היוש או ביוש: הפאשניסטה שהצליחה וזו שפישלה. צילום: אלעד גוטמן וניר פקין

היוש או ביוש: הפאשניסטה שהצליחה וזו שפישלה

השבוע בהיוש או ביוש- הזמרת הצעירה בלוק צעיר וטרנדי, הדוגמנית בחיבור שבהחלט עובד והכוכבת ההוליוודית בשני לוקים שונים לגמרי. כל הלוקים החמים של השבוע

עוד שבוע עתיר באירועים הסתיים לו וזה הזמן לסקור את האאוטפיטים המעניינים ביותר של הסלבס. אז למי מגיע "היוש" ומי ביאס ב"ביוש"?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אדיר מילר

הקומיקאי בא לפרגן בהשקת הסדרה החדשה של יס "ככה זה" באאוטפיט שכלל טי-שירט עם הדפס חייתי, מכנסי ג'ינס אפורים וג'קט בלייזר. ג'קט הבלייזר האלגנטי אינו התחבר לשאר הפריטים הקז'ואלים בלוק וחוסר החיבור בינהם הוא הסיבה שבגללה נאלץ להעניק למילר ביוש הפעם.

© רפי דלויה

אסי כהן

השחקן והקומיקאי הגיע להשקת הסדרה "ככה זה" בכיכובו ולבש חליפה שחורה מעל לחולצה שחורה ומכופתרת. את הלוק השלים כהן עם נעלי סטאן סמית' לבנות. הלוק החמיא לאסי ומאוד אהבנו את שבירת השחור הפשוטה עם הסניקרס הלבנות, לכן אסי מרוויח את ההיוש בזכות.

© רפי דלויה

 דורין אטיאס

מבקרת האופנה הגיעה גם היא להשקת "ככה זה" בשמלת מיני שחורה, ג'קט בלייזר שחור, תיק צד שחור משובץ ניטים וסנדלי עקב זהובים מטאליים. השילוב בין הג'קט לשמלה היה בעינינו פחות מוצלח, הניטים על השמלה ועל התיק יצרו מראה מעט מתאמץ ומבלבל שלא החמיא לאטיאס. כך שאנחנו מצטערים, אך הפעם זה ביוש.

© רפי דלויה

עדי ביטי

הזמרת הצעירה הגיעה לתצוגת האופנה של עמותת "זכרון מנחם" אשר נערכה למען גיוס תרומות והעלאת המודעות לחשיבות של פאות לחולי סרטן. לאירוע לבשה ביטי ג'קט בצבע סגול לילך עם כפתורים שחורים, מתחתיו חולצת טי לבנה קשורה, מכנסיים שחורים ונעליים תואמות. הלוק היה מצד אחד בוגר ואלגנטי ומצד שני גם צעיר וטרנדי ולכן ביטי תקבל מאיתנו היוש.

© רפי דלויה

 אסתי גינזבורג

הסופרמודל חזרה למסלול בתצוגה האופנה של גולברי, שם היא נצפתה בשמלת תחרה פרחונית ושקופה בחלקה העליון. אמנם השמלה לא גרעה מיופיה של גינזבורג, אך היא פחות החמיאה לגזרתה של הדוגמנית, כך שהפעם זה יהיה ביוש.

נטע אלחמיסטר

הדוגמנית הגיעה לפרגן לאסתי בתצוגת האופנה של גולברי והגיעה בלוק שכלל חולצה לבנה עם מכנסיים תואמים, ג'קט מחויט צבע ניוד, מגפי גרב טרנדיים בצבע ניוד גם הם ותיק צד בצבע אדום של בית האופנה שאנל. החיבור בין הפריטים בהחלט עבד, כך שנוצר לוק סופר אופנתי שמזכה את אלחמיסטר בהיוש.

© אלעד גוטמן וניר פקין

 מור סילבר

הפאשניסטה באה לצפות בתצוגת האופנה של גולברי ולבשה שמלה שחורה מעוטרת בפרחים ורודים. גזרתה של השמלה לא החמיאה לסילבר, והיא אף ביגרה אותה והעניקה לה מראה מעט דודתי, מה שמאלץ אותנו לתת למור ביוש, אם כי אנחנו יודעים שהיא מסוגלת ליותר.

© אלעד גוטמן וניר פקין

 דנה זרמון

האיט גירל הגיעה גם היא לתצוגת האופנה של גולברי בלוק שכולו זועק פאשן. החל מג'קט דמוי העור המעוטר בניטים, המכנס האלגנטי בעל אלמנט הקשירה ועד למשקפי השמש הטרנדיים, אין ספק כי זרמון יודעת מה היא עושה והיא הציגה לוק אופנתי משובח. הכי היוש!

© אלעד גוטמן וניר פקין

 ג'ניפר לורנס

השחקנית, שרק השבוע הודיעה כי תיקח הפסקה מעולם המשחק הציגה השבוע לא מעט לוקים על השטיח האדום. הלוק הראשון היה כאשר היא הגיעה לאירוע לצורך קידום סרטה החדש "דרור אדום" בו היא מככבת ולבשה שמלה שחורה בעלת כתפיות עם ניטים ושסע גבוה ונעלי עקב תואמות. אמנם השמלה, מבית האופנה ורסאצ'ה מעט חושפנית, אך גזרתה מאוד החמיאה ללורנס ולגמרי מזכה אותה בהיוש.

לעומת זאת, השחקנית הגיעה השבוע גם לטקס פרסי באפט"א (המקביל הבריטי לטקס האוסקר) בשמלת מקסי שחורה מבית דיור בעלת כתפיות אוף-שולדרס לבנות ומחשוף מרובע גבוה. השמלה מאוד ביגרה את לורנס בת ה-27 ונראתה מוגזמת, לכן במקרה הזה זה יהיה ביוש.

© GettyImages
תגובות