יוצאות מהרשת: הבלוגריות שהוציאו קולקציות משלהן. צילום מסך מאינסטגרם

יוצאות מהרשת: הבלוגריות שהוציאו קולקציות משלהן

בעידן שבו הרשת היא הזירה החמה ביותר, ברור שבלוגריות אופנה ישחקו תפקיד מרכזי כשזה מגיע לתחום הסטייל. הנה כמה מהבלוגריות האהובות ביותר שיצאו מהרשת והוציאו קולקציות פרי עטן

אם נצטרך לבחור את הטרנד הכי חשוב ב-2017, אין ספק שבלוגריות אופנה מתבססות היטב במקום הראשון. הן מופיעות על שערי מגזינים, מככבות בהשקות הכי נוצצות ועכשיו הן מוציאות קולקציית פריטים משלהן. ריכזנו את הבלוגריות האהובות שהוציאו פריטים שכל אחת תרצה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קיארה פראני

פראני היא הבלוגרית הראשונה שהופיעה (פעמיים!) על שער מגזין האופנה הנחשב "ווג", כזו שמדלגת בין שורות ראשונות של תצוגות נחשבות והיא ללא ספק בלוגרית אופנה המצליחה ביותר בעולם. נכון להיום קיארה היא גם הבעלים הגאה של מותג נעליים ומרצ’נדייז תחת שמה. המותג של פראני מזוהה עם מוטיב של עיניים פלרטטניות, הקולקציה כוללת אביזרים החל מכיסויים לאייפון, תיקי עור, כובעי גרב, בגדי ים וחולצות טי מודפסות לצד קולקציה רחבה של נעליים.

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

 אלין כהן

כהן היא אחת הבלוגריות המצליחות בארץ, עם ערוץ יוטיוב בולט וחשבון אינסטגרם עתיר עוקבים, כל זה כשהיא עדיין תלמידת בית ספר. מילדות התעניינה אלין באיפור וטיפוח, וכשהתחילו לשאול אותה על האיפור שלה ולבקש את הדרכתה, היא החליטה לפתוח ופתחה ערוץ יוטיוב בו ניתן למצוא גם הדרכות איפור. השנה לקחה כהן את העניין צעד קדימה, והוציאה קולקציית אודמים מוצלחת ומגוונת שנקראת שנקראת MY-LEEN, שלאחרונה התרחבה גם לקוקלציית חולצות.

 

A post shared by Aline Cohen (@aline_cohenn) on

קים אור אזולאי

הפאשניסטה האנרגטית המכונה גם בשם 'קימאור' היא תופעת רשת מטורפת. לאזולאי כבר יש 167 אלף עוקבים נאמנים באינסטגרם, והיא מתחזקת בלוג וערוץ יוטיוב משלה בנושא אופנה. זה לא הכול, כי היא בדרך להוציא קולקציית כובעים משלה (האקססורי האהוב עליה), כך שבהחלט יש למה לחכות.

 

A post shared by @Kwildream ⭐️ (@kimorazulay) on

אלכסה צ'אנג

צ'אנג היא הבחורה ששמה את ה"איט" במושג איט גירל ומצליחה להישאר רלוונטית ומסקרנת מתמיד. השנה היא השיקה מותג על שמה, והקולקציה הראשונה של המותג מושפעת ממאפייני רוקנ'רול משנות ה-60 וה-70.

 

A post shared by Alexa (@alexachung) on  

 אשלי וקסמן בקשי

וקסמן בקשי היא כוכבת הרשתות החברתיות המובילה בישראל בתחום הטיפוח, הידועה בזכות סרטוני האיפור מסוג ה"עשי זאת בעצמך" בהם היא מדריכה ומביעה דעה על מוצרים שונים. אשלי השיקה ליין מברשות איפור, וכחלק בלתי נפרד ממיתוג המברשות יש להן גם שמות ייחודים שמרמזים על מטרת השימוש תוך קריצה קטנה לכיוון ההומוריסטי. אין ספק שאחרי שתשמשו בהן מספר פעמים השמות יחרטו לכם בראש.

 

תגובות