היוש או ביוש: הסטייל המכשף של כוכבות "כדברא" . צילום: רפי דלויה

היוש או ביוש: הסטייל המכשף של כוכבות "כדברא"

השבוע בהיוש או ביוש- הדוגמנית הידועה בלוק אלגנטי מושלם, מנחת הטלוויזיה בלוק מחמיא וכוכב הנוער האהוב בלוק פחות מוצלח

שבוע אופנתי ועתיר אירועים עבר על הביצה שלנו השבוע. אז איזה כוכבים הגיעו באאוטפיט הורס והאאוטפיט של מי טעון שיפור?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

רותם סלע

הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה הגיעה להשקת הסדרה בכיכובה "אוטונומיות" שתעלה בהמשך השנה ב-HOT, ולאירוע לבשה חליפה שכללה טופ לבן ומכנס תואם בגזרה רחבה, מתחת למעיל ורוד ניודי ותיק יד תואם. הלוק אמנם היה בוגר ואלגנטי, אך החמיא מאוד לסלע ולכן היא תקבל מאיתנו היוש.

© עודד קרני

בל אגם

כוכבת הסדרה ״גולסטאריות״ הגיעה להתצוגת האופנה של המעצבת לארה רוסונובסקי במסגרת שבוע האופנה בתל אביב. אגם הגיעה בשמלה בעלת טקסטורות בגווני לבן כסף שחור ובורדו ואליה צירפה סנדלי עקב בצבע שחור. השמלה המהממת החמיאה לבל אך הנעליים פחות התאימו לה, כך שהשבוע נאלץ להעניק לכוכבת ביוש.

© רפי דלויה

נטלי דדון

הדוגמנית הגיעה גם היא לתצוגת האופנה של המעצבת לארה רוסונובסקי ולבשה חולצת קרופ לבנה מתחת לחליפה לבנה מחוייטת, טורבן בגוון אוף-וואיט, משקפי שמש, תיק צד ורוד ונעלי עקב זהובות. הלוק היה אלגנטי ומחמיא, וגם היה אדג'י בדיוק במידה המתאימה לשבוע האופנה, לכן דדון תקבל מאיתנו היוש השבוע.

© רפי דלויה

דין מירושניקוב

השחקן הגיע לתצוגת האופנה של המעצבת מאיה גלר במסגרת שבוע האופנה של תל אביב ולבש ג'קט ג'ינס בהיר בגזרת אוברסייז, חולצה שחורה בעלת הדפס פרחוני, מכנס ג'ינס שחור בגזרת סלים עם קרעים בברכיים, משקפי שמש ונעלי סניקרס לבנות. הפריטים בלוק לא החמיאו אחד לשני ולדין, והלוק נראה לא פרופורציונלי. אנחנו יודעים שדין מסוגל ליותר, אך אנחנו מצטערים והפעם זה יהיה ביוש.

© אביב חופי

רון אלוף

הדוגמן וכוכב הריאליטי הידוע הגיע לפרגן לבת זוגו - מור חממי ,שכיכבה בתצוגת האופנה של המותג ״בננהוט״ בלוק שכלל טי-שירט שחורה, ג'קט דנים שחור, מכנסי ג'ינס כהים ונעלי אלגנט בצבע קאמל. רון הגיע בלוק שמורכב מפריטים פשוטים אך היה מדויק ושילוב הנעליים הוא בהחלט שילוב מעולה, כך שאלוף יקבל השבוע היוש.

© רפי דלויה

דניאל גד

השחקן האהוב שמככב ב״שבאבניקים״ הגיע לטקס פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה בלוק שכלל חליפת ספורט-אלגנט בצבע כחול רויאל אליה צירף סניקרס בגוון אדום-כתום. אמנם הלוק הכולל היה יפה ומושקע אך  הנעליים גרעו מן הלוק ולא התחברו איתו לצבעים האחרים בו, לכן השבוע יקבל דניאל ביוש. אתה בהחלט מסוגל ליותר.

© רפי דלויה

אור גרוס

כוכבת הסדרה ״כדברא״, שגם השתלטה על תכנית ה"אינסטוש" שלנו השבוע, הגיעה גם היא להשקת העונה השנייה של הסדרה בלוק שכלל טופ מבד קטיפה ירוק, מכנסיים אלגנטיים בצבע שחור ונעלי עקב שפיציות בצבע שחור. הלוק של גרוס היה לוק אלגנטי ונכון כך שבהחלט מגיע לה לקבל היוש.

© רפי דלויה

מור סרוסי 

השחקנית הגיעה לפרימיירה לעונה השנייה של ״כדברא״ בה היא מככבת שהתקיימה ברב חן דיזנגוף. סרוסי הגיעה לבושה בטופ מעטפת שחור וחצאית ארוכה עם הדפס בעלת שסע עמוק. הלוק של השחקנית היה סופר טרנדי, מגניב ואין ספק שהוא החמיא לה בטירוף, כך שמור בהחלט מקבלת מאיתנו היוש.

 

תגובות