מתוך הכובע: קים והחברים חושפים את החולשות שלהם. צילום: רפי דלויה

מתוך הכובע: קים והחברים חושפים את החולשות שלהם

השאלנו כובע מתוך הליין המיוחד של קים אור אזולאי ויצאנו לברר עם החברים המפורסמים בהשקה - מה החולשות שלהם, למי הם היו רוצים לעצב כובע. וגם: למה בכלל משיקים כובע בחורף? צפו

כבר למעלה משנתיים שקים אור אזולאי (רק בת 15!) נמצאת בחיינו ומסתמנת כאחת מאייקוני האופנה המשפיעות בקרב כמה קהלי יעד. כעת, היא לוקחת את הטייטל צעד קדימה יחד עם החיבור לכובעים (איתו היא מזוהה) ומשחררת קולקצייה שלמה בעיצובה. לכבוד השקת הליין המיוחד, ביצענו ראיון מיוחד שכולו שאלות מהכובע!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

כתבת: חן אביב | צילום: אורי דוידוביץ' | עריכה: הילה רוזנברג
 
אמש (א'), השיקה אזולאי ליין כובעים בעיצובה באירוע השקה חגיגי בשיתוף מותג האיפור MAC שהתקיים ב-GINDI TLV. האירוע היה כולו בקונספט ורוד, שטיח ורוד וקוד לבוש ורוד. בין הנוכחים האירוע היה אפשר למצוא את המנטורית האישית של קים אור אזולאי - סנדרה רינגלר אשר ליוותה אותה בתהליך העבודה ומשמשת כגורו עבורה,  הדוגמנית סופיה מצ'טנר שהגיעה עם בן זוגה תומר טליאס, אגם בוחבוט, אדל בספלוב, אשלי וקסמן בקשי, שביט ויזל, השחקן והמורה הפרטי של קים למשחק - עופר חיון, ה-BFF עומר חזן שפגש במקום את נאיה פדרמן, הרצות למיליון: מור סילבר ומור סוויד, מעיין רובין, קטריקס ודורון ביטון, גל גברעם, עמרי מזרחי, ליאל אלי, רועי סנדלר, אנג'ל ברנס, ספיר דרמון ונוספים.
 
כוכבות הרשת הכי היושיות
כוכבות הרשת הכי היושיות © רפי דלויה
השילוב של הבסט עם הבסט
השילוב של הבסט עם הבסט © רפי דלויה
אצל הכובע הורוד
אצל הכובע הורוד © רפי דלויה
זו לא השקה אם ה-BFF לא מגיע!
זו לא השקה אם ה-BFF לא מגיע! © רפי דלויה
© רפי דלויה
היוש!
היוש! © רפי דלויה
 
מי שעוד נכח ונתן הופעה תקשורתית מפתיעה הוא בן הזוג של קים, יואב מילשטיין, שהיגע יחד עם כל משפחתו. השניים הציגו זוגיות צמודה ומבטיחה. בנוסף, אחד מרגעי השיא באירוע התרחש כאשר קים עלתה לבמה והציגה את כל הכובעים בעיצובה ומה הסיפור מאחורי כל כובע, במהלך דבריה פרצה בבכי על הבמה והודתה לכולם על הדרך. חמודה!

© רפי דלויה
 
ליין הכובעים של קים אור אזולאי יימכר באתר הרשמי שלה החל מהיום בשעה 16:00.

 

 

תגובות