היוש או ביוש: האיט גירלז הוותיקות מול החדשות. צילום: אור גפן

היוש או ביוש: האיט גירלז הוותיקות מול החדשות

השבוע בהיוש או ביוש- הכוכבת האופנתית שמיחזרה לוק, צמד האחים המפורסמים בלוק מצטיינים והשחקנית שהפכה לפרפר. כל הלוקים החמים של השבוע

שבוע אופנתי במיוחד עבר על הביצה שלנו השבוע. אז מי הכוכבים שהצטיינו ב"היוש" ומי פישלו וקיבלו "ביוש"?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אבישג נגר 

האיט גירל הוותיקה נכחה בהשקת חנות הדגל של vibe” בדיזנגוף בלוק חמים במיוחד. נגר הגיעה לבושה בשמלת קפוצ'ון ארוכה מבד קטיפה ונעלה מגפי עקב בצבעי שחור-לבן. גזרת האוברסייז לא הייתה במידה הנכונה ובחירת הנעליים אף גרעה מהלוק עוד יותר, לכן השבוע תקבל הכוכבת ביוש.

© באדיבות יחסי ציבור

בר רפאלי  

הטופ מודל הידועה הגיעה לשמח את ילדי עמותת ״להושיט יד״ באירוע חנוכה סופר חגיגי.   רפאלי לבשה ג’קט ג׳ינס ומתחתיו חולצה מכופתרת שחורה, מכנסי ג׳ינס פשוטים ומגפיים שחורים. הלוק מורכב מפריטים רגילים שהשילוב ביניהם מעולה והדוגמנית בהחלט זוכה לקבל היוש על הלוק הפשוט והמוצלח.

און רפאלי  

האח הקטן לבית משפחת רפאלי הגיע לאירוע בלוק סטריט מגניב ובו קפוצ'ון בצבע הטרנדי רוז גולד אליו צירף טי-שרט לבנה, מכנסי ג'ינס עם קרעים בשילוב בנדנות וסניקרס  בגוון אפור ניוד. השחקן הצטיין בלוק קליל וטרנדי  שהחמיא לו מאוד ועל כך מגיע לו לקבל היוש! 

© ענת מוסברג

בת חן סבג 

גם כוכבת ויוצרת הסדרה "מטומטמת" הגיעה לאירוע ההשקה של "Vibe" בלוק שכלל טי-שירט שחורה, עליונית כתומה מבד קטיפה, מכנסיים דמויי עור ומגפי ברך שחורים. השילוב בין בד הקטיפה לדמוי העור לא היה מוצלח ולמרות שהאאוטפיט בהחלט משך את העין, הוא לא החמיא לשחקנית, כך שהשבוע נאלץ להעניק לה ביוש.

© באדיבות יחסי ציבור

נווה צור

השחקן הגיע גם הוא לאירוע של עמותת "להושיט יד" ולבש חולצת טי-שירט כתומה, מעליה מעיל רוח שחור, מכנס שחור, גרביים כתומים ונעלי סניקרס תואמות. הלוק היה אמיץ, בעל נוכחות, אהבנו אותו מאוד ולכן הוא מזכה את צור בהיוש השבוע.

© ענת מוסברג

זנדאיה

השחקנית והזמרת הגיעה לפרימיירת הסרט "האמן הגדול מעולם" בו היא מככבת ונערכה באוסטרליה הרחוקה. על השטיח האדום לבשה הכוכבת שמלה א-סימטרית מקולקציית האביב של מוסקינו, כולה בדמות פרפר כתום וגדול עם שסע גבוה במיוחד. השמלה החמיאה לגופה של השחקנית אך לדעתנו היא אינה מתאימה לשטיח האדום כלל אלא למסלול בלבד. מצטערים, אך הפעם זה יהיה ביוש

© GettyImages

דנה זרמון

הבלוגרית והאיט גירל הוותיקה הגיעה גם היא למפגש הראשון עם האיט-גירלז החדשות בלוק אשר לבשה לפני כחודש - במסיבת יום ההולדת שלה. מדובר בבלייזר וחצאית מיני מבד מטאלי כסוף, עם גופיית קרופ שחורה. ללוק הוסיפה תיק צד בצבע אדום של שאנל וסנדלי עקב מטאליים. הלוק היה טרנדי ומחמיא על אף שכבר לבשה אותו בעבר היא מקבלת מאיתנו היוש

ליבר בלילתי

האיט גירל החדשה הגיעה למפגש הראשון עם בנות האיט גירלז בחליפת פסים מחוייטת בשחור ולבן, תיק צד של גוצ'י וסניקרס של בלנסיאגה. בעזרת עגילי חישוק להשלמת הלוק ליבר נראית הכי שיקית ומגניבה באירוע , מוכיחה לנו כי היא ראוייה לתואר איט-גירל ומקבלת היוש ענק.

© אור גפן

קמילה קביו

הזמרת הקובנית הגיעה לאירוע הג'ינגל בל של תחנת הרדיו Y100 שנערך לרגל חג המולד במיאמי ולבשה סריג פסים בצעי אדום,שחור ולבן יחד עם חצאית מיני מקטיפה שחורה, גרביון שחור ומגפי עור בגובה הברך. ההתאמה בין הפריטים היתה רעה והלוק לא החמיא לקביו ולכן היא תקבל מאיתנו ביוש השבוע.

© GettyImages

 

 

תגובות