אינסטה פאשן: הרגע המטורף כשמותג העל הגיב לצליל כהן. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: הרגע המטורף כשמותג העל הגיב לצליל כהן

הסטיילסטית חולקת עימנו את הסודות מאחורי התמונות בחשבון האינסטגרם שלה. אז באיזה פרויקט יוטיוב ענקי היא הייתה אחראית על הסטייל ואיך היא מציבה לעצמה סנטדרטים גבוהים יותר?

השבוע צליל כהן, סטייליסטית ובלוגרית אופנה אל נבכי האינסטגרם שלה, ומספרת על מי שמשמשים כההשראה הגדולה והייחודית שלה וחושפת את הסוד לתחזוק חשבון סופר אופנתי.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת?

"לבשתי תיק דובי של Fenty Puma, שזה שיתוף הפעולה של ריהאנה ופומה, הזמנתי אותו באינטרנט כי הוא לא הגיע לארץ. האוברול שלבשתי הוא של Julliett, זאת מעצבת ישראלית, אני מאוד אוהבת עיצוב ישראלי. אני חושבת שתעשיית האופנה בארץ היא תעשייה מדהימה מלאה באנשים מוכשרים. אני מעריכה מעצבים ישראלים יותר מכל מעצבי העל שאנחנו נוהגים לסגוד להם. יש לנו תעשייה מטורפת בארץ, ואיזה הזדמנות שאפשר לתת למעצבים ישראלים במה אני אתן. בכל זאת, לא קל להיות מעצב אופנה בארץ שלנו. הם גאווה ענקית!".

 

זה הולך להיות יום ארוך!!!!!!! 🔜 #thepowerofthestreet

A post shared by Tzlil Cohen (@tzlil_cohen1) on

 מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל?

"אני כל כך אוהבת את התמונה הזאת. דבר ראשון חיוך זה הדבר הכי יפה בעולם! ואני בדרך כלל לא מחייכת כשאני מצטלמת כי יש לי עיניים קטנות וטיפה מלוכסנות אז הן נעצמות לי כשאני מחייכת, אז ברוב המוחלט של התמונות שלי אני עם משקפי שמש, בדרך כלל משקפיים של Giant Vintage, אני מאוד אוהבת את החברה הזאת. באאוטפיט הזה לבשתי אוברול קצר של Stella and Lori, גם הן מעצבות ישראליות ושמתי תיק פפיון של Fenty Puma. אני אוהבת שהבגד שקט יחסית מבחינת צבע והאקססוריז נותנים את השואו".
 
 

#manestreetblog #thepowerofthestreet #fashionblog 💋

A post shared by Tzlil Cohen (@tzlil_cohen1) on

 
מהו הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?
"אני חושבת שאם היה פריט שאני לא אוהבת אז לא הייתי מצטלמת איתו, אבל כשאני מסתכלת על תמונות ישנות יותר אני תמיד צוחקת ואומרת לעצמי ״מה חשבתי לעצמי באותו רגע שבכלל קניתי את הדבר המכוער הזה״. אני מאוד ביקורתית כלפי עצמי, אני כל הזמן צוחקת על עצמי ועל הבחירות שלי. ככה אני מציבה לעצמי סטנדרטים גבוהים יותר".

 מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"זאת סתם תמונה, באמת סתם תמונה! אבל לפני שנתיים היא נחשבה לתמונה די טובה יחסית למה שהעלו באינסטגרם. העלתי אותה כמה שבועות לפני שפתחתי את בלוג האופנה שלי, ואחרי כמה חודשים פתחתי את האינסטגרם וראיתי שאדידס הגיבו לי על התמונה. אני חשבתי שזה באח חשבון מזוייף של אדידס אבל לא! זה החשבון הרשמי של אדידס העולמי. הם כתבו לי שהן אוהבים את הסטייל שלי, אני הייתי בהלם! מי אני בכלל?!? רק פתחתי את הבלוג שלי וכבר אני מקבלת מחמאה כזאת. עד היום אני לא מבינה איך הם מצאו אותי, זה היה יום שממש שינה אותי, כי אז הבנתי שאני עושה עבודה טובה ושאני צריכה להעריך את עצמי הרבה יותר, כי התחלה הייתי חסרת ביטחון ולא הערכתי את העשייה שלי.

 

G💭💭D MORNING #stansmith #YESadidas #3stripesstyle @adidas

A post shared by Tzlil Cohen (@tzlil_cohen1) on

 
מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?
 
"אני לא אדם טרנדי. טרנדים באמת לא מדברים אליי, אני בחיים לא אלבש בגד כי ״זה מה שהולך עכשיו״. אני חושבת שטרנדים חוסמים לנו את המקוריות כי בסוף כולם מתלבשים אותו הדבר ונראים אותו הדבר- אין בזה משהו מעניין. יש לי דברים בארון שהם ״טרנדיים״ אבל זה כי הכתירו אותם לכאלה, לא קניתי אותם כי הם טרנד.
התמונה הזאת עם הטרנינג של Reebok, משקפי השמש, הפיצה והרקע הצבעוני מאוד מזכירים את שנות ה-90 שחזרו אלינו עם טרנד הטרנינגים וכל הלוגומאניה של מותגי הספורט שחזרו מניינטיז. התמונה הזאת צולמה על סט הצילומים של סצנת הסיום של Rewind 2017 israel. הייתי הסטייליסטית של הריווינד השנה וזאת תמונה אחרי שעות של עבודה קשה מהבוקר עד הלילה. אני אוהבת את התמונה הזאת מאוד".
 

 ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"אני לא מושפעת מסטייל של מישהו אחר. אני לוקחת השראה בעיקר מצלמים, מבחינת סגנון צילום ואיזה זווית יכולה להרים לי את האאוטפיט. לאינסטגרם שלי אני לא לוקחת השראה מסטייל של אנשים, אבל לחיים שלי אני לוקחת השראה מהרבה אנשים. מכל מלמדי השכלתי, אני לומדת מכולם. אני בלוגרית אופנה וסטייליסטית אבל החלום הכי הכי גדול שלי הוא להיות מעצבת אופנה בגלל זה רוב האנשים שאני עוקבת אחריהם הם תלמידי שנקר ומעצבים ישראליים- הם ההשראה שלי, הם הגשימו את החלום שלהם וזה נותן לי כוח ותקווה שגם שלי יתגשמו".

 

ROMANTIC MOOD 🌹 #yesadidas @adidas @adidasoriginals

A post shared by Tzlil Cohen (@tzlil_cohen1) on

 מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי טיפ לגולשים שלנו

"תהיו מעניינים ומקוריים! אל תקשיבו לאנשים שצוחקים עליכם או מנסים להוריד לכם את הביטחון, תלכו אחר החלומות שלכם ותעשו מה שאתם אוהבים. אל תפחדו להתלבש קצת שונה - לא כל החיים הם ג׳ינס וטי-שירט. תתלבשו, תתעדו ותשקיעו. והכי חשוב - תאהבו את מה שאתם עושים. כשאתם משדרים ביטחון - אתם משדרים אומץ!".

 

It's a beautiful day to wear me a smile #יוםצילום #styling @idanc 📸 @imriagmon

A post shared by Tzlil Cohen (@tzlil_cohen1) on

 
 
 
תגובות