היוש או ביוש: נועה קירל וטיילור מלכוב בדו קרב אופנתי. צילום: עופר חן

היוש או ביוש: נועה קירל וטיילור מלכוב בדו קרב אופנתי

השבוע בהיוש או ביוש - זוג השחקנים שקיבלו ביוש כפול, כוכבת דיסני לשעבר מוכיחה למה היא אחת הפאשניסטות הגדולות של התעשייה ושתי הכוכבות בלוקים דומים

שבוע אופנתי במיוחד עבר על הביצה, כשמיטב הכוכבים סיפקו לנו לוקים מסקרנים. אז למי מגיע "היוש" ומי צריך להביט בראי ולהבין מדוע הוא קיבל ביוש?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נועה קירל

הכוכבת הצעירה הגיעה להשקה החגיגית של הבושם הראשון שלה בלוק סופר מגניב שכלל שמלת אוברסייז בצבע שחור בשילוב שרשראות כסופות, זוג גרביוני רשת ומגפיים שחורים עד הברך. הלוק פופי, ייחודי וטרנדי, אך עם זאת השילוב בין שמלת האוברסייז הקצרה יחד עם המגפיים פחות החמיא לזמרת והוא אף קיצר אותה, כך שהשבוע תקבל קירל ביוש.

© עופר חן

טיילור מלכוב

היוטיוברית וכוכבת הרשת הגיעה להשקת הבושם של נועה קירל בלוק שהזכיר את הלוק של קירל. מלכוב לבשה שמלת טי-שירט אפורה, מגפיים עד הברך ועידנה את הלוק עם שרשרת זהב. הלוק החמיא לכוכבת, והיה צעיר ושיקי במיוחד. כך שאין ספק שמגיע לה היוש.

© עופר חן

בן זיני

כוכב הרשת הגיע גם הוא להשקת הבושם של נועה קירל בחולצת טי-שירט באפור כהה, מכנסי ג'ינס לבנים עם קרעים, נעלי סניקרס שחורות וכובע ורוד. הפריטים לא התחברו והכובע הורוד הוא אמנם סימן ההיכר של זיני, אך הוא הוריד מהלוק ולכן הפעם זה יהיה ביוש.

 עופר חן

ביונסה

הזמרת האהובה הגיעה לאירוע הצדקה "TIDAL X" בברוקלין כשלבשה שמלה א-סימטרית בצבע ירוק אמרלד בעלת שסע גבוהה של המותג "וולטר קולקשן", מעיל פרווה דרמטי בצבע סגול נעלי עקב מטאליות ותיק יד בצורת שטרות משובץ יהלומים של אלכסנדר וונג. אין ספק כי קווין בי הוכיחה (שוב) שהיא מלכה אמתית והצליחה להמם את כולנו, כך שברור שהיא מקבלת היוש. הכי Flawless.

 © צילום מסך מאינסטגרם @beyonce

 רועי ניק

השחקן, שנמנה בין כוכבי הסדרה החדשה "כיפת ברזל", הגיע לבכורת הסדרה עם בת זוגו בלוק שכלל מכנסיים מחוייטים בצבע אפור, חולצה לבנה ומעליה ג'קט כחול. הפריטים המרכיבים את הלוק יפים, אך הם לא מתחברים יחד והם יוצרים לוק מבלבל, מה שגורם לנו להעניק לניק ביוש השבוע.

שירה נאור

השחקנית וזוגתו של רועי ניק הגיעה לפרגן לו בפרימיירת הסדרה "כיפת ברזל" בהשתתפותו ולבשה אוברול פסים בגווני אפור, תיק ייחודי ונעלי עקב זהובות. הלוק אמנם חמוד, אך הוא לא מתאמץ ושילוב הצבעים לא נכון והצבעים בלוק אינם מתאימים אחד לשני, לכן גם נאור תקבל ביוש הפעם.
© עודד קרני

זנדאיה

השחקנית הגיעה לתצוגת האופנה של ארדם ו-H&M בסריג בצבע כחול בייבי, יחד עם חצאית משי שחורה ופרחונית, כששני הפריטים מהקולקצייה של המעצב לרשת האופנה השוודית. את הלוק חתמה הזמרת בשיער אסוף לאחור ונעלי עקב לבנות. הלוק היה קלאסי ומדויק, ונערת הדיסני החביבה עלינו שוב מוכיחה למה היא הפאשניסטות הגדולות של התעשייה. היוש ענק.

© Getty Images
 
תגובות