או לה לה: הכוכבות הישראליות כובשות את שבוע האופנה בפריז . צילום מסך מאינסטגרם

או לה לה: הכוכבות הישראליות כובשות את שבוע האופנה בפריז

שבוע האופנה בפריז נחתם בימים אלו ממש והפעם הוא היה נוצץ מתמיד. למה אתם שואלים? בזכות שלל פאשניסטות ישראליות שפיזרו שיק כחול-לבן ברחבי הבירה הצרפתית. אז מה לבשו הכוכבות? הנה כל הלוקים הרותחים

ממש עוד רגע, יגיע לסיומו שבוע אופנה נוסף מלא בסטייל, והפעם בפריז. אל הבירה הצרפתית היפיפייה הגיעו אנשי אופנה רבים מכל העולם, בינהם גם לא מעט נציגות ישראליות שהוזמנו לתצוגות. קבלו את אושיות האופנה כחול-לבן שייצגו את ישראל בכבוד, כשהן לבושות בלוקים מיוחדים ושווים בין התצוגות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ירדן הראל

על שבוע אופנה בעיר שעדיין לא פגשה, ההכנות לקראת השבוע, הרצון העז לעמוד בקוד הלבוש הפריזאי כיאה למעמד, התכנון בהתאם לגורמים שונים כמו מזג האוויר, שעות היום ועוד חלקה עימנו הראל בטור אישי מיוחד כאן בפרוגי. בפועל, ניתן לראות שההשקעה שלה השתלמה לחלוטין. ירדן הגיעה לתצוגת האופנה של המותג קלואה בלוק מרשים ולא קונבנציונאלי שכלל תיק זהב, נעלי עקב, ושמלה נועזת. ג'ורדי  לגמרי הוכיחה לנו איך מתכוננים היטב לאירוע אופנתי שכזה.

 

City of lights 🍂✨🍂

A post shared by Yarden Harel (@yardenha) on

 אנה ארונוב

הרקדנית והשופטת, שמעכשיו היא גם אישיות אופנתית באופן רשמי, הראתה גם לצרפתים שמעבר להיותה ספורטאית בחסד היא גם בעלת חוש אופנה מלא בסטייל. בין התצוגות השונות הסתובבה לה ארונוב ברחובות פריז לבושה בחליפה אלגנטית יוצאת דופן אותה היא שילבה עם מגפי שפיץ צמודים, תיק עם אלמנט אחיזה מגניב וטאצ' צרפתי באמצעות משקפיים וכובע ברט.

 

Paris walks Ph.: @thestreetvibe suit: @helenatlv

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

קורל סימנוביץ'

הדוגמנית המצליחה וארוסתו של שחקן הכדורגל הספרדי סרג'יו רוברטו, כיכבה גם היא בשבוע האופנה בפריז. סימנוביץ' הגיעה גם היא לתצוגה של המותג קלואה בלוק קלאסי ועדין עם שמלה מיוחדת בשילוב עם תיק בצבע סגול בוהק ועגילי חישוק. בניגוד לרצון ללבוש לוק מנצנץ ובולט יותר לאירוע אופנתי שכזה, סימנוביץ' הלכה על לוק סולידי שמצליח להרשים לא פחות.

 

paris mon amour 💕

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

קים אור אזולאי

היא רגילה לככב בשורות הראשונות של תצוגות האופנה השונות, ועכשיו בפעם השנייה היא מבקרת בשבוע אופנה מעבר לים. גם אזולאי הגיעה לשבוע האופנה בבירת האופנה בה היא בילתה בין היתר בלוק דרמטי ומלא טקסטורות שהדהים אותנו.

 

New year. Fresh start 💙 // #kwildreamatpfw • @zahvit22 • #kwildream

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on

אלין כהן

גם כהן הגיעה מצוידת בשלל של לוקים לשבוע האופנה בעיר הבאגט. אחד הלוקים שלבשה הבלוגרית ותפס לנו את העין במיוחד היה הלוק החצוף והמגניב שכלל כובע רחב שוליים מעוצב, חולצת גולף ורודה, חצאית פעמון מדגישת מותן ושילוב יחודי של סנדלי עקב שחורים יחד עם גרביים. אכן, בהחלט שילוב מנצח.

 

 

תגובות