היוש או ביוש: דניאל מורשת ממחזר וקים אזולאי יכולה יותר. צילום: איתן ברנט, רפי דלויה

היוש או ביוש: דניאל מורשת ממחזר וקים אזולאי יכולה יותר

השבוע בהיוש או ביוש- אגם בוחבוט חושפת צד שלא הכרנו, נלי תגר בשילוב ייחודי והתואר החדש של עדן בן זקן

שבוע ובו שני טקסים חשובים עבר על הביצה המקומית, וכמובן שהכוכבים לא פספסו את ההזדמנות להרגיש בהוליווד, ועטו על עצמם שלל לוקים ייחודים. אז ללוק של מי מגיע פרס ואיזה לוק צריך להצטרף לקרקס? 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נלי תגר

השחקנית ההורסת הגיעה לטקס פרסי אופיר בשמלת מקסי לבנה שחלקה העליון כולל תחרה וניטים, כשללוק ציוותה תגר אודם כהה וטרנדי יחד עם צמה גבוהה. אהבנו את השילוב בין הצבע הלבן והרגוע של השמלה יחד עם הניטים, האודם והתסרוקת המעט יותר "רוקיסטים" וקשוחים, מה שיצר שילוב ייחודי ואופנתי שהתאים למעמד. הכי היוש.

© רפי דלויה

אביב אלוש

השחקן והדוגמן הגיע לטקס פרסי אופיר בלוק מושקע ובו חולצה מכופתרת בצבע בורדו ועליה נקודות לבנות,מכנס מחויט שחור ונעלי אלגנט מתאימות. הלוק פחות החמיא לאלוש והוא מסוגל ליותר ולכן השבוע נעניק בצער לאלוש ביוש.

© רפי דלויה

שירה האס

השחקנית האהובה הגיעה גם היא לטקס פרסי אופיר כלבשה אוברול פייטים מנצנץ עם מחשוף וי של המעצבת דנה הראל. הלוק יפה, לא עמוס מידי ומחמיא להאס ולכן השבוע האס תקבל היוש.

דניאל מורשת

כוכב הנוער הגיע לטקס פרסי אופיר בלוק שכלל חולצה מכופתרת לבנה, מכנסי ג׳ינס בצבע חום חרדל ונעליים בסגנון נעלי טיולים בצבע חום. אמנם הלוק פשוט ויפה, אך הוא זהה ללוק כבר נלבש באירוע ״שיק או שוק״, ועל המחזור מורשת יקבל השבוע ביוש.

© רפי דלויה

ג'וי ריגר

כוכבת "אוי בוי" (שיחזור כבר!) הגיעה גם היא לטקס פרסי אופיר בלוק קז'ואלי ביחס אל הטקס המכובד. ריגר לבשה מכנסי דמוי עור שחורים יחד עם גופייה לבנה הנשלפה היישר מטרנד הלנז'רי, להם הוסיפה ג'קט מחוייט שחור ונעלי סניקרס טרנדיות. כאמור, לוק השחור-לבן פחות התאים למעמד ולטקס החגיגי כך שנאלץ לתת לשחקנית האהובה ביוש.

© רפי דלויה

עדן בן זקן

מי שהוכתרה כזמרת השנה בטקס נבחרי הילדים לבשה במהלכו לוק "דנים און דנים" שכלל ג'קט ג'ינס וחצאית זהה, אותם לבשה בן זקן יחד עם חולצת מחוייטת קשורה וחגורת עור עם ניטים. הלוק הקליל החמיא לזמרת והוכיח שהיא לא רק מלכת השושנים ומהיום אפשר גם לקרוא לה מלכת הג'ינסים. כך שברור שבן זקן מקבלת היוש.

© איתן ברנט

סטטיק ובן אל

הצמד המוזיקלי סטטיק ובן אל הגיעו גם הם לטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים, אך בניגוד לשבוע שעבר, הפעם אף אחד מהם לא צלח. תבורי הגיע עם ג׳קט קצר בצבע כסף ומתחתיו חולצה שחורה עם הדפס כסוף ומכנסיים תואמים בעוד שותפו לצמד הגיע עם חליפה שכללה חולצה מכופתרת בצבע שחור ועליה הדפס בצבע זהב- צהבהב ומכנסיים מחויטים תואמים. הלוקים לא החמיאו לשניים ואפילו הזכירו לנו תחפושות פסטיגל, כך שהם מקבחים השבוע ביוש.

© איתן ברנט

נאיה פדרמן

השחקנית הצעירה הגיעה גם היא לטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים בלוק סופר שיקי וטרנדי עם טאץ׳ של וינטג'. הלוק כלל חולצת רוק בצבע אפור,מכנסי ג'ינס  וחגורת אבזם עבה. הפריטים בלוק יפים וביחד משתלבים מעולה ועל כך מגיע לכוכבת היוש ענק השבוע.

© איתן ברנט

קים אור אזולאי

כוכבת הרשת הגיעה גם היא לטקס נבחרי הילדים, אליו היא לבשה שמלת סטרפלס עם הדפס פרחוני שפחות ציפינו לראות מפאשניסטה מצטיינת כמו קים שיכולה הרבה יותר. לשמלה צירפה אזולאי את האקססורי החביב עליה - כובע, אך את צבע היין שלו קצת פחות אהבנו. אמנם הפעם הבלוגרית תקבל מאיתנו ביוש, אבל לגמרי ניתן לרשום נקודה לטובתה בזכות האיפור ההורס.

אגם בוחבוט

לרגל טקס נבחרי הילדים, לבשה הזמרת שמלת ג'קט שחורה ומחמיאה לה היא הוסיפה שרשרת צ'וקר תואמת. למרות השרשרת שקצת הפכה ל"חרושה", נוצר לבוחבוט לוק אופנתי שמתאים לה בול, וחושף צד אופנתי חדש בכוכבת שטרם הכרנו, כך שהזמרת הצעירה תקבל היוש.

© איתן ברנט
תגובות