודית בלוק לא מחמיא בעליל, שופטת הריאלטי שאיכזבה בענק והדוגמנית שלא מפסיקה להפציץ בלוקים הורסים. כל הלוקים החמים של השבוע

כמו בכל שבוע, גם השבוע אנו מביאים בפניכם את כל הלוקים השווים של הכוכבים מהשבוע החולף. אז איזה לוק קיבל "היוש" ומי פישל עם "ביוש"?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

רתם רבי 

הדוגמנית ומלכת היופי הגיעה גם היא לתצוגת האופנה של "גולברי" בשמלת מידי אדומה של המותג ונעלי עקב תואמות. הלוק היה מוצלח ונראה לא מתאמץ, אך בעל נוכחות ושיקי במיוחד, כך שהפעם רבי מקבלת מאיתנו היוש. לגזור ולשמור.

© ניר פקין

קסניה טרנטול

יוצאת "האח הגדול" הגיעה לתצוגת האופנה של "גולברי" ולבשה מעיל פארקה בצבע ירוק זית מעל לשמלת מיני אדומה. השילוב בין הפריטים היה מוזר ומבלבל ולא החמיא לטרנטול, ולכן הפעם זה יהיה ביוש

© ניר פקין

אלכסה דול

גם הדוגמנית הגיעה גם היא לתצוגת האופנה של "גולברי" והפציצה בלוק הורס כאשר לבשה טופ לבן חושף כתף עם מלמלה וכתפיית בצבע שחור, מכנסי פדלפון גבוהים בצבע לבן, תיק קלאץ' של "לואי וויטון" ונעלי עקב שפיציות בצבע שחור שמשתלבות מעולה עם הלוק ההורס. בזמן האחרון דול מפתיעה לטובה וגם השבוע תקבל היוש ענק. 

© קוקו

אנה ארונוב 

הרקדנית ושופטת "רק רוצים לרקוד" הגיעה למסיבה של המותג "קרולינה למקה" בחולצה לבנה עם מחשוף עמוק, חצאית מידי ירוקה עם הדפס פרחוני, תיק צד שחור ונעלי עקב מטאליות. הפריטים בלוק לא התחברו כלל והלוק נראה מרושל ולא החמיא לארונוב. לכן גם השבוע זה יהיה ביוש

© רפי דלויה

ליהיא גרינר

יוצאת הריאליטי הגיעה להשקה של מגזין "לאשה" באוברול בהדפס זברה בשחור ולבן עם צווארון גולף ותיק יד שחור. הלוק נראה מתאמץ וצעקני והתאים יותר לאירוע ערב. אנחנו מצטערים אך הפעם זה ביוש מאיתנו.

© רפי דלויה

סלינה גומז

הזמרת והשחקנית האהובה הגיעה לתצוגת האופנה של המותג "COACH'" במסגרת שבוע האופנה בניו-יורק כשלבשה ג'קט דמוי עור בצבע חום מעל לחולצת טי-שרט שחורה, מכנסי ג'ינס מתרחבים, מגפוני עקב שחורים וחגורת עור של המותג. הלוק החמיא במיוחד לגומז ונתן לה מראה מגניב ובעל נוכחות,לכן הפעם מגיע לה היוש.

© Getty Images

קים קרדשיאן

הכוכבת המפורסמת הגיעה למסיבה שערך המגזין "הארפר'ס בזאר" בשמלת מקסי חשופה במיוחד מבד מטאלי נוצץ בצבע כסף ולה צ'וקר תואם. אמנם אהבנו את הבד הטרנדי אך השמלה יותר מידי חשופה ואורכה לא מתאים לקרדשיאן. הלוק מבגר מעט את קימי ולא מחמיא לה בשום צורה ועל כך תקבל השבוע ביוש.

© Getty Images

סטפן 

הזמר והרקדן הגיע להשקת הסרט המקדים ל״סטורי של פסטיגל״ בו יככב כאשר לבש לוק סופר קולי ובו מכנסי ג'ינס בצבע לבן, ג'קט ג׳ינס לבן ומתחתיו חולצת בייסיק לבנה. את הלוק איבזר הראפר בחגורה עם אבזם ועליה הדפס, פאוץ' שחור וכובע לבן עם כיתוב שחור. הלוק טרנדי נקי ויפה ולכן הכוכב יקבל השבוע היוש

בן אל תבורי

הצלע המסלסלת בצמד המצליח הגיע לבוש להקרנת הסרט של "סטורי של פסטיגל" בחליפה  של גופיה ומכנסיים מחוייטים בצבע ורוד עם הדפס מיוחד בצבעי כתום,כחול,סגול ולבן. לחליפה ציוות תבורי נעלי ספורט בצבע אפור פחות השתלבו עם הלוק המגניב הפעם ועל כך יקבל הזמר ביוש השבוע.

סטטיק

הראפר הגיע בחליפה שכללה ג'קט ומכנסיים מחוייטים בצבע כחול עם נגיעות של צבעשחור והדפס בצורת עיגולים, מתחת לג׳קט לבש האמן חולצה לבנה עם הדפס תואם לחליפה, ונעל נעלי ספורט בצבע שמנת שהתאימו ללוק. לכן יקבל סטטיק השבוע היוש מאיתנו.

© ניר פקין

 

 

 

תגובות