היוש או ביוש: ג'יג'י חדיד חייבת להתנצל על הלוק הזה. צילום: GettyImages

היוש או ביוש: ג'יג'י חדיד חייבת להתנצל על הלוק הזה

השבוע בהיוש או ביוש- הבלוגרית המפורסמת בלוק לא מחמיא בעליל, השחקן שהשיק זוגיות והציג לוק מוצלח וכוכבת הסרט בלוק מבגר. כל הלוקים החמים של השבוע

גם השבוע נהנו הכוכבים בשלל אירועים, והציגו לוקים שונים. אז איזה לוק צריך לבקש מחילה ומעל איזה לוק לגמרי זוהרת הילה?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סופי מצ'טנר

הדוגמנית הצעירה הגיעה להשקת FIFA18 בחנות הדגל של אדידס בדיזנגוף סנטר בלוק שכלל חולצת טי-שירט שחורה, מכנסי  היא נס שחורים, ג'קט ג'ינס קשור סביב המותניים ונעלי סניקרס תואמות. הלוק היה פשוט ולא מתאמץ, אך החמיא למצ'טנר במיוחד ולכן הפעם זה יהיה היוש.

© ראובן שניידר

שגיא ברייטנר

אמן הביטבוקס והשורד המוכר הגיע גם הוא להשקת FIFA18 בחנות  של אדידס בלוק של המותג שכלל חולצה אדומה של הקבוצה מנצ'סטר יונייטד, מכנסי ספורט ארוכים בצבע שחור ונעלי ספורט בצבעי שחור-לבן. הפריטים בלוק יפים אך השילוב ביניהם לא מוצלח ועל כך כוכב הנוער יקבל השבוע ביוש.

© ראובן שניידר

חן אמסלם

השחקנית המאורסת הגיעה לפרימיירת הסרט הישראלי החדש ״מכתוב״ בו היא מככבת כשלבשה בגד גוף בצבע ניוד ועליו תחרה שחורה, יחד עם מכנסי פדלפון בצבע שחור ונעלי עקב שחורות מתאימות. הלוק פחות החמיא לאמסלם, ואף היה ביגר מעט את הכוכבת היפה, כך שהשבוע אמסלם ביוש. סורי.

© רפי דלויה

שירן סנדל

השחקנית הגיעה לפרימיירת הסרט "מכתוב" בלוק שכלל מכנסי פדלפון שחורים וטופ שקוף מעוטר יחד עם תיק צד שחור אשר השלים את את לוק הערב המושלם. סנדל הפציצה בלוק הורס ומקבלת מאיתנו היוש.

דין מירושניקוב

השחקן והדוגמן הגיע גם הוא לפרימיירת הסרט "מכתוב" ביחד עם בת זוגתו הטרייה בהופעה פומבית ראשונה של הזוג. מירושניקוב לבש חולצה שחורה מכופתרת, מכנסי ג'ינס שחורים ונעליים בגוון נייבי. הלוק המוצלח החמיא לשחקן ולכן השבוע הוא יקבל מאיתנו היוש.

© רפי דלויה

קיארה פראני

הבלוגרית הידועה הגיעה לתצוגה של בית האופנה ״דיור״ בטוטאל לוק של המותג שכלל שמלה צבעונית במיוחד המורכבת מחלק עליון שקוף ופרחוני, וחלק תחתון ממגוון בדים צבעוניים. ללוק צירפה הבלוגרית תיק אדום עם מעוטר בפרחים ושרשרת ארוכה בצבע לבן. הלוק לא החמיא לפאשניסטה, והוא מורכב מפריטים שביחד יוצרים עומס ועל כך תקבל פראני השבוע ביוש.

© GettyImages

לירן כוהנר

מלכת היופי במיל' הגיעה לפתיחת תערוכת הצילומים "חשיפה" של הצלם ניר אריאלי באוברול שחור חושף כתף ונעלי עקב שחורות. הלוק החמיא לכוהנר במיוחד, ויחד עם שילוב של איפור בגוון ניודי היא מראה לנו למה מגיע לה היוש ענק.

© פרדי מולי

ג׳יג׳י חדיד

הדוגמנית המצליחה הגיעה לברצלונה להשקת הקולקציה המשותפת שלה עם המותג ״טומי הילפיגר״ בלוק המורכב מחולצת קרופ טופ שחורה עם צאוורון שבשרווליה פסים אדומים. לחולצה צירפה הדוגמנית מכנסיים משובצים מקופלים בגזרה נמוכה. חדיד יכולה יותר, והפעם היא כשלה עם הבאלגן של הפסים והמשבצות. לכן השבוע תקבל הסופרמודל ביוש.

© GettyImages

 

תגובות