היוש או ביוש: דין מירושניקוב ומור סילבר בשילוב לא מוצלח. צילום: אלוני מור, סיוון פרג'

היוש או ביוש: דין מירושניקוב ומור סילבר בשילוב לא מוצלח

האיט גירל בלוק נוצץ, מלכת היופי בלוק אלגנטי אך צעיר וכוכבת הנוער בלוק בעל נוכחות שלא עשה את העבודה. כל הלוקים החמים של השבוע

כוכבי הביצה לא נחו השבוע, ובילו באינספור אירועים נוצצים. אז איזה לוק היה מדהים, ואיזה כוכב לגמרי הגזים?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עדי הימלבלוי

הדוגמנית והשחקנית הגיעה להשקת לוח השנה המסורתי של מגזין ״בלייזר״ בלוק מגניב שכלל סריג גולף לבן ומעליו ג׳קט דמוי עור שחור, מכנסי ספורט עם פסים בצבעי אדום-לבן ומגפוני עקב שפיץ בצבע אדום. הלוק של הכוכבת היה הורס ומחמיא בטירוף, אהבנו לראות את הצד הנועז בעדי בלוק שבהחלט מזכה אותה השבוע בהיוש!

© ראובן שניידר

דין מירושניקוב

השחקן המצליח הגיע לפרגן בהופעה המשותפת של אייל גולן ואתניקס בלוק מושקע ובו טי-שירט אפורה עם הדפס מגניב, ג׳קט אופנוענים, מכנסי ג'ינס כהים ומגפי פלדיום לבנות. מירושניקוב לא התאים נכון את הפריטים בלוק החולצה שלבש לא החמיאה לו, הוספת המשקפיים והשרשרת הכסופה גרעו מהלוק כך השבוע יקבל דין ביוש.

© אלוני מור

רתם רבי

מלכת היופי הגיעה להשקת לוח השנה של מגזין "בלייזר" בחליפה מחוייטת לבנה מעל לקרופ טופ שחור, נעלי פלטפורמה שחורות ותיק יד תואם. הלוק החמיא מאוד לרבי והיה מאוד אלגנטי אך צעיר ומגניב, והוא מזכה את רבי בהיוש. אהבנו!

© ראובן שניידר

מור סילבר

משתתפת "המירוץ למיליון" וכוכבת הרשת האופנתית הגיעה גם היא להנות בהופעה של אייל גולן ואתניקס. סילבר הגיעה לבושה בשמלת סריג אפורה, מעיל דמוי פרווה שחור, מגפי עקב בצבע אפור המגיעים עד הברך, תיק צד בשילוב ניטים וכובע קסקט שחור. הלוק אמנם הורכב מפריטים סופר טרנדיים ושיקים אך השילוב ביניהם לא היה מוצלח והלוק שנוצר היה עמוס מידי, לכן השבוע תקבל מור ביוש.

© סיוון פרג'

אדל בספלוב

האיט גירל לשעבר הגיעה גם היא להשקת לוח השנה של ״בלייזר״ באוברול צורות צבעוני במיוחד בשילוב חגורה פשוטה, סנדלי עקב שחורים ותיק צד של שאנל. הלוק של בספלוב היה מיוחד, לא עמוס מידי ושיקי בטירוף כך שאדל שמוכיחה לנו שהיא תמיד איט תקבל השבוע היוש ענק.

© ראובן שניידר

גל גברעם

הכוכבת הידועה, שלאחרונה לוהקה לסדרת נוער חדשה, הגיעה לאירוע ההשקה של ״בלייזר״ בלוק נועז ובעל נוכחות שכלל חולצת קרופ טופ מבד קטיפה אדום, מכנסי שורט מחוייטים שחורים ומגפי עקב צבעונים נוצצים. גברעם אמנם הגיעה בלוק ששידר אומץ רב, אך הוא ביגר אותה מעט וגוון האדום פחות החמיא לה לכן הפעם נאלץ להעניק לאושיית הרשת ביוש. את מסוגלת ליותר!

© ראובן שניידר

אביב אלוש

השחקן הגיע לפרגן לרעות אחותו, בהשקת המחזמר "סוליקא" בו מככבת. באירוע לבש אלוש קרדיגן שחור מעל לחולצת טי-שירט בצבע נייבי, מכנסי ג'ינס ונעליים שחורות. הלוק היה אלגנטי בדיוק במידה המתאימה ואלוש מראה לנו שפחות זה לגמרי יותר, ומקבל מאיתנו היוש.

© רפי דלויה

רוסלנה רודינה

הדוגמנית הגיעה לחגיגות 25 שנים בעזריאלי ירושלים בלוק מכובד במיוחד ובו ט-ישרט שחורה ומעליה ג׳קט מחויט בצבע אפור כהה, חצאית משבצות שחור-לבן אליה צורפה חגורה שחורה בעלת אבזם ומגפי ברך שחורים. הפריטים בלוק יפים, אך החיבור ביניהם אינו מוצלח ועל כך תקבל השורדת במיל' ביוש.

© רפי דלויה

מאיה ורטהיימר

השחקנית הגיעה לאירוע לכבוד 25 שנה לעזריאלי ירושלים ולבשה סריג אדום, חצאית מיני טרנדית עם פרינט משובץ וסניקרס לבנות. הלוק היה טרנדי, מוצלח ועם תיק יד שחור אשר רק מוסיף לקלאסיות של הלוק, ורטהיימר מקבלת מאיתנו היוש ענק. מגיע לך!

© רפי דלויה

אנג'לינה ג'ולי

השחקנית האמריקאית הגיעה לאירוע הסרטים הזרים שנערך לרגל טקס גלובוס הזהב וצעדה על השטיח האדום בחולצה מכופתרת לבנה, חצאית בצבע כחול נייבי, צעיף אפור כהה ועקבים בצבע ניוד. הנעליים לא התאימו ללוק, אשר די שיעמם אותנו ולכן ג'ולי תקבל מאיתנו ביוש.

© gettyimages

ונסה הדג'נס

השחקנית והזמרת הגיעה לגאלה ה-"Art of Elysiun" ולבשה שמלת מקסי בצבע חרדל עם גלימת טול, וביחד עם תיק יד מוזהב ואקססוריז תואמים, הדג'נס צולחת את הצבע הטרנדי כל-כך ומושכת את כל המבטים. הכי היוש!

© gettyimages

 

תגובות