היוש או ביוש: בר בלוק וינטג' וגפן בהתאמה לא מוצלחת. צילום: יחצ, עופר חן

היוש או ביוש: בר בלוק וינטג' וגפן בהתאמה לא מוצלחת

השבוע בהיוש או ביוש- כוכבת הריאלטי בשמלה מטאלית צמודה מידי ורחבה מידי, דוגמנית העל בלוק מושקע עם שילוב ייחודי והזמרת ההוליוודית שלבשה שמלה כחול-לבן. כל הלוקים החמים של השבוע

שבוע אופנתי עבר על הביצה שלנו, והכוכבים לא היססו להוציא את הבגדים הכי אופנתיים מהארון. אז לאיזה לוק אמרנו "היי", ומאיזה לוק היינו מעדיפים להיפרד ב"ביי"?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 גפן ברקאי

הדוגמן והשחקן הגיע לפרימיירה לסרט ״מונטנה״ שנערכה בסינימה סיטי גלילות. ברקאי הגיע בחליפה הכוללת גקט בגוון כחול כהה, טי-שירט שחורה, מכנסיים שחורים ונעליים אלגנטיים. הלוק הורכב מפריטים יפים אך ההתאמה ביניהם הפעם לא צלחה, כך שהשבוע נאלץ להעניק לדוגמן ביוש.

© עופר חן

לירן כוהנר

מלכת היופי במיל' הגיעה להשקת קולקציית אביב-קיץ של רנואר ולבשה טוטאל לוק של המותג אוף-וואיט שכלל חולצת טי-שירט אפורה, חצאית מידי א-סימטרית עם ולנים ונעלי סטאן סמית' לבנות. את הלוק חתמה כוהנר עם תיק יד מקש ומשקפי שמש אליפטיות. הלוק היה צעיר וקיצי, באויירת האירוע ומאוד החמיא לכוהנר ולכן היא תקבל מאיתנו היוש.

דנה זרמון

הפאשניסטה הגיעה גם היא להשקת קולקציית האביב-קיץ של רנואר,אליה לבשה ג'קט מחוייט בעל מחשוף עמוק בצבע חרדל, מכנסי ג'ינס עם קרעים ונעלי עקב מטאליות. הלוק היה מיוחד, טרנדי, נראה מעולה על זרמון והיא תקבל מאיתנו היוש השבוע.

© רפי דלויה

ג'קי אזולאי

משתתפת "מאסטר שף" לשעבר הגיעה לפרימיירת העונה השנייה של סדרת הדוקו-ריאליטי בה מככבת "אחותי ג'קי" שתעלה ביום ראשון הקרוב (5.3) ב-HOT בידור ישראלי. לאירוע לבשה אזולאי שמלה מטאלית בגזרה צמודה עם שרוולי פעמון ארוכים. השמלה לא החמיאה לאזולאי, והיא נראתה צמודה מדי במקומות כאלה ורחבה מדי במקומות אחרים. אנחנו מצטערים, אך הפעם זה יהיה ביוש.

© אור גפן

אדל בספלוב

האיט גירל היוצאת הגיעה להשקת העונה החדשה של ״אחותי ג’קי״ בלוק טרנדי ובו טי-שירט שחורה, ג'קט כפתורים בצבע חרדל ,מכנסי דמוי עור שחורים ונעלי ספורט אלגנט. הלוק שנוצר היה טרנדי וקליל והוא בהחלט החמיא לבספלוב, כך שהיא תקבל השבוע היוש.

© אור גפן

בר רפאלי

הדוגמנית הישראלית הגיעה כאורחת כבוד לתצוגת אביב-קיץ של טומי הילפיגר וג׳יג׳י חדיד. רפאלי הגיעה בטוטאל לוק של המותג שכלל אוברול שחור חצי שקוף עם עיטורי פסים בגזרת אוברסייז, מתחתיו מבצבץ טופ דמקה ואליו הוסיפה הכוכבת מעיל שחור עם פסי כחול-אדום. הלוק של ברבור היה ללא ספק לוק וינטג' מגניב, מחמיא ומוצלח במיוחד כך שהיא בהחלט מקבלת מאיתנו השבוע היוש.

© יחצ

עדי הימלבלוי

השחקנית והדוגמנית הגיעה לאירוע ההשקה של מותג הביוטי החדש של סופר פארם ״מילוקה״ באאוטפיט שכלל גופיית תחרה כסופה ועליה עליונית עם הדפס מנומר שחור-לבן ,מכנסי ג'ינס בהירים ומגפונים קצרים בצבע שחור בשילוב ניטים. הלוק של הימלבלוי היה מבולגן מידי והשילוב בין הפריטים לא היה נכון כלל, לכן השבוע תקבל השחקנית ביוש.

© לנס הפקות

נטע ברזילי

נציגת ישראל לאירוויזיון הגיעה להשקה של מותג הביוטי "מילוקה" והופיעה באירוע, בו לבשה חולצה שקופה ומטאלית בעלת פרטים בירוק כהה, יחד עם מכנסיים שחורים רחבים עם קשירה. הלוק לא ממש החמיא לברזילי, שמלוקים קודמים שלה אנחנו יודעים שמסוגלת להרבה יותר, אך הפעם זה יהיה ביוש לצערנו.

© לנס הפקות

סטלה מקסוול

דוגמנית העל ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט כיבדה בנוכחותה באירוע ההשקה של ״מילוקה״. מקסוול הגיעה בחליפה בצבע ורוד פוקסיה המורכבת מג׳קט מחויט בשילוב חגורת קשירה, מתחתיו טופ תחרה שחור, מכנסיים מחויטים תואמים ונעלי עקב שפיציות עם גרבי רשת. הלוק היה מושקע ושילוב התחרה והרשת לחליפה הוסיפו מאוד והפכו את הלוק לייחודי ומגניב, כך שסטלה ראויה לקבל השבוע היוש ענק.

© לנס הפקות

בריטני ספירס

נסיכת הפופ הגיעה לטקס פרסי הביוטי בו זכתה בפרס על בושם השנה ועל השטיח האדום לבשה שמלת מיני קטנטנה בעלת מחשוף וי ועיטורים מטאליים בכסף ובארגמן. אמנם השמלה של המעצבת ברטה (משלנו!) היא מתכון להצלחה, אך היא לא החמיאה לספירס ונראתה מינימלית וחושפנית במיוחד, כך שאם כל הרצון לפרגן לכוכבות אשר לובשות עיצובים כחול-לבן, זה יהיה ביוש הפעם.

© GettyImages

 

 

תגובות